78123

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)


Zběžné zobrazení

Podrobné zobrazení

Příspěvky do konference:
(nejnovější jsou hned zde nahoře)



Karel (194.228.184.83) --- 13. 2. 2006
Re: DOVOZY MEDU (14568) (14572) (14576) (14579) (14582) (14596) (14607) (14612) (14613) (14617) (14619)

A.Hrdina:
To určitě ne!
Český med vznikla až sloučením jistých firem(pokud vím). A to se stalo
maximálně před dvěma-3mi lety. (odhaduji)
Arnošt "
........
A bylo to legální.
Jak zajistit novou značku oproti takovémuto způsobu napodobení je velmi jednoduché. Společně s registrací značky
založím sročko, to mě stojí 100 000Kč a do předmětu činnosti jí dám ochranu a marketing této značky. Dále zaregistruji domény ZNAČKA.cz, ZNAČKA.com , info a další. Na to stačí bohatě pár tisíc korun.
A pak propaguji,propaguji, chráním, chráním a prodávám.
......
Za další je problematické používat takovéto regionální označeníé za značku, protože je poměrně obtížné komukoli zakázat napsat na sklenici: český med. To nelze dle mně žalovat, pokud to je opravdu český med. Opak se špatně dokazuje.
Na druhou stranu nutno říci, že zančka "Mistr včelař" je pěkná značka a má i pěkný marketing. Můžete to nazývat agresívní marketing, ale je to marketing. Lepší agresívní, než žádný.

K regionálním označením byla pěkná a logická legislativa za starého mocnářství. Proto taky byly zakládány firmy:
První labská paroplavební ..., První krkonošký ..., atd.
Protože určité obecné názvy nebylo možné registrovat. Tak to bylo dle mých chabých právních znalostí. Nejsem právník.
Karel

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 14622


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Následující:Daniel Prokes, Ing. - Re: DOVOZY MEDU
Předchozí:havlík - Re: DOVOZY MEDU


Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu