78674
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
Zběžné zobrazeníPodrobné zobrazeníPříspěvky do konference:
(nejnovější jsou hned zde nahoře)
- Karel (80.188.151.156) --- 13. 2. 2006
Re: DOVOZY MEDU (14568) (14572) (14576) (14579) (14582) (14596) (14607) (14612) (14613) (14617) (14619) (14622) (14626)
Radim Polášek
Taky nejsem právník. Je možné, že se nemusela žádná sro. zakládat, třeba to
měl dělat zřizovatel značky, což je ČSV. V každém případě, pokud se založila
firma, jejíž název by se se značkou mohl zaměnit, asi se měl někdo ozvat.
Předpokládat, že by ve vedení Svazu ty tři roky nevěděli , že firma "Český
med" existuje a tudíž se ozvat nemohli, je jaksi dost naivní.
.....
ČSV se nějak snažila soudit, o výsledku snad nebylo informováno, stejně tak o průběhu dalších soudních pří, či o jejich axistenci (bistro, atd).
.............
R.P.
Možná je nejlepší
řešení nechat tyto značky dožít a vedle nich zoložit novou, která bude
skutečně Svazem udržována.
.......
Svaz kde je 90% členů naprosto pasívních, a aktivizuje se pouze při pobírání dotací, bude mít problém udržovat cokoli.
Pokud mají nějaké značky šanci, tak to budou jednotlivé značky sdružení, cechů atd, včelařů kteří si budou nějakým způsobem důvěřovat a zvolí si pro ně vhodnou prodejní strategii.
Pro značnou část včelařů bude i nadále problém balit med a dávat na sklenice nová víčka.
Značka český med a její strategie byla šitá na míru Včele a Včelpu. Jen tak mimochodem, zůstalo právo používat značku v konkurzní podstatě Včely? Ta jí měla nějak propújčenou?
Aby si toto právo nakonec nějaký agresívní obchodník za pár šupů nekoupil. To by bylo skřípění zubů. :-)
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 14628
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma
Klikněte sem pro nápovědu