78125

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)


Zběžné zobrazení

Podrobné zobrazení

Příspěvky do konference:
(nejnovější jsou hned zde nahoře)



Radim Polášek (e-mailem) --- 13. 2. 2006
Re: DOVOZY MEDU (14568) (14572) (14576) (14579) (14582) (14596) (14607) (14612) (14613) (14617) (14619) (14622) (14626) (14628)

Co se týká soudů ČSV, tak aspoň nějaká činnost, jak je vidět, byla. Ale
zřejmě se nepovedlo, jinak bychom se o výsledcích dověděli.

Co se týká udržování značky Svazem, nezáleží příliš na tom, jestli je
členstvo pasivní. Tohle je v kompetenci vedení Svazu a tam by se pasivní
lidi neměli dostat. Ale je jasné, že je něco jiného, když si takovou značku
založí nějaké sdružení nebo cech atd, kde jsou si vědomi, že na této značče
visí většina hospodářských úspěchů a prestiže tohoto společenstva než když
výkonný orgán je placen z příspěvků a tudíž není nijak výsledkově na značče
zainteresován.

Co se týká přímo značky "Ceský med" a "Moravský med" tak pokud byla šita na
míru Včele a Včelpu ( nevím ale jak, když byla dána včelařům k volnému
užívání), tak se možná o její udržování měly tyto organizace i starat?

Co se týká koupě značky, bylo by to určitě dost zajímavé, až by včelaři
prodávající produkty pod touto značkou třeba někde na tržišti měli problémy.
Snad by se konečně mezi včelaři rozneslo povědomí o tom, že taková značka
nemá jen cenu dvoukorunové nálepky na sklenici, ale jako garant kvality má
klidně i stamiliónovou hodnotu a tudíž roční náklady v řádu třeba několik
desítek tisíc Kč na udržování značky nejsou peníze vyhazované oknem ale
naopak účelně vynaložené náklady.

R. Polášek

----- Original Message -----
From: "Karel" <>
To: "Včelařský mailing list" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Monday, February 13, 2006 10:22 PM
Subject: Re: DOVOZY MEDU


> Radim Polášek
> Taky nejsem právník. Je možné, že se nemusela žádná sro. zakládat, třeba
to
> měl dělat zřizovatel značky, což je ČSV. V každém případě, pokud se
> založila
> firma, jejíž název by se se značkou mohl zaměnit, asi se měl někdo ozvat.
> Předpokládat, že by ve vedení Svazu ty tři roky nevěděli , že firma "Český
> med" existuje a tudíž se ozvat nemohli, je jaksi dost naivní.
> ....
> ČSV se nějak snažila soudit, o výsledku snad nebylo informováno, stejně
tak
> o průběhu dalších soudních pří, či o jejich axistenci (bistro, atd).
>
> ............
> R.P.
> Možná je nejlepší
> řešení nechat tyto značky dožít a vedle nich zoložit novou, která bude
> skutečně Svazem udržována.
> ......
> Svaz kde je 90% členů naprosto pasívních, a aktivizuje se pouze při
> pobírání dotací, bude mít problém udržovat cokoli.
>
> Pokud mají nějaké značky šanci, tak to budou jednotlivé značky sdružení,
> cechů atd, včelařů kteří si budou nějakým způsobem důvěřovat a zvolí si
pro
> ně vhodnou prodejní strategii.
> Pro značnou část včelařů bude i nadále problém balit med a dávat na
> sklenice nová víčka.
>
> Značka český med a její strategie byla šitá na míru Včele a Včelpu. Jen
tak
> mimochodem, zůstalo právo používat značku v konkurzní podstatě Včely? Ta

> měla nějak propújčenou?
> Aby si toto právo nakonec nějaký agresívní obchodník za pár šupů nekoupil.
> To by bylo skřípění zubů. :-)

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 14631


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Následující:Anton Turčáni - Re: Sedimentace a kvašení medu v nádobě
Předchozí:Karel - Re: panenské souše


Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu