78433

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


Příspěvky do konference:
(nejnovější jsou hned zde nahoře)



P.K. (195.39.10.34) --- 20. 7. 2006
Re: drátěná síť (17577) (17585) (17586)

bez problémů vám v obchodě poradí,sehnal sem tam i nerez síta,aji vám to nastřihaj....

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17608


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Eman (194.149.115.254) --- 20. 7. 2006
Re: MELACITÓZA !!!! (17593)

Já si dám raději pozor na melecitózu. Melacitoza a melocitoza mě nevadí :-)

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17607


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Vladimír Navrkal (e-mailem) --- 20. 7. 2006
RE: Přívěsný vozík (17525) (17532) (17546) (17557) (17560) (17599)

Proboha nech ten zákon z r 2002 být kde je a ani v něm nehledej , jestli ti to uniklo tak máme r 2006 a od 1.7. 2006 je všechno úplně jinak . Vláďa

PS. Jen tak mimochodem jsme na včelařské konferenci tak se držme tématu.
> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: František Rada <rada/=/investtel.cz>
> Předmět: RE: Přívěsný vozík
> Datum: 19.7.2006 15:23:53
> ----------------------------------------
> Zatím řidičák nevracím, ale našel jsem si zákon 341/20002 §14 odst.7
> písm.a). Podle tohoto odstavce soudím, že mohu táhnout vozík naložený do
> okamžité hmotnosti, kterou mám zapsanou jako hmotnost přívěsu v
> osvědčení o TP, přestože okamžitá povolená hmotnost vozíku může být
> větší. Tahám za Felicií (hmotnost přívěsu brzd. 900kg) bržděný vozík o
> povolené hmotnosti 1350kg. Vozím s sebou tento zákon vytištěný a už jsem
> takhle jednou policii přesvědčil, i když se dost kroutili. Přesto jsem
> ještě dnes dal raději dotaz na autoweb.cz. Jestli mám pravdu, tak se
> ozvu. Jestli ne, tak se ještě rozmyslím :-))
>
> -----Original Message-----
> From: Josef.Mensik/=/seznam.cz [mailto:Josef.Mensik/=/seznam.cz]
> Sent: Tuesday, July 18, 2006 10:49 AM
> To: Vcelarska konference
> Subject: Re: Přívěsný vozík
>
>
> ROZHODUJÍCÍ JE VŽDY CELKOVÁ VÁHA I S NÁKLADEM A BASTA máte li jiný
> názor tak běžte odevzdat řidičáky
>
> Pepan
>
> > ------------ Původní zpráva ------------
> > Od: Michal Pol <pol.michal/=/tiscali.cz>
> > Předmět: Re: Přívěsný vozík
> > Datum: 18.7.2006 06:54:44
> > ----------------------------------------
> > > Nejedná se náhodou o max. celkovou hmotnost 750 kg- tj. včetně
> > > nákladu?Prostě vozík uveze víc než na něm ty můžeš vézt.
> >
> > Jedná se samozřejmě o celkovou hmotnost včetně nákladu, ale začíná to
> > vypadat, že takový vozík nesmím podle vyhlášky používat ani prázdný.
> >
> > mp
> >
> >
> >
> >
>
>
>
>
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17606


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Richard Šimko (194.228.142.189) --- 19. 7. 2006
Re: Přívěsný vozík (17525) (17532) (17546) (17557) (17560) (17561) (17563) (17565) (17570) (17583) (17602)

Dám Vám názor z druhé strany. Pro kontrolu na silnici rozhodují skutečně údaje v OTP, nově osvědčení o registraci vozidla. Tedy celková hmotnost a jejich součet. Jinak zákon č.411/2005 který novelizoval zákon č.361/200 o provozu na pozemních komunikacích zavedl některé novinky, bohužel v něm zůstalo hodně nesmyslů.
Lepší je včelařit než se rozčilovat nad nesmyslama, které schvalují poslanci.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17605


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Richard Šimko (194.228.142.189) --- 19. 7. 2006
Re: MELACIT?ZA !!!! (17593) (17598)

Zkrystalizovaný med byl i ve stavebním rámku, který jsem vložil vyřezaný asi před 14 dny do druhého nástavku. Krystalizovaný řepkový med a melacitóza vypadá jinak.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17604


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Antonín Bojanovský (e-mailem) --- 19. 7. 2006
program televize (13448)

V úterý 25.7.2006 od 11,00 hodin na Nově: "Včela jménem Juno"
(kanadský dokument z roku 2000).

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17603


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Petr Lokvenc (e-mailem) --- 19. 7. 2006
Re: Přívěsný vozík-právní poradna (17525) (17532) (17546) (17557) (17560) (17561) (17563) (17565) (17570) (17583)

Přeji hezký den
a docházím k přesvědčení, že nejen já, ale ani odborník není neomylný. V
opačném případě máme v parlamentě pitomce, kteří neumí "udělat" domyšlený
zákon...
S pozdravem
Petr

----- Original Message -----
From: "Michal Pol" <pol.michal/=/tiscali.cz>
To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Wednesday, July 19, 2006 7:10 AM
Subject: Přívěsný vozík-právní poradna


Zde je odpověď odborníka:

Dotaz vznesl:
tx, 17. červenec 2006, 8:22
Můžu za auto (trabant), které má v TP max. hmotnost přívěsného vozíku 300kg
připojit přívěsný vozík, který váží 155kg (prázdný), ale má celkovou
povolenou hmotnost 750kg? Pokud ne, o jaký přestupek by šlo (pokuta+body)?

Odpověděl:
, včera, 19:26
Ne, pokuta 1 500 až 2 500 Kč.

http://www.autoweb.cz/questions_law.html



Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17602


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Radim Polášek (e-mailem) --- 19. 7. 2006
Re: Přívěsný vozík (17525) (17532) (17546) (17557) (17560) (17599)

Od příštího týdne to začnou policisté zvlášť sledovat. Když se jich někdo
zeptá proč tak řeknou "no, minulý týden se na to spousta lidí ptala, tak
jsme si toho začali všímat"

R. Polášek

----- Original Message -----
From: "František Rada" <>
To: "'Vcelarska konference'" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Wednesday, July 19, 2006 3:20 PM
Subject: RE: Přívěsný vozík


Zatím řidičák nevracím, ale našel jsem si zákon 341/20002 §14 odst.7
písm.a). Podle tohoto odstavce soudím, že mohu táhnout vozík naložený do
okamžité hmotnosti, kterou mám zapsanou jako hmotnost přívěsu v
osvědčení o TP, přestože okamžitá povolená hmotnost vozíku může být
větší. Tahám za Felicií (hmotnost přívěsu brzd. 900kg) bržděný vozík o
povolené hmotnosti 1350kg. Vozím s sebou tento zákon vytištěný a už jsem
takhle jednou policii přesvědčil, i když se dost kroutili. Přesto jsem
ještě dnes dal raději dotaz na autoweb.cz. Jestli mám pravdu, tak se
ozvu. Jestli ne, tak se ještě rozmyslím :-))

-----Original Message-----
From: .cz [mailto:.cz]
Sent: Tuesday, July 18, 2006 10:49 AM
To: Vcelarska konference
Subject: Re: Přívěsný vozík


ROZHODUJÍCÍ JE VŽDY CELKOVÁ VÁHA I S NÁKLADEM A BASTA máte li jiný
názor tak běžte odevzdat řidičáky

Pepan


Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17601


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Petr Lokvenc (e-mailem) --- 19. 7. 2006
Re: Přívěsný vozík (17525) (17532) (17546) (17557) (17560) (17561) (17563) (17565) (17570) (17583) (17596)

Myslím si, že bod 4 je OK. Jen ale malá poznámka k bodu 1 : asi to neplatí
vždy. Je například kulatá značka zákazu vjezdu vozidel přesahujících svou
hmotností vyznačenou mez - pak jde opravdu o hmotnost okamžitou. Potom je
ale další značka - se symbolem vozidla doplněná údajem o hmotnosti a tento
zákaz se týká celkové hmotnosti bez ohledu na okamžitou :-). (Ovšem -
zdaleka nejsem neomylný :-) !)
S pozdravem
Petr

----- Original Message -----
From: <Josef.Mensik/=/seznam.cz>
To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Wednesday, July 19, 2006 2:34 PM
Subject: Re: Přívěsný vozík


Jsem opravdu blb
Tak jsme se do toho zamotali že již opravdu z toho je guláš TAK JSEM TO
NAŠEL 1) Zákazy a příkazy se týkají okamžité . hmotnosti 2) Nosnost
vozidla je hmotnost povoleného nákladu na jaké je vozidlo zkoušeno a
vystaven technický průkaz = užitečnému zatížení 3) Povolené zatížení závěsu
je dané výrobcem vozidla a závěsu a nesmí být překročeno. ( A odvíjí se od
hmotnosti tažného vozidla) 4) přípojné vozidlo nesmí okamžitou hmotností
překročit povolené zatížení závěsu.
Hmotnost vozidla je jeho váha bez nákladu a okamžitá hmotnost je i s
nákladem v daný okamžik

PEPAN

> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Vladimír Navrkal <drevotrans/=/seznam.cz>
> Předmět: Re: Přívěsný vozík
> Datum: 19.7.2006 00:29:32
> ----------------------------------------
> Tak teď jsi tomu dal Pepo korunu ten tvůj výklad značky zákaz vjezdu
> vozidel
> "NAD" 3,5 T to je bomba tak takhle by to nedokázal vysvětlit ani ten blb
> co
> vymysle nový silniční zákon. Jak tak čtu tak většina z vás pánové asi v
> dohledné
> době opravdu přijde o řidičíák.
> Je vidět, že opravdu tady chybí to povinné školení řidičů (všech) nejen
> oprofesionálů ale hlavně těch kteří si stále myslí že nejdůležitější
> pravidlo na
> silnici je pravidlo pravé ruky. Vláďa
> > ------------ Původní zpráva ------------
> > Od: <Josef.Mensik/=/seznam.cz>
> > Předmět: Re: Přívěsný vozík
> >
> > ----------------------------------------
> > To je samozřejmé když má to plat víc jak 750 že ho za auto nesmíš
> > zapojit i
> > kdyby váhu překročilo o půl kila za autem máš přece povoleno nejvýše 750
> > TA
> > ZNAČKA NEZNAMENÁ ŽE TAM NESMĚJÍ VOZIDLA PŘEKRAČUJÍCÍ 3,5 T ALE ,ŽE TAM
> NESMĚJÍ
> > VOZIDLA DO NOSNOSTI 3,5 TUNY .ZROVNA TAK JE TO U ZÁVĚSU ZA VOZIDLE MŮŽEŠ
> TÁHNOU
> > NEJVÝŠE 400/750 NE DO NOSNOSTI 400/750.
> >
> > Pepan
> >
> > > ------------ Původní zpráva ------------
> > > Od: Gustimilián Pazderka <gupa/=/seznam.cz>
> > > Předmět: Re: Přívěsný vozík
> > > Datum: 18.7.2006 11:47:44
> > > ----------------------------------------
> > > Josef.Mensik:
> > > > Upřesnení TÍM SE ROZUMÍ CELKOVÁ VÁHA KTEROU V DANÝ OKAMŽIK TÁHNETE
> > > .....
> > >
> > > To je blbost. Zapis se do autoskoly. Rozhodujici jsou zapsane a tim
> > > padem
> > > schvalene hmotnosti v papirech a nazory pred policistou v tomto jdou
> stranou.
> >
> > > To co tvrdis, platilo cca pred 20 (mozna i vice) lety. Neplet si
> > > dovolene
> > > zatizeni (uzitkove(uzitecna) hmotnosti) a celkove hmotnosti vozidel.
> Celkova
> > > hmotnost vozidla je celkova hmotnost. Chci te videt Pepo, kdyby jsi
> > > mel
> > znacku
> > > 3,5t pred oknem doma a ignorovali to prazdny nakladni auta. Takze co
> > > tahnes
> > nebo
> > > netahnes je policajtovi jedno. Zalezi co mas spojeno se zavesnym
> > > zarizenim
> > > papirove. Nemuzes mit kuprikladu ani prazdne plato na auta za
> > > skodovkou (v
> > mem
> > > pripade 750kg brzdeny), protoze vetsinou brzdene plata (voziky urcene
> > > pro
> > > prepravu aut) maji celkovou hmotnost vyssi nez 750 kg. (od 1t)
> > >
> > > _gp_
> > > http://vindex.ic.cz
> > >
> > >
> > >
> >
> >
> >
>
>
>


Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17600


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

František Rada (e-mailem) --- 19. 7. 2006
RE: Přívěsný vozík (17525) (17532) (17546) (17557) (17560)

Zatím řidičák nevracím, ale našel jsem si zákon 341/20002 §14 odst.7
písm.a). Podle tohoto odstavce soudím, že mohu táhnout vozík naložený do
okamžité hmotnosti, kterou mám zapsanou jako hmotnost přívěsu v
osvědčení o TP, přestože okamžitá povolená hmotnost vozíku může být
větší. Tahám za Felicií (hmotnost přívěsu brzd. 900kg) bržděný vozík o
povolené hmotnosti 1350kg. Vozím s sebou tento zákon vytištěný a už jsem
takhle jednou policii přesvědčil, i když se dost kroutili. Přesto jsem
ještě dnes dal raději dotaz na autoweb.cz. Jestli mám pravdu, tak se
ozvu. Jestli ne, tak se ještě rozmyslím :-))

-----Original Message-----
From: Josef.Mensik/=/seznam.cz [mailto:Josef.Mensik/=/seznam.cz]
Sent: Tuesday, July 18, 2006 10:49 AM
To: Vcelarska konference
Subject: Re: Přívěsný vozík


ROZHODUJÍCÍ JE VŽDY CELKOVÁ VÁHA I S NÁKLADEM A BASTA máte li jiný
názor tak běžte odevzdat řidičáky

Pepan

> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Michal Pol <pol.michal/=/tiscali.cz>
> Předmět: Re: Přívěsný vozík
> Datum: 18.7.2006 06:54:44
> ----------------------------------------
> > Nejedná se náhodou o max. celkovou hmotnost 750 kg- tj. včetně
> > nákladu?Prostě vozík uveze víc než na něm ty můžeš vézt.
>
> Jedná se samozřejmě o celkovou hmotnost včetně nákladu, ale začíná to
> vypadat, že takový vozík nesmím podle vyhlášky používat ani prázdný.
>
> mp
>
>
>
>


Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17599


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

(e-mailem) --- 19. 7. 2006
Re:MELACIT?ZA !!!! (17593)

nezamněňujte se zbytky jarního a řepkového medu které zůstaly v plodišti ve věncích z jara s posunutím se dostali na horu a je též zkrystalizovaný

Pepan

> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Richard imko <vcelar.rs/=/tiscali.cz>
> Předmět: MELACIT?ZA !!!!
> Datum: 19.7.2006 12:46:20
> ----------------------------------------
> Na okrese Písek se oběvila. U Milevska bylaintenzivní snůžka minulí týden.
> Jedna intenzivní přeháňka ji témeř přerušila / bohužel ne úplně/, v pondělí
> mi zůstávalo trochu zkrastalizovaného medu v plástech. Odhaduji to na 10%.
> Telefonem jsem mluvil se včelařem v Písku. Tam je melacitóza taky. Tak si
> dávejte pozor.
> Ať to bzučí.
> Richard Šimko
>
>
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17598


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

(e-mailem) --- 19. 7. 2006
Re:Přívěsný vozík-právní poradna (17525) (17532) (17546) (17557) (17560) (17561) (17563) (17565) (17570) (17583) (17587)

nA TAKTO POSTAVENOU OTÁZKU NELZE JINAK ODPOVĚDĚT


> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Michal Pol <pol.michal/=/tiscali.cz>
> Předmět: Přívěsný vozík-právní poradna
> Datum: 19.7.2006 07:10:20
> ----------------------------------------
> Zde je odpověď odborníka:
>
> Dotaz vznesl:
> tx, 17. červenec 2006, 8:22
> Můžu za auto (trabant), které má v TP max. hmotnost přívěsného vozíku 300kg
> připojit přívěsný vozík, který váží 155kg (prázdný), ale má celkovou
> povolenou hmotnost 750kg? Pokud ne, o jaký přestupek by šlo (pokuta+body)?
>
> Odpověděl:
> , včera, 19:26
> Ne, pokuta 1 500 až 2 500 Kč.
>
> http://www.autoweb.cz/questions_law.html
>
>
>
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17597


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

(e-mailem) --- 19. 7. 2006
Re: Přívěsný vozík (17525) (17532) (17546) (17557) (17560) (17561) (17563) (17565) (17570) (17583)

Jsem opravdu blb
Tak jsme se do toho zamotali že již opravdu z toho je guláš TAK JSEM TO NAŠEL 1) Zákazy a příkazy se týkají okamžité . hmotnosti 2) Nosnost vozidla je hmotnost povoleného nákladu na jaké je vozidlo zkoušeno a vystaven technický průkaz = užitečnému zatížení 3) Povolené zatížení závěsu je dané výrobcem vozidla a závěsu a nesmí být překročeno. ( A odvíjí se od hmotnosti tažného vozidla) 4) přípojné vozidlo nesmí okamžitou hmotností překročit povolené zatížení závěsu.
Hmotnost vozidla je jeho váha bez nákladu a okamžitá hmotnost je i s nákladem v daný okamžik

PEPAN

> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Vladimír Navrkal <drevotrans/=/seznam.cz>
> Předmět: Re: Přívěsný vozík
> Datum: 19.7.2006 00:29:32
> ----------------------------------------
> Tak teď jsi tomu dal Pepo korunu ten tvůj výklad značky zákaz vjezdu vozidel
> "NAD" 3,5 T to je bomba tak takhle by to nedokázal vysvětlit ani ten blb co
> vymysle nový silniční zákon. Jak tak čtu tak většina z vás pánové asi v dohledné
> době opravdu přijde o řidičíák.
> Je vidět, že opravdu tady chybí to povinné školení řidičů (všech) nejen
> oprofesionálů ale hlavně těch kteří si stále myslí že nejdůležitější pravidlo na
> silnici je pravidlo pravé ruky.
> Vláďa
> > ------------ Původní zpráva ------------
> > Od: <Josef.Mensik/=/seznam.cz>
> > Předmět: Re: Přívěsný vozík
> >
> > ----------------------------------------
> > To je samozřejmé když má to plat víc jak 750 že ho za auto nesmíš zapojit i
> > kdyby váhu překročilo o půl kila za autem máš přece povoleno nejvýše 750 TA
> > ZNAČKA NEZNAMENÁ ŽE TAM NESMĚJÍ VOZIDLA PŘEKRAČUJÍCÍ 3,5 T ALE ,ŽE TAM
> NESMĚJÍ
> > VOZIDLA DO NOSNOSTI 3,5 TUNY .ZROVNA TAK JE TO U ZÁVĚSU ZA VOZIDLE MŮŽEŠ
> TÁHNOU
> > NEJVÝŠE 400/750 NE DO NOSNOSTI 400/750.
> >
> > Pepan
> >
> > > ------------ Původní zpráva ------------
> > > Od: Gustimilián Pazderka <gupa/=/seznam.cz>
> > > Předmět: Re: Přívěsný vozík
> > > Datum: 18.7.2006 11:47:44
> > > ----------------------------------------
> > > Josef.Mensik:
> > > > Upřesnení
> > > >
> > > > TÍM SE ROZUMÍ CELKOVÁ VÁHA KTEROU V DANÝ OKAMŽIK TÁHNETE
> > > .....
> > >
> > > To je blbost. Zapis se do autoskoly. Rozhodujici jsou zapsane a tim padem
> > > schvalene hmotnosti v papirech a nazory pred policistou v tomto jdou
> stranou.
> >
> > > To co tvrdis, platilo cca pred 20 (mozna i vice) lety. Neplet si dovolene
> > > zatizeni (uzitkove(uzitecna) hmotnosti) a celkove hmotnosti vozidel.
> Celkova
> > > hmotnost vozidla je celkova hmotnost. Chci te videt Pepo, kdyby jsi mel
> > znacku
> > > 3,5t pred oknem doma a ignorovali to prazdny nakladni auta. Takze co tahnes
> > nebo
> > > netahnes je policajtovi jedno. Zalezi co mas spojeno se zavesnym zarizenim
> > > papirove. Nemuzes mit kuprikladu ani prazdne plato na auta za skodovkou (v
> > mem
> > > pripade 750kg brzdeny), protoze vetsinou brzdene plata (voziky urcene pro
> > > prepravu aut) maji celkovou hmotnost vyssi nez 750 kg. (od 1t)
> > >
> > > _gp_
> > > http://vindex.ic.cz
> > >
> > >
> > >
> >
> >
> >
>
>
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17596


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Radim Polášek (e-mailem) --- 19. 7. 2006
Re: Přívěsný vozík (17525) (17532) (17546) (17557) (17560) (17561) (17563) (17565) (17570) (17583)

Došla mi odpověď odborníků ( info/=/uamk.cz ) na dotaz na přívěsný vozík. Já
jsem ho formuloval takhle: když mám auto, které má povolenou maximální
hmotnost nebrzděného přívěsu 400 kg, jestli za ním můžu tahat přívěs s
maximální hmotností 500 kg, když samotný přívěs má 140 kg a vezu v něm třeba
jen 100 kg. odpověď byla "Vychází se z údajů zapsaných v dokladech k vozidlu
nebo přívěsu" Takže odpověď je stejná, jak už tady v této diskuzi bylo
řečeno.

Pro mě to je problém, protože auto má povolenou hmotnost těch 400 kg a vozík
má maximální hmotnost 505 kg. No asi ten vozík dám do pořádku a po STK se ho
zbavím a poohlídnu se po lehčím. Naštěstí tam není tak velká vzhledová
disproporce jako onen vozík s nosností 750 kg za trabantem, takže s ním budu
do té doby jezdit a doufat, že nebudou problémy.

R. Polášek

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17595


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Gabriel Kominek (e-mailem) --- 19. 7. 2006
Re: melocit?za (17579) (17592)

Na Východe Slovenska je podobná situácia. Nemeduje nič ani 80
ha slnečnice. Oblasť Slanských kopcov je tiež vyprahnutá.
Objavili sa neúrekom otravné dotieravé ovady hovädzie a konské. Včelára-
svoju obeť vycítia na veľkú dialku a poriadne štípu, horšie ako včely..
Gabi M.Kominek

----- Original Message -----
From: "Radek Hubač" <drh/=/seznam.cz>
To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Wednesday, July 19, 2006 12:11 PM
Subject: Re: melocit?za


> taky jsem se letos bál, ale zatim u nás nepršelo a nic nemeduje, ani 160ha
> jetele za barákem, ani slunečnice 2km daleko...., ale tam kde je naprseno
> podle me riziko trva. A co s tím? Kdyby toho melo byt hodne, rychle srazit
> medniky a lit do nich cukr pod tlakem, aby toho nenosili tolik, když
> naplní úl, nebudou se dále opotřebovávat.
> Radek

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17594


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Richard Šimko (194.228.150.233) --- 19. 7. 2006
MELACITÓZA !!!!

Na okrese Písek se oběvila. U Milevska bylaintenzivní snůžka minulí týden. Jedna intenzivní přeháňka ji témeř přerušila / bohužel ne úplně/, v pondělí mi zůstávalo trochu zkrastalizovaného medu v plástech. Odhaduji to na 10%. Telefonem jsem mluvil se včelařem v Písku. Tam je melacitóza taky. Tak si dávejte pozor.
Ať to bzučí.
Richard Šimko

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17593


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Radek Hubač (e-mailem) --- 19. 7. 2006
Re: melocit?za (17579)

taky jsem se letos bál, ale zatim u nás nepršelo a nic nemeduje, ani 160ha jetele za barákem, ani slunečnice 2km daleko...., ale tam kde je naprseno podle me riziko trva. A co s tím? Kdyby toho melo byt hodne, rychle srazit medniky a lit do nich cukr pod tlakem, aby toho nenosili tolik, když naplní úl, nebudou se dále opotřebovávat.
Radek
> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: P.K. <e-mail/=/nezadan>
> Předmět: melocit?za
> Datum: 18.7.2006 21:47:08
> ----------------------------------------
> slyšel sem(zdroj by měl být důvěryhodný - VÚV) ,že to letos vypadá na
> melocitozu.....nemáte někdo podobný echo....
>
>
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17592


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Radim Polášek (e-mailem) --- 19. 7. 2006
Re: dadant (17590)

Možná to je hloupá rada, ale co takhle vzít nyní polorámky, intenzívním
krmením ve vybraných včelstvech je nechat zaplnit cukrem a zavíčkovat, pak
uschovat. Někdy v polovině září bude plodu tak v průměru na 3 rámcích, tak
ostatní s melecitózou se mohou nahradit novými prázdnými a ty polorámky se
zásobami prostě přidat na ně? Případně nějaké kilo dokrmit v té době vůbec
není problém.

R. Polášek

----- Original Message -----
From: "Kamil" <>
To: "Včelařský mailing list" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Wednesday, July 19, 2006 9:18 AM
Subject: dadant


> Nevíte někdo jak se vytačí v případě melicitózy med z plodových rámků v
> dadantu, když jsou zaplodované a převěšovat nejdou.
> Děkuji

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17591


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Kamil (212.27.199.39) --- 19. 7. 2006
dadant

Nevíte někdo jak se vytačí v případě melicitózy med z plodových rámků v dadantu, když jsou zaplodované a převěšovat nejdou.
Děkuji

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17590


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Pavel (213.192.4.138) --- 19. 7. 2006
dotaz (7679) (7685) (7694)

dobrý den , kdo mi poradí , jak bych mohl prodat med do Rakouska . Mám asi 1000 kg. Děkuji ,- odměna

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17589


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Radek Krušina (195.39.121.166) --- 19. 7. 2006
Re: melocitóza (17579)

Když jsem vytáčel v sobotu lesní med na stanovišti na Blanensku, měl jsem dojem, že v některých buňkách na spodní straně plástů (nejnovější med) není vytočený a začíná ještě nezavíčkovaný tuhnout.
A vypadá to, že snůška ještě pokračuje.
Absolutní většina medu ale vytočit šla a po třech dnech v nádobách zatím nekrystalizuje.
Možná toho melicitozního je (zatím) nepodstatná část.
Už jsem ale taky přemýšlel co budu dělat, když to nepřestane do krmení.
Uvidíme.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17588


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Michal Pol (e-mailem) --- 19. 7. 2006
Přívěsný vozík-právní poradna (17525) (17532) (17546) (17557) (17560) (17561) (17563) (17565) (17570) (17583)

Zde je odpověď odborníka:

Dotaz vznesl:
tx, 17. červenec 2006, 8:22
Můžu za auto (trabant), které má v TP max. hmotnost přívěsného vozíku 300kg
připojit přívěsný vozík, který váží 155kg (prázdný), ale má celkovou
povolenou hmotnost 750kg? Pokud ne, o jaký přestupek by šlo (pokuta+body)?

Odpověděl:
, včera, 19:26
Ne, pokuta 1 500 až 2 500 Kč.

http://www.autoweb.cz/questions_law.html

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17587


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

(82.100.43.4) --- 19. 7. 2006
Re: drátěná síť (17577) (17585)

Našel jsem stránky ferony, mají tam řadu sítí, bohužel se ve značení nevyznám: síť svařovaná hladká 10x0,8x1000x25000
Zeptám se ale v prodejně.
dj

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17586


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Eman (212.158.157.91) --- 19. 7. 2006
Re: drátěná síť (17577)

Kolik té sítě potřebuješ?

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17585


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

kozlík (194.212.232.6) --- 19. 7. 2006
centrála

Chtěl bych použít centrálu Noell EO175 700W která má mít 750/650W výkon a čerpadlo od stejné firmy E0021 250W.Někdo tu již psal o zkušenostech s malými centrálami a motorickou zátěží.Jak to dopadlo?

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17584


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Vladimír Navrkal (e-mailem) --- 19. 7. 2006
Re: Přívěsný vozík (17525) (17532) (17546) (17557) (17560) (17561) (17563) (17565) (17570)

Tak teď jsi tomu dal Pepo korunu ten tvůj výklad značky zákaz vjezdu vozidel "NAD" 3,5 T to je bomba tak takhle by to nedokázal vysvětlit ani ten blb co vymysle nový silniční zákon. Jak tak čtu tak většina z vás pánové asi v dohledné době opravdu přijde o řidičíák.
Je vidět, že opravdu tady chybí to povinné školení řidičů (všech) nejen oprofesionálů ale hlavně těch kteří si stále myslí že nejdůležitější pravidlo na silnici je pravidlo pravé ruky.
Vláďa
> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: <Josef.Mensik/=/seznam.cz>
> Předmět: Re: Přívěsný vozík
> Datum: 18.7.2006 14:27:22
> ----------------------------------------
> To je samozřejmé když má to plat víc jak 750 že ho za auto nesmíš zapojit i
> kdyby váhu překročilo o půl kila za autem máš přece povoleno nejvýše 750 TA
> ZNAČKA NEZNAMENÁ ŽE TAM NESMĚJÍ VOZIDLA PŘEKRAČUJÍCÍ 3,5 T ALE ,ŽE TAM NESMĚJÍ
> VOZIDLA DO NOSNOSTI 3,5 TUNY .ZROVNA TAK JE TO U ZÁVĚSU ZA VOZIDLE MŮŽEŠ TÁHNOU
> NEJVÝŠE 400/750 NE DO NOSNOSTI 400/750.
>
> Pepan
>
> > ------------ Původní zpráva ------------
> > Od: Gustimilián Pazderka <gupa/=/seznam.cz>
> > Předmět: Re: Přívěsný vozík
> > Datum: 18.7.2006 11:47:44
> > ----------------------------------------
> > Josef.Mensik:
> > > Upřesnení
> > >
> > > TÍM SE ROZUMÍ CELKOVÁ VÁHA KTEROU V DANÝ OKAMŽIK TÁHNETE
> > .....
> >
> > To je blbost. Zapis se do autoskoly. Rozhodujici jsou zapsane a tim padem
> > schvalene hmotnosti v papirech a nazory pred policistou v tomto jdou stranou.
>
> > To co tvrdis, platilo cca pred 20 (mozna i vice) lety. Neplet si dovolene
> > zatizeni (uzitkove(uzitecna) hmotnosti) a celkove hmotnosti vozidel. Celkova
> > hmotnost vozidla je celkova hmotnost. Chci te videt Pepo, kdyby jsi mel
> znacku
> > 3,5t pred oknem doma a ignorovali to prazdny nakladni auta. Takze co tahnes
> nebo
> > netahnes je policajtovi jedno. Zalezi co mas spojeno se zavesnym zarizenim
> > papirove. Nemuzes mit kuprikladu ani prazdne plato na auta za skodovkou (v
> mem
> > pripade 750kg brzdeny), protoze vetsinou brzdene plata (voziky urcene pro
> > prepravu aut) maji celkovou hmotnost vyssi nez 750 kg. (od 1t)
> >
> > _gp_
> > http://vindex.ic.cz
> >
> >
> >
>
>
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17583


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

vsusicky (84.242.94.25) --- 18. 7. 2006
Re: melocitóza (17579) (17580)

Slyšel jsem že med, který nejde dobře vytočit se objevil na Domažlicku. Zda je to melicitóza ale nevím. Třeba k tomu někdo řekne něco více z této lokality.
S pozdvavem

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17582


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

kozlík (194.212.232.6) --- 18. 7. 2006
Léčení

A je tu staré dobré téma.Mohu zároveň dát do včel Gabon-máme nařízeno a současně dát do podmetu formidol?

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17581


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Vojtěch (85.160.86.121) --- 18. 7. 2006
Re: melocitóza (17579)

Když jsem to zjistil při vytáčení,tak hned provedl opatření, aby jim tam nic nezůstalo.Minule jsem se tomu ubránil. Snad se mi to podaří znovu bez jediné ztráty do jara.
B.V.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17580


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

P.K. (195.39.10.34) --- 18. 7. 2006
melocitóza

slyšel sem(zdroj by měl být důvěryhodný - VÚV) ,že to letos vypadá na melocitozu.....nemáte někdo podobný echo....

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17579


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

P.K. (195.39.10.34) --- 18. 7. 2006
Re: drátěná síť (17577)

nevím jak to máš daleko do FERONY ,já ho tam sehnal ikdyž ne milimetr na milimetr

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17578


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

(82.100.43.4) --- 18. 7. 2006
drátěná síť

Včelaři, kde se dá sehnat drátěná síť, o průměru ok rak kolem 1 mm? Takovou síť máte v úlech nebo jsou z ní někdy i včelařské kukly. V obchodě jsem sehnal pouze síť, která má moc tenký drát a snadno se ohýbá.
jh

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17577


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

zdenda (194.213.199.71) --- 18. 7. 2006
vozík

Jak takový vozík dovede rozproudit konfereci, vaše starosti bych chtěl řešit.Ty tepla asi dělají své. Včelám zdar.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17576


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Radim Polášek (e-mailem) --- 18. 7. 2006
Re: Přívěsný vozík (17525) (17532) (17546) (17557) (17560) (17561) (17563) (17565) (17570) (17571) (17572)

Já myslím, že to se vyjasní časem. Taky ale jsem se díval na malý techničák
a maximální tažená hmotnost v malém techničáku auta uvedenou nemám. Takže u
mně by se policajti s tou hmotností nechytali. Ale já mám skoroveterána, v
novějších malých technických průkazech to už možná je.

R. Polášek

----- Original Message -----
From: "Eman" <e-mail/=/nezadan.iol.cz>
To: "Včelařský mailing list" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Tuesday, July 18, 2006 3:20 PM
Subject: Re: Přívěsný vozík


> Radime, tak jak já to pochopil, tak nemůžeš.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17575


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Procházková Vendula Ing . (e-mailem) --- 18. 7. 2006
RE: dotaz (17573)

Není na to zákon, obecne se doporucuje 10m od hranice pozemku a pokud jsou cesna nasmerovana na sousedy, je dobře zasadit zivy plot ve smeru letu nebo postavit nejakou jinou barieru (napr. Plny plot ve vysce 2m) aby ji vcely musely preletet a prilis neobtezovaly sousedy. Vlastne jde spise o dohodu se sousedy. Nikdo to nemuze zakazat, ale je neprijemne resit kazde pichnuti sousedovic capartu.

Vendula

-----Original Message-----
From: Eva Berankova [mailto:kejklirka/=/centrum.cz]
Sent: Tuesday, July 18, 2006 3:51 PM
To: Včelařský mailing list
Subject: dotaz

Mam dotaz,jak daleko bych mněla usadit ůl od pozemku?Hledala jsem kde se
dalo,ale nikde to nemohu najít,prosím poraďte.Děkuji Eva.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17574


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Eva Berankova (62.40.78.170) --- 18. 7. 2006
dotaz

Mam dotaz,jak daleko bych mněla usadit ůl od pozemku?Hledala jsem kde se dalo,ale nikde to nemohu najít,prosím poraďte.Děkuji Eva.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17573


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Eman (194.149.115.254) --- 18. 7. 2006
Re: Přívěsný vozík (17525) (17532) (17546) (17557) (17560) (17561) (17563) (17565) (17570) (17571)

Radime, tak jak já to pochopil, tak nemůžeš.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17572


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Radim Polášek (e-mailem) --- 18. 7. 2006
Re: Přívěsný vozík (17525) (17532) (17546) (17557) (17560) (17561) (17563) (17565) (17570)

No já to chápu jako otázku, když mám za vozidlem povoleno tahat bez brzdy
400 kg, přívěs mám těžký 140 kg a jeho celkovou maximální nosnost 500 kg,
tak jestli ho můžu tahat, pokud do něho nenaložím víc než 260 kg nebo jestli
ho nemůžu tahat ani prázdný.

R. Polášek

----- Original Message -----
From: <Josef.Mensik/=/seznm.cz>
To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Tuesday, July 18, 2006 2:27 PM
Subject: Re: Přívěsný vozík


To je samozřejmé když má to plat víc jak 750 že ho za auto nesmíš zapojit i
kdyby váhu překročilo o půl kila za autem máš přece povoleno nejvýše 750 TA
ZNAČKA NEZNAMENÁ ŽE TAM NESMĚJÍ VOZIDLA PŘEKRAČUJÍCÍ 3,5 T ALE ,ŽE TAM
NESMĚJÍ VOZIDLA DO NOSNOSTI 3,5 TUNY .ZROVNA TAK JE TO U ZÁVĚSU ZA VOZIDLE
MŮŽEŠ TÁHNOU NEJVÝŠE 400/750 NE DO NOSNOSTI 400/750.

Pepan

> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Gustimilián Pazderka <gupa/=/seznm.cz>
> Předmět: Re: Přívěsný vozík
> Datum: 18.7.2006 11:47:44
> ----------------------------------------
> Josef.Mensik:
> > Upřesnení
> >
> > TÍM SE ROZUMÍ CELKOVÁ VÁHA KTEROU V DANÝ OKAMŽIK TÁHNETE
> .....
>
> To je blbost. Zapis se do autoskoly. Rozhodujici jsou zapsane a tim padem
> schvalene hmotnosti v papirech a nazory pred policistou v tomto jdou
stranou.
> To co tvrdis, platilo cca pred 20 (mozna i vice) lety. Neplet si dovolene
> zatizeni (uzitkove(uzitecna) hmotnosti) a celkove hmotnosti vozidel.
Celkova
> hmotnost vozidla je celkova hmotnost. Chci te videt Pepo, kdyby jsi mel
znacku
> 3,5t pred oknem doma a ignorovali to prazdny nakladni auta. Takze co
tahnes nebo
> netahnes je policajtovi jedno. Zalezi co mas spojeno se zavesnym zarizenim
> papirove. Nemuzes mit kuprikladu ani prazdne plato na auta za skodovkou (v
mem
> pripade 750kg brzdeny), protoze vetsinou brzdene plata (voziky urcene pro
> prepravu aut) maji celkovou hmotnost vyssi nez 750 kg. (od 1t)
>
> _gp_
> http://vindex.ic.cz
>
>
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17571


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

(e-mailem) --- 18. 7. 2006
Re: Přívěsný vozík (17525) (17532) (17546) (17557) (17560) (17561) (17563) (17565)

To je samozřejmé když má to plat víc jak 750 že ho za auto nesmíš zapojit i kdyby váhu překročilo o půl kila za autem máš přece povoleno nejvýše 750 TA ZNAČKA NEZNAMENÁ ŽE TAM NESMĚJÍ VOZIDLA PŘEKRAČUJÍCÍ 3,5 T ALE ,ŽE TAM NESMĚJÍ VOZIDLA DO NOSNOSTI 3,5 TUNY .ZROVNA TAK JE TO U ZÁVĚSU ZA VOZIDLE MŮŽEŠ TÁHNOU NEJVÝŠE 400/750 NE DO NOSNOSTI 400/750.

Pepan

> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Gustimilián Pazderka <gupa/=/seznam.cz>
> Předmět: Re: Přívěsný vozík
> Datum: 18.7.2006 11:47:44
> ----------------------------------------
> Josef.Mensik:
> > Upřesnení
> >
> > TÍM SE ROZUMÍ CELKOVÁ VÁHA KTEROU V DANÝ OKAMŽIK TÁHNETE
> .....
>
> To je blbost. Zapis se do autoskoly. Rozhodujici jsou zapsane a tim padem
> schvalene hmotnosti v papirech a nazory pred policistou v tomto jdou stranou.
> To co tvrdis, platilo cca pred 20 (mozna i vice) lety. Neplet si dovolene
> zatizeni (uzitkove(uzitecna) hmotnosti) a celkove hmotnosti vozidel. Celkova
> hmotnost vozidla je celkova hmotnost. Chci te videt Pepo, kdyby jsi mel znacku
> 3,5t pred oknem doma a ignorovali to prazdny nakladni auta. Takze co tahnes nebo
> netahnes je policajtovi jedno. Zalezi co mas spojeno se zavesnym zarizenim
> papirove. Nemuzes mit kuprikladu ani prazdne plato na auta za skodovkou (v mem
> pripade 750kg brzdeny), protoze vetsinou brzdene plata (voziky urcene pro
> prepravu aut) maji celkovou hmotnost vyssi nez 750 kg. (od 1t)
>
> _gp_
> http://vindex.ic.cz
>
>
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17570


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Radim Polášek (e-mailem) --- 18. 7. 2006
Re: Přívěsný vozík (17525) (17532) (17546) (17557) (17560) (17561) (17563) (17565) (17566)

Ten problém jsem zatím nikde jinde neviděl, zdá se, že nikoho nenapadl. A v
dnešní době, kdy to vypadá, že policajti se snaží do mrtě dodržovat všechny
předpisy, protože je velký tlak i na ně, tak i toto mohou sledovat. No
jestli se to nějak nevyřeší, tak asi hodně lidí se bude přívěsných vozíků
zbavovat, protože k jejich autu jim budou nanic.

R. Polášek

----- Original Message -----
From: "Eman" <e-mail/=/nezadan.iol.cz>
To: "Včelařský mailing list" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Tuesday, July 18, 2006 12:02 PM
Subject: Re: Přívěsný vozík


> "Gusta má pravdu, předsedo". Ptal jsem se odborníka.
> A má to logiku. Policista nebude nic vážit, jen kontroluje papíry.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17569


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

(e-mailem) --- 18. 7. 2006
Re: P??v?sn? voz?k (17525) (17532) (17546) (17557) (17560) (17564)

\nemyslíte , ze odborníkem by měl být každý řidič? tady vidíme jaké jsou znalosti řidičů Chybí nám tady to pravidelné školení řidičů které bylo za bolševika nebo pravidelné přrskušovaní řidičů jaké je jinde ve světě

Pepan

> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Radim Pol??ek <polasek/=/e-dnes.cz>
> Předmět: Re: P??v?sn? voz?k
> Datum: 18.7.2006 11:07:30
> ----------------------------------------
> Co takhle se zeptat nějakého odborníka než se takhle dohadovat?
>
> R. Polášek
>
> ----- Original Message -----
> From: "Jan Vencl" <>
> To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
> Sent: Tuesday, July 18, 2006 11:07 AM
> Subject: Re: Přívěsný vozík
>
>
> > hmotnost celkova je proste to co je v papirech. takze aniz by te nekdo
> > vazil, musi odpovidat tenhle udaj u voziku udaji u auta.
> >
> > honza
> > ----- Original Message -----
> > From: "Michal Pol" <>
> > To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
> > Sent: Tuesday, July 18, 2006 10:54 AM
> > Subject: Re: Přívěsný vozík
> >
> >
> > >>ROZHODUJÍCÍ JE VŽDY CELKOVÁ VÁHA I S NÁKLADEM A BASTA máte li jiný
> > >>názor tak běžte odevzdat řidičáky
> >
> >
> > Tak já teda jdu ...
> >
> > mp
> >
> >
>
>
>
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17568


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Michal Pol (e-mailem) --- 18. 7. 2006
Re: Přívěsný vozík (17525) (17532) (17546) (17557) (17560) (17561) (17563) (17565) (17566)

Děkuji všem za odpovědi.

mp

----- Original Message -----
From: "Eman" <e-mail/=/nezadan.tiscali.cz>
To: "Včelařský mailing list" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Tuesday, July 18, 2006 12:02 PM
Subject: Re: Přívěsný vozík


> "Gusta má pravdu, předsedo". Ptal jsem se odborníka.
> A má to logiku. Policista nebude nic vážit, jen kontroluje papíry.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17567


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Eman (194.149.115.254) --- 18. 7. 2006
Re: Přívěsný vozík (17525) (17532) (17546) (17557) (17560) (17561) (17563) (17565)

"Gusta má pravdu, předsedo". Ptal jsem se odborníka.
A má to logiku. Policista nebude nic vážit, jen kontroluje papíry.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17566


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Gustimilián Pazderka (e-mailem) --- 18. 7. 2006
Re: Přívěsný vozík (17525) (17532) (17546) (17557) (17560) (17561) (17563)

Josef.Mensik:
> Upřesnení
>
> TÍM SE ROZUMÍ CELKOVÁ VÁHA KTEROU V DANÝ OKAMŽIK TÁHNETE
.....

To je blbost. Zapis se do autoskoly. Rozhodujici jsou zapsane a tim padem schvalene hmotnosti v papirech a nazory pred policistou v tomto jdou stranou. To co tvrdis, platilo cca pred 20 (mozna i vice) lety. Neplet si dovolene zatizeni (uzitkove(uzitecna) hmotnosti) a celkove hmotnosti vozidel. Celkova hmotnost vozidla je celkova hmotnost. Chci te videt Pepo, kdyby jsi mel znacku 3,5t pred oknem doma a ignorovali to prazdny nakladni auta. Takze co tahnes nebo netahnes je policajtovi jedno. Zalezi co mas spojeno se zavesnym zarizenim papirove. Nemuzes mit kuprikladu ani prazdne plato na auta za skodovkou (v mem pripade 750kg brzdeny), protoze vetsinou brzdene plata (voziky urcene pro prepravu aut) maji celkovou hmotnost vyssi nez 750 kg. (od 1t)

_gp_
http://vindex.ic.cz

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17565


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Radim Polášek (e-mailem) --- 18. 7. 2006
Re: Přívěsný vozík (17525) (17532) (17546) (17557) (17560)

Co takhle se zeptat nějakého odborníka než se takhle dohadovat?

R. Polášek

----- Original Message -----
From: "Jan Vencl" <>
To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Tuesday, July 18, 2006 11:07 AM
Subject: Re: Přívěsný vozík


> hmotnost celkova je proste to co je v papirech. takze aniz by te nekdo
> vazil, musi odpovidat tenhle udaj u voziku udaji u auta.
>
> honza
> ----- Original Message -----
> From: "Michal Pol" <>
> To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
> Sent: Tuesday, July 18, 2006 10:54 AM
> Subject: Re: Přívěsný vozík
>
>
> >>ROZHODUJÍCÍ JE VŽDY CELKOVÁ VÁHA I S NÁKLADEM A BASTA máte li jiný
> >>názor tak běžte odevzdat řidičáky
>
>
> Tak já teda jdu ...
>
> mp
>
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17564


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

(e-mailem) --- 18. 7. 2006
Re: Přívěsný vozík (17525) (17532) (17546) (17557) (17560) (17561)

Upřesnení

TÍM SE ROZUMÍ CELKOVÁ VÁHA KTEROU V DANÝ OKAMŽIK TÁHNETE

pEPAN
> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Michal Pol <pol.michal/=/tiscali.cz>
> Předmět: Re: Přívěsný vozík
> Datum: 18.7.2006 10:54:54
> ----------------------------------------
> >>ROZHODUJÍCÍ JE VŽDY CELKOVÁ VÁHA I S NÁKLADEM A BASTA máte li jiný
> >>názor tak běžte odevzdat řidičáky
>
>
> Tak já teda jdu ...
>
> mp
>
>
>
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17563


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Jan Vencl (e-mailem) --- 18. 7. 2006
Re: Přívěsný vozík (17525) (17532) (17546) (17557) (17560)

hmotnost celkova je proste to co je v papirech. takze aniz by te nekdo
vazil, musi odpovidat tenhle udaj u voziku udaji u auta.

honza
----- Original Message -----
From: "Michal Pol" <pol.michal/=/tiscali.cz>
To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Tuesday, July 18, 2006 10:54 AM
Subject: Re: Přívěsný vozík


>>ROZHODUJÍCÍ JE VŽDY CELKOVÁ VÁHA I S NÁKLADEM A BASTA máte li jiný
>>názor tak běžte odevzdat řidičáky


Tak já teda jdu ...

mp


Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17562


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Michal Pol (e-mailem) --- 18. 7. 2006
Re: Přívěsný vozík (17525) (17532) (17546) (17557) (17560)

>>ROZHODUJÍCÍ JE VŽDY CELKOVÁ VÁHA I S NÁKLADEM A BASTA máte li jiný
>>názor tak běžte odevzdat řidičáky


Tak já teda jdu ...

mp

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17561


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

(e-mailem) --- 18. 7. 2006
Re: Přívěsný vozík (17525) (17532) (17546) (17557)

ROZHODUJÍCÍ JE VŽDY CELKOVÁ VÁHA I S NÁKLADEM A BASTA máte li jiný názor tak běžte odevzdat řidičáky

Pepan

> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Michal Pol <pol.michal/=/tiscali.cz>
> Předmět: Re: Přívěsný vozík
> Datum: 18.7.2006 06:54:44
> ----------------------------------------
> > Nejedná se náhodou o max. celkovou hmotnost 750 kg- tj. včetně
> > nákladu?Prostě vozík uveze víc než na něm ty můžeš vézt.
>
> Jedná se samozřejmě o celkovou hmotnost včetně nákladu, ale začíná to
> vypadat, že takový vozík nesmím podle vyhlášky používat ani prázdný.
>
> mp
>
>
>
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17560


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

(e-mailem) --- 18. 7. 2006
Re: Re:OT: P??v?sn? voz?k (17525) (17548) (17550) (17555)



>>Na me skoda 120 je to 350/750 to znamena, ze za skodovku mohu zaprahnout na kulu<

Na škody 120 byly závěsy upevněny za držák motoru a v podlaze auta proto mely tah na hák 400 / 750 gk. dnešní závěsy jsou upevněny v plechu karosérie proto asi nižší hmotnost Tady bude asi záležet na typu závěsu a auta.

Pepan

> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Radim Pol??ek <polasek/=/e-dnes.cz>
> Předmět: Re: Re:OT: P??v?sn? voz?k
> Datum: 18.7.2006 00:13:03
> ----------------------------------------
> Nejedná se primárně o nosnost "na kuli" ale o bezpečnost při brzdění nebo
> při sjíždění prudších svahů. Brzdy auta jsou spočítány na nějakou hmotnost
> vlastního vozidla, hmotnost vozíku s nákladem je navíc a toto ještě zhoršuje
> volnost oje na kuli. Proto maximální hmotnost, jakou může vozík s nákladem
> mít je odvozena od hmotnosti vlastního vozidla, která je uvedena v
> technickém průkazu. Aspoň tak to bylo v dobách, kdy jsem dělal řidičák.
> Proto brzděný přívěs má tu hmotnost vyšší než nebrzděný. Ale jestli se dnes
> policajt bude dívat na hmotnost v TP nebo se pokusí nějak zvážit či
> odhadnout skutečnou hmotnost nevím. Pokud se bude dívat na hmotnost v TP,
> bude to pro hodně lidí průšvih, protože moje zkušenosti jsou takové, že lidi
> spíše mají koupený nebo dříve udělaný právě ten vozík s celkovou maximální
> hmotností větší než má jejich auto povoleno tahat než ten menší.
>
> R. Polášek
>
> ----- Original Message -----
> From: "Gustimilián Pazderka" <>
> To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
> Sent: Monday, July 17, 2006 7:41 PM
> Subject: Re:OT: Přívěsný vozík
>
>
> > Od: Michal Pol :
> > > Pro někoho to bude jednoduchá otázka -
> > >
> > > můžu připojit za auto s tažným zařízením, které má v TP max. hmotnost
> > > přívěsu 300kg vozík, který váží 155kg, ale má v papírech celkovou
> hmostnost
> > > 750kg?
> > .........
> >
> > Ten vozik o celkove hmotnosti 750 kg za autem s limitem zavesneho zarizeni
> 300kg
> > nema co delat.
> >
> > Mam ridicak skupiny E osobni a vim ze zkusenosti z placeni pokut jedno.
> > Policista prvni co bude bude srovnavat vahy v papirech. Tz. Vezme si
> schvalenou
> > hmotnost na zavesnem zarizeni (kuli) a ta nesmi byt prekrocena hodnotou
> celkove
> > hmotnosti v TP privesneho voziku.
> >
> > Vozik, ktery prekracuje svou celkovou hmotnosti hmotnost zavesneho
> zarizeni,
> > nesmi byt pripojen a v pripade ze je pripojen, porusuje nebo alespon do
> 1.7.2006
> > porusoval vyhlasku.
> >
> Jeste dopisu jedno. Mám-li vozik ktery je brzdeny a jeho celkova hmotnost je
> 800 kg, musim mit vozidlo s celkovou hmotnosti na kuli min. 800 kg a ktomu
> jeste ridicak skupiny E, (ten je povinny nad 750 kg do 3,5 t). Mam-li
> nebrzdeny vozik s celkovou hmotnosti 750 kg musim mit taktez kulu s min.
> hmotnosti pro nebrzdeny vozik 750 kg. POZOR a proto to pisu. Jsou dve
> hmotnosti v TP vozidla oddelene lomitkem. Tz. nebrzdeny/brzdeny. Na me skoda
> 120 je to 350/750 to znamena, ze za skodovku mohu zaprahnout na kulu
> nebrzdeny vozik s celkovou hmotnosti do 350 kg a do 750 kg brzdeny.
>
> _gp_
> http://vindex.ic.cz
>
>
>
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17559


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

(e-mailem) --- 18. 7. 2006
Antwort: Re: Přívěsný vozík (17525) (17532) (17546) (17557)

na Slovensku ho nemozes pouzivat, ani prazdny. V cechach podla toho co som
cital na www.autovia.cz vsak ano.
Existuju firmy, ktore voziky vyrabaju na zakazku. V minulosti som mal
Citroen AX, kt. mohol tahat len max. 355 kg nebrzdeny. a 560 kg brzdeny.
Urobili mi normalny vozik, kt. naprava mala nosnost 750 kg, ale do
papierov mi napisali 355 kg. Nebol pritom ani drahsi.

Matej




"Michal Pol" <pol.michal/=/tiscali.cz>
18.07.2006 06:47
Bitte antworten an
"Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>


An
"Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
Kopie

Thema
Re: Přívěsný vozík






> Nejedná se náhodou o max. celkovou hmotnost 750 kg- tj. včetně
> nákladu?Prostě vozík uveze víc než na něm ty můžeš vézt.

Jedná se samozřejmě o celkovou hmotnost včetně nákladu, ale začíná to
vypadat, že takový vozík nesmím podle vyhlášky používat ani prázdný.

mp


Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17558


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Michal Pol (e-mailem) --- 18. 7. 2006
Re: Přívěsný vozík (17525) (17532) (17546)

> Nejedná se náhodou o max. celkovou hmotnost 750 kg- tj. včetně
> nákladu?Prostě vozík uveze víc než na něm ty můžeš vézt.

Jedná se samozřejmě o celkovou hmotnost včetně nákladu, ale začíná to
vypadat, že takový vozík nesmím podle vyhlášky používat ani prázdný.

mp

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17557


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Michal Pol (e-mailem) --- 18. 7. 2006
Re: OT: Přívěsný vozík (17525) (17548)

> Jinak - co to je za auto a tažný zařízení?
>
> Mě na felicii píšou max 400kg nebržděný a max 750kg bržděný ...


Je to Trabant.

Tak to vypadá, že ani za Felicii není možné připojit běžný vozík ze
supermarketu.

mp


Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17556


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Radim Polášek (e-mailem) --- 18. 7. 2006
Re: Re:OT: Přívěsný vozík (17525) (17548) (17550)

Nejedná se primárně o nosnost "na kuli" ale o bezpečnost při brzdění nebo
při sjíždění prudších svahů. Brzdy auta jsou spočítány na nějakou hmotnost
vlastního vozidla, hmotnost vozíku s nákladem je navíc a toto ještě zhoršuje
volnost oje na kuli. Proto maximální hmotnost, jakou může vozík s nákladem
mít je odvozena od hmotnosti vlastního vozidla, která je uvedena v
technickém průkazu. Aspoň tak to bylo v dobách, kdy jsem dělal řidičák.
Proto brzděný přívěs má tu hmotnost vyšší než nebrzděný. Ale jestli se dnes
policajt bude dívat na hmotnost v TP nebo se pokusí nějak zvážit či
odhadnout skutečnou hmotnost nevím. Pokud se bude dívat na hmotnost v TP,
bude to pro hodně lidí průšvih, protože moje zkušenosti jsou takové, že lidi
spíše mají koupený nebo dříve udělaný právě ten vozík s celkovou maximální
hmotností větší než má jejich auto povoleno tahat než ten menší.

R. Polášek

----- Original Message -----
From: "Gustimilián Pazderka" <>
To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Monday, July 17, 2006 7:41 PM
Subject: Re:OT: Přívěsný vozík


> Od: Michal Pol :
> > Pro někoho to bude jednoduchá otázka -
> >
> > můžu připojit za auto s tažným zařízením, které má v TP max. hmotnost
> > přívěsu 300kg vozík, který váží 155kg, ale má v papírech celkovou
hmostnost
> > 750kg?
> .........
>
> Ten vozik o celkove hmotnosti 750 kg za autem s limitem zavesneho zarizeni
300kg
> nema co delat.
>
> Mam ridicak skupiny E osobni a vim ze zkusenosti z placeni pokut jedno.
> Policista prvni co bude bude srovnavat vahy v papirech. Tz. Vezme si
schvalenou
> hmotnost na zavesnem zarizeni (kuli) a ta nesmi byt prekrocena hodnotou
celkove
> hmotnosti v TP privesneho voziku.
>
> Vozik, ktery prekracuje svou celkovou hmotnosti hmotnost zavesneho
zarizeni,
> nesmi byt pripojen a v pripade ze je pripojen, porusuje nebo alespon do
1.7.2006
> porusoval vyhlasku.
>
Jeste dopisu jedno. Mám-li vozik ktery je brzdeny a jeho celkova hmotnost je
800 kg, musim mit vozidlo s celkovou hmotnosti na kuli min. 800 kg a ktomu
jeste ridicak skupiny E, (ten je povinny nad 750 kg do 3,5 t). Mam-li
nebrzdeny vozik s celkovou hmotnosti 750 kg musim mit taktez kulu s min.
hmotnosti pro nebrzdeny vozik 750 kg. POZOR a proto to pisu. Jsou dve
hmotnosti v TP vozidla oddelene lomitkem. Tz. nebrzdeny/brzdeny. Na me skoda
120 je to 350/750 to znamena, ze za skodovku mohu zaprahnout na kulu
nebrzdeny vozik s celkovou hmotnosti do 350 kg a do 750 kg brzdeny.

_gp_
http://vindex.ic.cz

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17555


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

P.K. (195.39.10.34) --- 17. 7. 2006
Aktualni ceny medu (17511) (17512) (17513) (17514) (17516) (17520) (17521) (17523) (17527) (17535)

http://www.honighaeuschen.de/index.php?id=597

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17554


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Vladimír Navrkal (e-mailem) --- 17. 7. 2006
Re: Přívěsný vozík (17525) (17532)

Bohužel máš pravdu , policajti nic vážit nebudou je zajímá to co je v TP. Vláďa
> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Michal Pol <pol.michal/=/tiscali.cz>
> Předmět: Re: Přívěsný vozík
> Datum: 17.7.2006 13:10:31
> ----------------------------------------
> Zdá se, že podle logiky můžu, ale podle zákonů nemůžu. Máte někdo citaci ze
> zákona?
>
> Trochu mě na tom mate i to, že i ty nejmenší přívěsy mají celkovou hmotnost
> 750kg, tzn. nenašel jsem přívěs, který bych podle této logiky mohl dát za
> svoje auto.
>
> mp
>
>
> ----- Original Message -----
> From: "Jan Vencl" <vencl/=/terramet.cz>
> To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
> Sent: Monday, July 17, 2006 1:03 PM
> Subject: Re: Přívěsný vozík
>
>
> > nemuzes, jde o hmotnost v tp - celkovou
> >
> > ----- Original Message -----
> > From: "Michal Pol" <pol.michal/=/tiscali.cz>
> > To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
> > Sent: Monday, July 17, 2006 12:26 PM
> > Subject: OT: Přívěsný vozík
> >
> >
> > Pro někoho to bude jednoduchá otázka -
> >
> > můžu připojit za auto s tažným zařízením, které má v TP max. hmotnost
> > přívěsu 300kg vozík, který váží 155kg, ale má v papírech celkovou
> > hmostnost
> > 750kg?
> >
> > Díky
> >
> > mp
> >
> >
>
>
>
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17553


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Vladimír Navrkal (e-mailem) --- 17. 7. 2006
Re:OT: Přívěsný vozík (17525)

Ne , v současné době bych to neriskoval mohlo by to stát moc peněz. Vláďa
> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Michal Pol <pol.michal/=/tiscali.cz>
> Předmět: OT: Přívěsný vozík
> Datum: 17.7.2006 12:26:37
> ----------------------------------------
> Pro někoho to bude jednoduchá otázka -
>
> můžu připojit za auto s tažným zařízením, které má v TP max. hmotnost
> přívěsu 300kg vozík, který váží 155kg, ale má v papírech celkovou hmostnost
> 750kg?
>
> Díky
>
> mp
>
>
>
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17552


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Gustimilián Pazderka (e-mailem) --- 17. 7. 2006
Re: Přívěsný vozík (17525) (17532)

Od: Michal Pol :
> Zdá se, že podle logiky můžu, ale podle zákonů nemůžu. Máte někdo citaci ze
> zákona?
>
> Trochu mě na tom mate i to, že i ty nejmenší přívěsy mají celkovou hmotnost
> 750kg, tzn. nenašel jsem přívěs, který bych podle této logiky mohl dát za
> svoje auto.
....

To delaji supergigamarkety a Makro. Musis na ne s otazkou, zdali je tato hmotnost jiz vepsana do velkeho TP. Jestli ne, tak vyrobce ma sve hodnoty hmotnosti dle vyberu tak at ti vepisou podle nich a tebe. Ja vozik kupoval primo ve Velmezu (Velke Mezirici) a tam mi na pockani vypsali velky TP s hmotnosti kterou jsem chtel.

Jestli je hmotnost uz vepsana ve v TP tak jim podekuj za ochotu neco sdelit a rekni nashledanou.
Toto nevim jiste:
Jinak kdyby jsi koupil, musel by jsi ziskat pisemne vyjadreni primo od vyrobce, ze je mozno vahu snizit a nakolik. Posleze technik (pracovnik uradu) muze snizit celkovou hmotnost papirove. (asi za 50 Kc)

Hmotnosti u voziku jsou dost dulezite.

_gp_
http://vindex.ic.cz

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17551


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Gustimilián Pazderka (e-mailem) --- 17. 7. 2006
Re:OT: Přívěsný vozík (17525) (17548)

> Od: Michal Pol :
> > Pro někoho to bude jednoduchá otázka -
> >
> > můžu připojit za auto s tažným zařízením, které má v TP max. hmotnost
> > přívěsu 300kg vozík, který váží 155kg, ale má v papírech celkovou hmostnost
> > 750kg?
> .........
>
> Ten vozik o celkove hmotnosti 750 kg za autem s limitem zavesneho zarizeni 300kg
> nema co delat.
>
> Mam ridicak skupiny E osobni a vim ze zkusenosti z placeni pokut jedno.
> Policista prvni co bude bude srovnavat vahy v papirech. Tz. Vezme si schvalenou
> hmotnost na zavesnem zarizeni (kuli) a ta nesmi byt prekrocena hodnotou celkove
> hmotnosti v TP privesneho voziku.
>
> Vozik, ktery prekracuje svou celkovou hmotnosti hmotnost zavesneho zarizeni,
> nesmi byt pripojen a v pripade ze je pripojen, porusuje nebo alespon do 1.7.2006
> porusoval vyhlasku.
>
Jeste dopisu jedno. Mám-li vozik ktery je brzdeny a jeho celkova hmotnost je 800 kg, musim mit vozidlo s celkovou hmotnosti na kuli min. 800 kg a ktomu jeste ridicak skupiny E, (ten je povinny nad 750 kg do 3,5 t). Mam-li nebrzdeny vozik s celkovou hmotnosti 750 kg musim mit taktez kulu s min. hmotnosti pro nebrzdeny vozik 750 kg. POZOR a proto to pisu. Jsou dve hmotnosti v TP vozidla oddelene lomitkem. Tz. nebrzdeny/brzdeny. Na me skoda 120 je to 350/750 to znamena, ze za skodovku mohu zaprahnout na kulu nebrzdeny vozik s celkovou hmotnosti do 350 kg a do 750 kg brzdeny.

_gp_
http://vindex.ic.cz

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17550


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Karel Galló ml. (e-mailem) --- 17. 7. 2006
Re: OT: Přívěsný vozík (17525) (17548)

Přesně tak.

Jinak - co to je za auto a tažný zařízení?

Mě na felicii píšou max 400kg nebržděný a max 750kg bržděný ...

Gustimilián Pazderka napsal(a):
> Od: Michal Pol :
>> Pro někoho to bude jednoduchá otázka -
>>
>> můžu připojit za auto s tažným zařízením, které má v TP max. hmotnost
>> přívěsu 300kg vozík, který váží 155kg, ale má v papírech celkovou
>> hmostnost 750kg?
> .........
>
> Ten vozik o celkove hmotnosti 750 kg za autem s limitem zavesneho
> zarizeni 300kg nema co delat.
>
> Mam ridicak skupiny E osobni a vim ze zkusenosti z placeni pokut
> jedno. Policista prvni co bude bude srovnavat vahy v papirech. Tz.
> Vezme si schvalenou hmotnost na zavesnem zarizeni (kuli) a ta nesmi
> byt prekrocena hodnotou celkove hmotnosti v TP privesneho voziku.
> Vozik, ktery prekracuje svou celkovou hmotnosti hmotnost zavesneho
> zarizeni, nesmi byt pripojen a v pripade ze je pripojen, porusuje nebo
> alespon do 1.7.2006 porusoval vyhlasku.
>
> _gp_
> http://vindex.ic.cz
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17549


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Gustimilián Pazderka (e-mailem) --- 17. 7. 2006
Re:OT: Přívěsný vozík (17525)

Od: Michal Pol :
> Pro někoho to bude jednoduchá otázka -
>
> můžu připojit za auto s tažným zařízením, které má v TP max. hmotnost
> přívěsu 300kg vozík, který váží 155kg, ale má v papírech celkovou hmostnost
> 750kg?
.........

Ten vozik o celkove hmotnosti 750 kg za autem s limitem zavesneho zarizeni 300kg nema co delat.

Mam ridicak skupiny E osobni a vim ze zkusenosti z placeni pokut jedno. Policista prvni co bude bude srovnavat vahy v papirech. Tz. Vezme si schvalenou hmotnost na zavesnem zarizeni (kuli) a ta nesmi byt prekrocena hodnotou celkove hmotnosti v TP privesneho voziku.

Vozik, ktery prekracuje svou celkovou hmotnosti hmotnost zavesneho zarizeni, nesmi byt pripojen a v pripade ze je pripojen, porusuje nebo alespon do 1.7.2006 porusoval vyhlasku.

_gp_
http://vindex.ic.cz

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17548


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno


Celkem je ve Včelařské konferenci již 78433 příspěvků(zde zobrazeno 61 příspěvků, od č. 17548 do č. 17608)
Několik rad pro badatele v archivu Včelařské konference. Pro zobrazení starších příspěvků (a pro pohyb v jejich frontě) je určeno speciální okno, které je dostupné pod názvem "Archiv Včelařské konference" (příspěvky se v něm zobrazují tak, že nejstarší jsou nahoře a novější dole). Ve frontě příspěvků je možnost se pohybovat příslušnými povely (pro začátek kliknětě na "nejstarší", aby se Vám ukázaly první příspěvky, jimiž konference začíná, a pak klikejte na "novější", čímž se Vám vždy zobrazí várka novějších 60 příspěvků; jednotlivé příspěvky lze na tomto archivním zobrazení číst od horního konce webu (kde jsou starší) a postupovat směrem dolu (kde jsou novější).


Nejnovější - Novější - Starší - Nejstarší






Klikněte sem pro nápovědu