78123

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)


Zběžné zobrazení

Podrobné zobrazení

Příspěvky do konference:
(nejnovější jsou hned zde nahoře)



(e-mailem) --- 18. 7. 2006
Re: Re:OT: P??v?sn? voz?k (17525) (17548) (17550) (17555)



>>Na me skoda 120 je to 350/750 to znamena, ze za skodovku mohu zaprahnout na kulu<

Na škody 120 byly závěsy upevněny za držák motoru a v podlaze auta proto mely tah na hák 400 / 750 gk. dnešní závěsy jsou upevněny v plechu karosérie proto asi nižší hmotnost Tady bude asi záležet na typu závěsu a auta.

Pepan

> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Radim Pol??ek <polasek/=/e-dnes.cz>
> Předmět: Re: Re:OT: P??v?sn? voz?k
> Datum: 18.7.2006 00:13:03
> ----------------------------------------
> Nejedná se primárně o nosnost "na kuli" ale o bezpečnost při brzdění nebo
> při sjíždění prudších svahů. Brzdy auta jsou spočítány na nějakou hmotnost
> vlastního vozidla, hmotnost vozíku s nákladem je navíc a toto ještě zhoršuje
> volnost oje na kuli. Proto maximální hmotnost, jakou může vozík s nákladem
> mít je odvozena od hmotnosti vlastního vozidla, která je uvedena v
> technickém průkazu. Aspoň tak to bylo v dobách, kdy jsem dělal řidičák.
> Proto brzděný přívěs má tu hmotnost vyšší než nebrzděný. Ale jestli se dnes
> policajt bude dívat na hmotnost v TP nebo se pokusí nějak zvážit či
> odhadnout skutečnou hmotnost nevím. Pokud se bude dívat na hmotnost v TP,
> bude to pro hodně lidí průšvih, protože moje zkušenosti jsou takové, že lidi
> spíše mají koupený nebo dříve udělaný právě ten vozík s celkovou maximální
> hmotností větší než má jejich auto povoleno tahat než ten menší.
>
> R. Polášek
>
> ----- Original Message -----
> From: "Gustimilián Pazderka" <>
> To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
> Sent: Monday, July 17, 2006 7:41 PM
> Subject: Re:OT: Přívěsný vozík
>
>
> > Od: Michal Pol :
> > > Pro někoho to bude jednoduchá otázka -
> > >
> > > můžu připojit za auto s tažným zařízením, které má v TP max. hmotnost
> > > přívěsu 300kg vozík, který váží 155kg, ale má v papírech celkovou
> hmostnost
> > > 750kg?
> > .........
> >
> > Ten vozik o celkove hmotnosti 750 kg za autem s limitem zavesneho zarizeni
> 300kg
> > nema co delat.
> >
> > Mam ridicak skupiny E osobni a vim ze zkusenosti z placeni pokut jedno.
> > Policista prvni co bude bude srovnavat vahy v papirech. Tz. Vezme si
> schvalenou
> > hmotnost na zavesnem zarizeni (kuli) a ta nesmi byt prekrocena hodnotou
> celkove
> > hmotnosti v TP privesneho voziku.
> >
> > Vozik, ktery prekracuje svou celkovou hmotnosti hmotnost zavesneho
> zarizeni,
> > nesmi byt pripojen a v pripade ze je pripojen, porusuje nebo alespon do
> 1.7.2006
> > porusoval vyhlasku.
> >
> Jeste dopisu jedno. Mám-li vozik ktery je brzdeny a jeho celkova hmotnost je
> 800 kg, musim mit vozidlo s celkovou hmotnosti na kuli min. 800 kg a ktomu
> jeste ridicak skupiny E, (ten je povinny nad 750 kg do 3,5 t). Mam-li
> nebrzdeny vozik s celkovou hmotnosti 750 kg musim mit taktez kulu s min.
> hmotnosti pro nebrzdeny vozik 750 kg. POZOR a proto to pisu. Jsou dve
> hmotnosti v TP vozidla oddelene lomitkem. Tz. nebrzdeny/brzdeny. Na me skoda
> 120 je to 350/750 to znamena, ze za skodovku mohu zaprahnout na kulu
> nebrzdeny vozik s celkovou hmotnosti do 350 kg a do 750 kg brzdeny.
>
> _gp_
> http://vindex.ic.cz
>
>
>
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17559


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Následující:Josef.Mensik - Re: Přívěsný vozík
Předchozí:M.Osusky - Antwort: Re: Přívěsný vozík


Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu