78290

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


Lubomir (213.226.246.82) --- 22. 2. 2006
Re: Reklama na med

Vážení přátelé diskutující na téma reklama na med. Minulý týden jsem zaslal níže uvedený text předsedovi Sojkovi a zejména šéfredaktorovi Prokešovi s odkazem na poznámku redakce Včelařství- šéfredaktora na str. 67 časopisu.
Text :
I když sám sebe zatím nezařazuji mezi pochybovače o postupu ČSV ve věci projektu na propagaci českého medu, z principu bych chtěl znát více informací o tomto projektu, abych si mohl udělat vlastní názor. Přečetl jsem si obavy př. Přesličky a zveřejněné stanovisko vybrané firmy k realizaci. Jen to nejpodstatnější stále nevím, tj. informace o způsobu zveřejnění, časovém průběhu a podmínkách výběrového řízení( zadání), zda se uskutečnilo v režimu zákona 240/2004 o zadávání veřejných zakázek ( do projektu vstupují veřejné prostředky ?) nebo pouze jako interní záležitost ČSV v režimu poptávky, počtu přihlášených subjektů , jejich nabídkách, o vyhodnocení nabídek, důvodech případného vyřazení (pokud se přihlásilo více jak jeden subjekt), pořadí a další informace, které s největší pravděpodobnosti asi slyšeli členové UV , ale do ZO ani na půdu OV už se už informace bohužel dostatečně podrobně nepřenesly ( alespoň do některých).
Myslím si, že není co skrývat a nevstřícný přístup k zveřejňování i takovýchto informací vede jen k emocím, vzniku pochybností a nedůvěry. Pochybovat je lidské, ale nesnažit se otevřeně pochybnosti vyvrátit je krátkozraké. Možná že některé informace mohou být předmětem obchodního tajemství, ale vždy se dá najít míra i způsob, jak včelařskou veřejnost vhodně informovat a přitom nic neporušit. Jen musí být chuť, vůle a ne se zabejčovat s pocitem osobních útoků.
Když nikdo jiný, tak já se tímto e-mailem hlásím s požadavkem, aby redakce dala dostatečný prostor ke konkrétnímu a věcnému vyjádření v této věci i vedení ČSV.
Jsem zvědav, co si přečteme od´vedení ČSV. Pokud Vás tato kampaň zajímá, nediskutujte jen zde, ale ptejte se především těchg ( vedení CSV), kteří by měli informovat nejenn ÚV, ale i nás ostatní včelaře, řadové členy ČSV.
Lubomír

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 14916


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

   
Karel (194.228.139.58) --- 22. 2. 2006
Re: Reklama na med

Pesimistická prognoza.
Ještě pár lidí do toho bude vrtat, a propagace medu bude zrušena.
Pod takovým drobnohledem a dozorem něco propagovat, to ztrácí své (finanční) kouzlo.
Aby jsme za chvilku neslyšeli, že někdo vzhledem ke štvavým útokům od něčeho odstoupil. A aby mu členové poděkovali, až budou hledat viníka špatných výkupních cen, Včelpa, atd.


........
Obraťme list.
V Makru je v akci Med sv. anežky (česko/čínnské) 46,90 (bez DPH) za 850g = 55,- Kč/kg.
Docela děsivě nízká cena.
Dostat z ní tak tu 1/3 to by bylo něco. 18,-/kg

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 14917


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu