78432

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


Karel (194.228.130.45) --- 22. 2. 2006
Re: Placky

Ivan Černý:
Nevíte někdo, co je to za akci? Jsou-li naplánované peníze na
propagaci, tak kdybychom každý člen dostali alespoň po placce (promiň
Karle), tak bych organizátorům zatleskal.
Zdravím
Ivan
......
Neprominu, nevím co.
Já za tu cenu nemůžu. :-)
.........
Můj názor na fungování i propagaci medu jsem napsal v:
Prodej medu (VN loni na jaře)
Včelařské scifi (MV loni na podzim) .

Pokaždé to bylo o tom, že co si včelaři nevyboxují to nebudou mít. Nevyboxují, neodpracují, nezařídí, nezorganizují, neopbstarají, ....
Pokaždé jednotné množné číslo.
Protože po patnácti letech v soukromém sektoru beru jako samozřejmé, že kromě přímých výrobních nákladů existují neméně nutné náklady na propagaci, marketing, reklamu, PR, atd. A taky mám představu o reálných cenách a tvorbě cen, Tak mě jen děsí ty ceny, za jaké to dosud dělá ČSV.
80,- za nášivku, 1,- za leták A4, a další.
.......
Materiální zabezpečení reklamní akce je nutné. Neméně nutné je na ní mít lidi a plán akce.
Mám jen silné obavy, že nedostatek materiálu nebude ten hlavní problém.
.......
Ohledně propagace medu.
Jednak jsem ztratili 15 let.
Každá firma má určité procento z obratu na reklamu.
Obrat včelařské firmy = 500 000 včelstev x 20kg x 50Kč=
500 000 000,- (slovy 500 milionů ročně / nejméně)
Z toho na povoz "centrály 50 milionu = 10%, no budiž.
1% z obratu (10% z ročpočtu centrály) = 5 milionů na marketing atd... Za patnáct let 75 milionů.
Jestli s nemýlím, tak když jsem býval členem, byla v rozpočtu položka "Na všeobecně prosp. činnost a vzdělávání" ve výši 10 až 25 milionů.
Neznám nic prospěšnějšího z hlediska včelařství, než propagaci medu a včelařství. Tady bych bral. A vzdělával včelaře i v oboru propagace, marketingu a JAK PRODAT MED jinak než do výkupu. Tak, aby si to dovedli zažídit sami, a nemuseli platit někoho jiného.
Protože co si odpracujete sami, nemusíte platit.
Platíte jen materiál.
Toto neplatí jen v případě, že vyděláváte víc, jak Ti, které si platíte. Ale to v případě včelařů a marketingových "specialistů" není asi ten případ.

A tak nevím co bude levnější? Když každý včelař dá do své ordinace létáček, nebo když si na to včelaři najmou firmu.

Ale pokud na to včelaři dají 9 milionů, můžou provést pokus.

Dovolím si jen předvídat, že listováním v některé z učebnic ekonomie, atd by k výsledku došli rychleji a laciněji.

Čistě osobně nemám ale nic proti zkušenostem a poučením za cizí peníze.
Karel.



Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 14924


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu