78513
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.
Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma".
V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...",
která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku.
Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)
Zběžné zobrazeníArchiv Včelařské konference
- (e-mailem) --- 18. 7. 2006
Re: Re:OT: P??v?sn? voz?k
>>Na me skoda 120 je to 350/750 to znamena, ze za skodovku mohu zaprahnout na kulu<
Na škody 120 byly závěsy upevněny za držák motoru a v podlaze auta proto mely tah na hák 400 / 750 gk. dnešní závěsy jsou upevněny v plechu karosérie proto asi nižší hmotnost Tady bude asi záležet na typu závěsu a auta.
Pepan
> ------------ Původní zpráva ------------ > Od: Radim Pol??ek <polasek/=/e-dnes.cz> > Předmět: Re: Re:OT: P??v?sn? voz?k > Datum: 18.7.2006 00:13:03 > ---------------------------------------- > Nejedná se primárně o nosnost "na kuli" ale o bezpečnost při brzdění nebo > při sjíždění prudších svahů. Brzdy auta jsou spočítány na nějakou hmotnost > vlastního vozidla, hmotnost vozíku s nákladem je navíc a toto ještě zhoršuje > volnost oje na kuli. Proto maximální hmotnost, jakou může vozík s nákladem > mít je odvozena od hmotnosti vlastního vozidla, která je uvedena v > technickém průkazu. Aspoň tak to bylo v dobách, kdy jsem dělal řidičák. > Proto brzděný přívěs má tu hmotnost vyšší než nebrzděný. Ale jestli se dnes > policajt bude dívat na hmotnost v TP nebo se pokusí nějak zvážit či > odhadnout skutečnou hmotnost nevím. Pokud se bude dívat na hmotnost v TP, > bude to pro hodně lidí průšvih, protože moje zkušenosti jsou takové, že lidi > spíše mají koupený nebo dříve udělaný právě ten vozík s celkovou maximální > hmotností větší než má jejich auto povoleno tahat než ten menší. > > R. Polášek > > ----- Original Message ----- > From: "Gustimilián Pazderka" <> > To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz> > Sent: Monday, July 17, 2006 7:41 PM > Subject: Re:OT: Přívěsný vozík > > > > Od: Michal Pol : > > > Pro někoho to bude jednoduchá otázka - > > > > > > můžu připojit za auto s tažným zařízením, které má v TP max. hmotnost > > > přívěsu 300kg vozík, který váží 155kg, ale má v papírech celkovou > hmostnost > > > 750kg? > > ......... > > > > Ten vozik o celkove hmotnosti 750 kg za autem s limitem zavesneho zarizeni > 300kg > > nema co delat. > > > > Mam ridicak skupiny E osobni a vim ze zkusenosti z placeni pokut jedno. > > Policista prvni co bude bude srovnavat vahy v papirech. Tz. Vezme si > schvalenou > > hmotnost na zavesnem zarizeni (kuli) a ta nesmi byt prekrocena hodnotou > celkove > > hmotnosti v TP privesneho voziku. > > > > Vozik, ktery prekracuje svou celkovou hmotnosti hmotnost zavesneho > zarizeni, > > nesmi byt pripojen a v pripade ze je pripojen, porusuje nebo alespon do > 1.7.2006 > > porusoval vyhlasku. > > > Jeste dopisu jedno. Mám-li vozik ktery je brzdeny a jeho celkova hmotnost je > 800 kg, musim mit vozidlo s celkovou hmotnosti na kuli min. 800 kg a ktomu > jeste ridicak skupiny E, (ten je povinny nad 750 kg do 3,5 t). Mam-li > nebrzdeny vozik s celkovou hmotnosti 750 kg musim mit taktez kulu s min. > hmotnosti pro nebrzdeny vozik 750 kg. POZOR a proto to pisu. Jsou dve > hmotnosti v TP vozidla oddelene lomitkem. Tz. nebrzdeny/brzdeny. Na me skoda > 120 je to 350/750 to znamena, ze za skodovku mohu zaprahnout na kulu > nebrzdeny vozik s celkovou hmotnosti do 350 kg a do 750 kg brzdeny. > > _gp_ > http://vindex.ic.cz > > > >
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 17559
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma
Klikněte sem pro nápovědu