76367

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


Radek Krušina (195.39.121.166) --- 5. 2. 2007
Re: Koeficient uitkovosti

Pavel Votrubec napsal:
....nemám problém už třetím rokem prodávat med za 100
Kč.
Vždy mi ho do příštího medobraní rozeberou....
........

Potom je otázka, jestli by to nechtělo cenu ještě zvednout.
Je to nepříjemné mít med rozebraný, a když někdo přijde, odkazovat ho na další medobraní. Vlastně ho tím odkazuješ na konkurenci a ztrácíš zákazníky.
Myslím, že vhodná strategie je taková: mít každý rok většinu medu prodanou a neměnit často ceny. Než zlevnit z ceny jakou jsem už nasadil, raději část produkce vhodně rozdat a tím si udělat reklamu.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 20612


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu