78432

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


Karel (88.103.157.154) --- 21. 4. 2007
Re: Karel 21.4.2007

Začnu odzadu - jestli to mají nemají lehké, nehodlám posuzovat. Vzali to dobrovolně.
Jestli dělají to, co se od nich očekává, at si posoudí členové - zaměstnavatelé.
Osobně vidím mnoho včelařů, kteří dělají ve svém volném čase velmi intenzívně pro včelařství relativně víc. Nedostávají za to prachy, spíš je do toho vkládají.

K otázce cen pp.Špačka, Halady a dalších se nehodlám vyjadřovat, jelikož snimi neobchoduji a nikdy jsem to nedělal. To je věc jejich obchodních partnerů. Že mají monopol je věc otázky proč jej mají a proč někomu vedení ČSV tento monopol pomáhá upevňovat a jaký k tomu mají mandát od členů, ÚV atd. A to je otázka na ně od nespokojených. Já se jen divím, že většině včelařů vadí Špaček a Halada a na druhé straně čtu ve Včelařství co čtu.
Bavím se a chehtám jako když jsem kdysi četl Rudé Právo - před roky přítel, nyná nepřítel a jiné veletoče.

Problém prodeje medu je v podstatě pseudoproblém.
Chtělo by to nějakou analýzu struktury včelařů a jejího vývoje. Dostupná data má sekretariát.
Stačí udělat grafy, jak se po pětiletkách měnila struktura včelařů ve vztahu k počtu včelstev, věku, výkupním cenám a pak se o nich můžeme bavit.

Ještě k výkupu a prodeji medu - že je to pseudoproblém je zřejmé z toho, že skutečné problémy se řeší. Protože ty bolí. Jak se přistupuje k prodeji medu?
Je to zástupný problém za který se toho snadno spousta nepořádku schová.

Kolik jednání UV bylo věnováno ekonomice, prodeji medu, je nějaká komise na prodej a propagaci medu, ví někdo jak bude probíhat kampaň na medu z EU? Aby se včelaři připravili a mohli se na kampaň napojit. Protože vzbudit zájem o produkt je jedna věc, druhá je, jak přivést zákazníka k sobě, aby nakoupil u včelaře. Nesedí zase někdo někde na informacích?
A kdo rozhoduje o nasměrování kampaně?

Pokud by prodej medu byl problém, tak to jsou otázky na které by asi většina včelařů měla chtít znát odpověď.

Ale nadávat na černý ptáky je jednoduší.
Karel

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 22321


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu