78499
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.
Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma".
V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...",
která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku.
Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)
Zběžné zobrazeníArchiv Včelařské konference
- Radim Polá?ek (e-mailem) --- 9. 6. 2007
Re: Cenovy prehled
Co se týká prodeje medu, nejvíc se ztotožňuji s Karlovými názory. Prodej medu není nic jiného než "prachsprostý" marketing stejně jako prodej něčeho jiného. Nebo prodej něčeho jiného než medu, co by mohly včely a včelaření vyprodukovat. Akorát se to kombinuje s tím, že pro většinu včelařů je včelaření koníčkem. Tak si musí každý rozmyslet, jak dalece to bude dělat jako koníček, to znamená jak dalece budou jeho způsoby včelaření a jeho obchodní způsoby otevřené pro případné konkurenty a jak dalece to bude dělat pro výdělek a přivýdělek, to znamená hlavně nasávat zvenku informace a od sebe pouštět jen některé. Přitom je jasné, že se nemusí vydělávat na včelaření jen na prodeji medu. Ten rozsah je velký, od výroby letáku a vedení reklamních kampaní a podobných marketingových věcí přes různé školení o včelaření a o medu, prodej pomůcek ke včelaření až třeba u majitelů lesů k vědomému vytváření míst pro stanoviště včelstev a něco jako třeba jejich pronájem.
R. Polášek
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 23180
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma
Klikněte sem pro nápovědu