78432

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


Karel (88.103.157.154) --- 28. 10. 2007
Re: Co vlastně dělá Protokol servise

Apis:Mám malí dotaz. Co vlastně dělá Protokol servise /možná to píšu špatně/ za naše peníze. Několik dotazů směřovaných přes okresní výbor je bez odpovědi.
-------------
http://www.vcelarstvi.cz/cz/index.html?page=novinky
"Přinášíme informace pro ty přátele včelaře, kteří se zvýšeným zájmem sledují průběh realizace programu Propagace spotřeby medu a podle vlastních slov mají zájem o koupi časopisů s inzeráty a informačními texty. "
http://www.vcelarstvi.cz/cz/NOVINKY/CSV-NOVINKY_Rada_Klikanec_Seznam.doc


Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 25473


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

   
Sršní táta (212.80.64.162) --- 29. 10. 2007
Re: Co vlastně dělá Protokol servise

Je to jedna z možností propagace produktů, která přinese zvýšení spotřeby zejména medu. Pokud si myslíte, že za nás všechno udělá protokol servise tak spěte dál. Jsou i další způsoby, které jsou zveřejněny v časopisu včelařství. Chci jenom připomenout, že propagaci si musíme dělat taky na úrovni ZO ČSV a nemusí to ani stát moc peněz.
1)Každá organizace má vitrínu nebo oznamovací nástěnku - vyčleňte v ní prostor pro propagaci včelích produktů.
Pokud ji ještě nemáte, rád Vám starosta vhodné místo nabídne.
2)Na včelařskou výstavu pozvěte školy, školky a dejte ochutnat včelí produkty a perníčky dětem.
3)Plesy zahrádkářů a včelařů jsou taky vhodné k propagaci nejenom pěknou tombolou.
4)Internetové stránky má sice jen několik ZO, ale lze využít stránky vašeho města, nebo obce.
5)Kalendář z činnosti vaší ZO na rok 2008 lze pořídit za 200Kč a obsah zaměřte na propagaci včelích produktů.

O tom jak může propagovat včelí produkty sám včelař, bylo napsáno dost.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 25493


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu