78400

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


stonjek (194.228.235.95) --- 22. 11. 2007
Re: protokol servis

Mám trochu odlišný názor. Přemíra reklamy v letošním roce a hlavně v dalších dvou nám bude silně škodit a ne prospívat. Již v letošním roce se trh s medem zbláznil a je to možná tím, že Proctol servis dělá to, za co je placen. Med ve špajzce ubývá před očima, nahřívací box u mě nestačí vychladnout. Menší včelaři už dnes hlásí vyprodáno! Příští rok lze počítat u včelstev, která přežila, menší výnosy a už dnes se mluví o 50% úhynu. Takže nareklamovaní zákazníci versus včelaři kteří je nemohou uspokojit. Mám pocit, že budem působit jako zcela neschopní idioti. Kdybych to mohl ovlivnit, rozhodně bych příští dva roky med přes reklamu neproháněl protože nebude! Zdraví R. Stonjek

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 25860


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu