78674
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.
Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma".
V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...",
která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku.
Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)
Zběžné zobrazeníArchiv Včelařské konference
- Radim Polá?ek (e-mailem) --- 17. 11. 2008
Re: Statni dotace mi pomohli uspesne vcelarit
To je úplně jednoznačné, články ve Včelařství, pokud se týkají včelařů nebo jiných subjektů zabývajících se komerčně něčím okolo včelaření, jsou téměř vždy velice účinná reklama a to zadarmo. Časopisu Včelařství převážná většina z 50 tisíc včelařů věří. Zatímco všichni ostatní musí stejného účinku dosáhnout placenou komerční reklamou. Na druhé straně to asi jinak dost dobře nejde, udělat články o lidech v včelaření úspěšných tak, aby to pro řadové včelaře nebyla třeba nenápadná, ale reklama.
R. Polášek
----- Original Message ----- From: "KaJi" <e-mail/=/nezadan.iol.cz> To: "Včelařský mailing list" <vcely/=/v.or.cz> Sent: Monday, November 17, 2008 3:20 PM Subject: Re: Statni dotace mi pomohli uspesne vcelarit
> .... Nevidím tam nic jiného než o spolku Právě mě tam ze všeho nejvíce > chybí stati o jiných produktech které nejsou spolkovým produktem př. práve > tady probíhající diskuse na výrobek Furett to tady právě byl mohl být vzor > sktyté reklamy ..... > > ------ > Skrytá reklama je, když tiskneš na něčí zadání (nebo i z vlastní vůle/ > jednostranné informace o něčem a zvýhodňuješ to před konkurencí. > Tady ta debata o Furetu je právě to co by nebyla skrytou reklamou a co mi > tam vždycky chybělo. To znamená dozvěděli jsme se, jaké zkušenosti s tímto > výrobkem (i negativní). > > Skrytých reklam tam bylo dost. Namátkou podle mého názoru vzpomenu tu > reportáž o té manželské dvojici co tak skvěle vykupovala med za vysoké > ceny. > > Problém skryté reklamy je v tom, že je skrytá. Dnes jou časopisy, jejichž > obsah je z 90% tvořen "skrytou reklamou". A taky je čtu. Je to o redakci. > Pod článkem je uveden autor, a jeho pozice ve firmě (co to prodává, > vyvjíjí, dováží). Kdo by měl ten výrobek představit lépe. > A je na redakci, jak udrží obsah takových článků v lajně. > > Někde je označena výrazně a někde méně. Někdy to je autor PR, někde, > například v Můj dům bývala nenápadná větička v tiráži "neoznačené texty > jsou firemní prezentace". Když jsem jí tam našel, tak jsem ho odhlásil. To > mi bylo divné, proč už potřetí tisknou reportáž o jedné firmě. A ejhle, ono > to bylo pokaždé nepodepsané. :-)) > > Karel
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 32512
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma
Klikněte sem pro nápovědu