78143

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


Jan Cervenka (e-mailem) --- 10. 2. 2009
Re: dotace

On Tuesday 10 of February 2009 08:49:12 Radim Polášek wrote:
> Já bych řekl, že dnešní nejrozumnější využití traktoru a maringotky na
> kočování včelstev je jejich prodej a za utržené peníze nákup přívěsného
> vozíku za auto nebo menší dodávku plus nákup, případně výroba palet pro
> úly, které se dají tím přívěsným vozíkem převážet.... Ekonomická
> návratnost bude velice obtížně dosažitelná.
>
> R. Polášek

dd,
tusim, ze auto a dodavka nelze koupit - pouze treba ruka na nakladani.
Pokud se jedna o traktor, ktery jede alespon 40 km/h , a maringotka se vyneni
za podvalnik (nebo2) , tak to vyjde krasne ohledne povineho ruceni a pokud by
nekde zapadnul traktor , tak terenak by tam zapadnul taky (o osobaku
nemluve). Kromtoho na rozdil od koupe auta je nakup traktoru investice, ktera
zraje :)

Honza

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 34065


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu