78617
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.
Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma".
V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...",
která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku.
Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)
Zběžné zobrazeníArchiv Včelařské konference
- Jan Cervenka (e-mailem) --- 1. 1. 2010
Re: pohon medomedu
Dne Wednesday 30 of December 2009 23:44:06 František Hazdra napsal(a):
> zdroj (akumulátor) a stejnosměrný motor. Změnou hodnoty odporu se dá > dosáhnout řízení změn otáček pohonu. Někteří z nás starších si pamatují , > jak ještě jezdily po Praze staré dřevěné Křižíkovy tramvaje, řidič stál u > kotroleru a pákou zařazoval a vyřazoval odpory.
ano,
ale pouziti odporu je sice jednoduche (idealne pouziti potenciometru, nebo trimru http://cs.wikipedia.org/wiki/Potenciometr ), ovsem nevhodne v pripade pouziti na autobaterii - narozdil u drive spomenutych (vlakno o ometaci vcel) pulsnich regulatoru maji velky odber. A to i u te tramvaje. Teduy pokud Vam nezalezi na spotrebe elektriny, je mozne vykonny potenciometr (bude PODSTATNE vetsi, nez ten, co jsem uvedl na odkazu) pouzit. Mnohem lepsi je ale pouzit ten pulsni regulator.
Honza
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 39691
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma
Klikněte sem pro nápovědu