78503

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


gupa (93.92.52.23) --- 9. 11. 2024
Proč se aktuálně prodejnost medu se zvedá?

Pomalu a postupně, někde rychleji se zvedá prodejnost medu. Proč tomu tak je?

Můj dojem z této otázky je zcela laický. Ale. Základem je nákupní koš konzumenta. Od léta probíhají tzv. slevy energií, které zabírají v tomto konzumním koši dost významné místo. Tz. pokud včelař od léta zlevnil drahý med, v tuto dobu to raketově zvýšilo jeho prodej, protože konzumetovi po úvaze zbývá více peněz díky slevě energií. Ta je nyní v druhé fázi slev, chodí obálky do domácností s informací o snížení záloh na elektřinu.

Bohužel konzument je hodně opatrný, čeká na vyučtování, a pokud dostane vyšší přeplatek, zpravidla se tím žeší i vyšší nákladové nutné položky k útratě. Takže druhá vlna snížením záloh má vliv také na prodejnost medu, protože zbyde po slevě malá rezerva použita k nákupu třeba malé skleničky medu okolo 100Kč v akci nebo u včelaře, který má levnější med.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 78434


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno





Klikněte sem pro nápovědu