- Radim Polášek (e-mailem) --- 13. 2. 2006
Re: DOVOZY MEDU
Co se týká soudů ČSV, tak aspoň nějaká činnost, jak je vidět, byla. Ale zřejmě se nepovedlo, jinak bychom se o výsledcích dověděli.
Co se týká udržování značky Svazem, nezáleží příliš na tom, jestli je členstvo pasivní. Tohle je v kompetenci vedení Svazu a tam by se pasivní lidi neměli dostat. Ale je jasné, že je něco jiného, když si takovou značku založí nějaké sdružení nebo cech atd, kde jsou si vědomi, že na této značče visí většina hospodářských úspěchů a prestiže tohoto společenstva než když výkonný orgán je placen z příspěvků a tudíž není nijak výsledkově na značče zainteresován.
Co se týká přímo značky "Ceský med" a "Moravský med" tak pokud byla šita na míru Včele a Včelpu ( nevím ale jak, když byla dána včelařům k volnému užívání), tak se možná o její udržování měly tyto organizace i starat?
Co se týká koupě značky, bylo by to určitě dost zajímavé, až by včelaři prodávající produkty pod touto značkou třeba někde na tržišti měli problémy. Snad by se konečně mezi včelaři rozneslo povědomí o tom, že taková značka nemá jen cenu dvoukorunové nálepky na sklenici, ale jako garant kvality má klidně i stamiliónovou hodnotu a tudíž roční náklady v řádu třeba několik desítek tisíc Kč na udržování značky nejsou peníze vyhazované oknem ale naopak účelně vynaložené náklady.
R. Polášek
----- Original Message ----- From: "Karel" <> To: "Včelařský mailing list" <vcely/=/v.or.cz> Sent: Monday, February 13, 2006 10:22 PM Subject: Re: DOVOZY MEDU
> Radim Polášek > Taky nejsem právník. Je možné, že se nemusela žádná sro. zakládat, třeba to > měl dělat zřizovatel značky, což je ČSV. V každém případě, pokud se > založila > firma, jejíž název by se se značkou mohl zaměnit, asi se měl někdo ozvat. > Předpokládat, že by ve vedení Svazu ty tři roky nevěděli , že firma "Český > med" existuje a tudíž se ozvat nemohli, je jaksi dost naivní. > .... > ČSV se nějak snažila soudit, o výsledku snad nebylo informováno, stejně tak > o průběhu dalších soudních pří, či o jejich axistenci (bistro, atd). > > ............ > R.P. > Možná je nejlepší > řešení nechat tyto značky dožít a vedle nich zoložit novou, která bude > skutečně Svazem udržována. > ...... > Svaz kde je 90% členů naprosto pasívních, a aktivizuje se pouze při > pobírání dotací, bude mít problém udržovat cokoli. > > Pokud mají nějaké značky šanci, tak to budou jednotlivé značky sdružení, > cechů atd, včelařů kteří si budou nějakým způsobem důvěřovat a zvolí si pro > ně vhodnou prodejní strategii. > Pro značnou část včelařů bude i nadále problém balit med a dávat na > sklenice nová víčka. > > Značka český med a její strategie byla šitá na míru Včele a Včelpu. Jen tak > mimochodem, zůstalo právo používat značku v konkurzní podstatě Včely? Ta jí > měla nějak propújčenou? > Aby si toto právo nakonec nějaký agresívní obchodník za pár šupů nekoupil. > To by bylo skřípění zubů. :-)
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 14631
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |