78405

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


Bullet (194.213.48.132) --- 17. 10. 2006
Svazová sklenice 2.díl

Zdá se, že se debata trochu odklání od původního tématu. Vážení diskutující, problém výběrového řízení je ten, že se nejedná o výběr dodavatele sklenice FACETA, ale svazové sklenice (tedy modifikace FACETY, jak alespoň původně bylo informováno).
Tedy, řízení na dodavatele Facety by asi opravdu bylo celkem zbytečné, ceny jsou veřejné, známé a jednalo by se více méně o "dušení" dodavatele v ceně, v souvislosti s odebraným množstvím.

Bohužel, celá akce byla referována jako SVAZOVÁ sklenice, tedy něco naprosto jiného a tam je korektní výběrové řízení zcela na místě. Ať už se to týká designu, nebo výrobce, distribuce a ceny, protože, ať se to někomu líbí nebo ne, jde v podstatě o novou formu (úpravu formy na Facetu) a tím i nový produkt.

V tomto světle se mi zdá velmi krátkozraké, argumentovat rychlostí (aby se do nových sklenic stihl dát ještě letošní med), protože takto uspěchané počínání (povede k jen minimální změně od facety - možná plastické logo svazu) bude mít za následek vytvoření nijak reprezentativního obalu. A obal prodává. Stačí se podívat do okolního světa a zjistíte, že Faceta, byť s logem svazu je/bude pořád jen běžná konzerva.

Obal na Český med by měl být především tématický a kvalitní, za těchto podmínek jsem ochotný ještě klidně půl roku plnit med do Facety a klidně si počkám na příští sezónu. Cena se pak stláčí dolů množstvím za rok a dlouhodobým výhledem odběrů na mnoho a mnoho dalších let (v případě, že obal/design je "nadčasový" a kvalitní).

Je vidět, že hodně nahlas reagují hlavně "plniči okurkových flašek", pro které je marketing sprosté slovo.
A kteří nepochopili příležitost kterou jim vytvoření Svazové sklenice přináší. Jim a hlavně značce Český med. Jak se říká, bližší košile než kabát, jinými slovy "Proč myslet na rok 2009, když mám v konvích letošní med"

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 18999


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

   
Stonjek (213.151.87.17) --- 17. 10. 2006
Re: Svazová sklenice 2.díl

Souhlasím a naposled o sklenicích ode mě, je to už dost nuda. Myslím si, že rychlost je dobrá. Když se pozorně na sklenici podíváme, zjistíme, že typ Faccete není ošklivá, ale vyslovený zázrak to není. Jediné místo kam se logo hodí je horní rýhovaný pás a toto logo může zasahovat trochu do horního nebo dolního hladkého pásu. Tedy zase žádný zázrak. Z těchto důvodů bych vzhled sklenice nechal na vedení Svazu, jsou to aktivní včelaři a určitě se rozhodnou z nabízaných variant dobře. Jestliže však chceme sklenici z které by se zákazník posadil úžasem na pr.... žel musíme konstatovat, že to ze sklenice typu Facceta není možné, ale musí to být něco úplně jiného a pak to také bude o jiných asi vyšších cenách. Takže vylepšenou Facette považuji za dobrý začátek , zřejmě příští rok uvidíme co provede se zákazníky a v podstatě to může být prví fáze. V druhé se skutečně může navrhnout špičková sklenice a zde je možné skutečně diskutobvat do aleluja, protože než bude budou sloužit staré Facette. Pak by ale bylo dobré vzít to komplet i s víčky a přelepkami. Takže všem kdo váhají zda mají opustit řady okurkářů přeji šťastnou volbu a nutno dodat, že termín dokončení objednávek se blíží. Zdraví R. Stonjek

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 19000


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno





Klikněte sem pro nápovědu