- Bullet (194.213.48.132) --- 17. 10. 2006
Svazová sklenice 2.díl
Zdá se, že se debata trochu odklání od původního tématu. Vážení diskutující, problém výběrového řízení je ten, že se nejedná o výběr dodavatele sklenice FACETA, ale svazové sklenice (tedy modifikace FACETY, jak alespoň původně bylo informováno).
Tedy, řízení na dodavatele Facety by asi opravdu bylo celkem zbytečné, ceny jsou veřejné, známé a jednalo by se více méně o "dušení" dodavatele v ceně, v souvislosti s odebraným množstvím.
Bohužel, celá akce byla referována jako SVAZOVÁ sklenice, tedy něco naprosto jiného a tam je korektní výběrové řízení zcela na místě. Ať už se to týká designu, nebo výrobce, distribuce a ceny, protože, ať se to někomu líbí nebo ne, jde v podstatě o novou formu (úpravu formy na Facetu) a tím i nový produkt.
V tomto světle se mi zdá velmi krátkozraké, argumentovat rychlostí (aby se do nových sklenic stihl dát ještě letošní med), protože takto uspěchané počínání (povede k jen minimální změně od facety - možná plastické logo svazu) bude mít za následek vytvoření nijak reprezentativního obalu. A obal prodává. Stačí se podívat do okolního světa a zjistíte, že Faceta, byť s logem svazu je/bude pořád jen běžná konzerva.
Obal na Český med by měl být především tématický a kvalitní, za těchto podmínek jsem ochotný ještě klidně půl roku plnit med do Facety a klidně si počkám na příští sezónu. Cena se pak stláčí dolů množstvím za rok a dlouhodobým výhledem odběrů na mnoho a mnoho dalších let (v případě, že obal/design je "nadčasový" a kvalitní).
Je vidět, že hodně nahlas reagují hlavně "plniči okurkových flašek", pro které je marketing sprosté slovo.
A kteří nepochopili příležitost kterou jim vytvoření Svazové sklenice přináší. Jim a hlavně značce Český med. Jak se říká, bližší košile než kabát, jinými slovy "Proč myslet na rok 2009, když mám v konvích letošní med"
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 18999
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |