78405
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.
Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma".
V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...",
která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku.
Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)
Zběžné zobrazeníArchiv Včelařské konference
- R. Polášek (85.71.1.251) --- 7. 2. 2008
Re: Ukradené včely
To je právě problém ZO, že nekomunikují. Většina těchto upozornění asi skončí na výboru ZO, protože osobní obcházení členů se snaží omezit, mobily to by se muselo zaplatit ze svého a maily nebo jinak přes internet to už vůbec ne. Co se týká komunikace se členy přes časopis Včelařství, tam je redakční lhůta 3 měsíce, aspoň před 2 roky byla. Ale i podle dnešních příspěvků je nadále 3 měsíce a to na nějakou komunikaci není.
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 27197
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
| - Antonín Podhájecký (82.99.163.242) --- 7. 2. 2008
Re: Ukradené včely
Komunikovat by chtěli. Není ale jak a s kým. Předseda nemůže objíždět všechny členy. Pozvu na výbor důvěrníky. Vždycky je zveme. Nepřijdou všichni. Ti co přijdou a včelařům to vyřídí se nesetkají s velkým zájmem. Už je to stejně z další ruky. Pokud to jsou jenom informace, každý mávne rukou. Pokud je nařízení, provede se. Z časopisu se to má možnost každý dozvědět, třeba opožděně. Můžou si tam nechat místo, pokud předpokládají nutnost podat zprávu.
Asi jsme měli vědět, jak je to opravdu ve světě. Asi by jsme tomu víc věřili.
Dostat z lidí čísla mobilů a mailů je nadlidský úkol. Snažím se o to už několik let a moc jich nemám. Většinou je získám náhodou.
Musí vždy vyjít opatření jak postupovat. To rozšíříme. Jinak nikdo nebude v ZO navíc dělat léčení. Bojí se rezistence i odporu včelařů.
Tonda
>To je právě problém ZO, že nekomunikují. Většina těchto upozornění asi skončí na výboru ZO, protože osobní obcházení členů se snaží omezit, mobily to by se muselo zaplatit ze svého a maily nebo jinak přes internet to už vůbec ne. Co se týká komunikace se členy přes časopis Včelařství, tam je redakční lhůta 3 měsíce, aspoň před 2 roky byla. Ale i podle dnešních příspěvků je nadále 3 měsíce a to na nějakou komunikaci není.
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 27199
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
| - R. Polášek (85.71.1.251) --- 7. 2. 2008
Re: Ukradené včely
Je absolutně nemožné vnutit někomu z funkcionářů nějaký kontakt, mail nebo něco jiný přes internet, ten oni zásadně nepoužívají. Je velice těžký až nadlidský úkol dát funkcionářům číslo svého mobilu, oni ho na nic nemají, protože telefonování stojí peníze. Je ale pravda, že já s mobilem nejsem obvykle na příjmu, takže v případě volání odpovím za den až tři dny na zmeškané volání. Je asi nemyslitelné, aby jen kvůli informaci důvěrníci obcházeli jednotlivé včelaře, počká se, až bude nějaké nařízení, které se členům musí osobně nařídit a s ním se se sveze i ta informace.
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 27200
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
| - Antonín Podhájecký (82.99.163.242) --- 7. 2. 2008
Re: Ukradené včely
Psal jsem o opaku. Na každé členské schůzi chci po včelařích, aby mi nahlásili čísla telefonů a emailů. Taky změny. Nechávám kolovat seznam, aby čísla doplnili. Stejně je z nich nedostanu. Ani si je nepamatují. Pokud mi je někdo dá, používám je.
Červený lístek, o kterém byla řeč, byl informační. Proto jsem psal, že by jsme dali vědět včelařům až nějaké nařízení - řešení.
Tonda
>Je absolutně nemožné vnutit někomu z funkcionářů nějaký kontakt, mail nebo něco jiný přes internet, ten oni zásadně nepoužívají. Je velice těžký až nadlidský úkol dát funkcionářům číslo svého mobilu, oni ho na nic nemají, protože telefonování stojí peníze. Je ale pravda, že já s mobilem nejsem obvykle na příjmu, takže v případě volání odpovím za den až tři dny na zmeškané volání. Je asi nemyslitelné, aby jen kvůli informaci důvěrníci obcházeli jednotlivé včelaře, počká se, až bude nějaké nařízení, které se členům musí osobně nařídit a s ním se se sveze i ta informace.
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 27202
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma
Klikněte sem pro nápovědu