78139

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


1984 (37.48.17.136) --- 14. 12. 2022
Udržitelnost chovu

Však mně osobně je to jedno. Celé roky tvrdím, ať si každý prodává za kolik chce, ale ať pak nebrečí jaké je to nuzné medové živobytí. To mě nebaví poslouchat. Když je to taková bída, tak proč to nezabalit?

Nemám rád umělé, vymyšlené příběhy. To není přidaná hodnota, ale faleš. Psal jsem o přidané hodnotě. Pokud někdo nechápe co je přidaná hodnota v oblasti produkce medu, pak to nemá smysl dále rozvíjet.



Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 76414


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

   
gupa (93.92.52.23) --- 14. 12. 2022
Re: Udržitelnost chovu

Psal jsem o přidané hodnotě.<

Mám zato, že přidaná hodnota je obchodní počin, tz. nákup, prodej. Pokud přidává hodnotu zboží přímo producent, musí vědět to, jaké číslo je v jeho podmínkách možné nejvyšší.

Pokud jde o skutečnou přidanou hodnotu k medu, jsou to zpravidla ohřevy medu, nebo naopak RAW styl produkce a prodeje, nebo obal, příběh, náklady na tržnici, náklady, náklady náklady, ... který zpravidla zákazník vyžaduje aby věděl, aby se sám sebe přesvědčil, že koná správně že si kupuje právě takový med. Pokud se to sdělí, musí být dále přesvědčen, že koupil výhodně oproti jiné možnosti koupit si med, cena je také rozhodující, takže někdo přidává hodnotu k medu způsobem, že právě takový med s takovou cenou je výhodná koupě. Jenže zákazník je člověk od člověka jiný, každý (většina) se orientuje ručičkou ukazatel k výhodě a úspoře při výdeji peněz. Takže ano, ať si prodává každý za kolik chce, ale každý si nemůže dovolit prodat med za více než 120-140kg, protože buď to není med nebo to je med za velkoobchodní cenu která jasně sděluje zákazníkovi a konzumentovi výhodu levné koupě.

Takže se nediv, že

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 76417


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno





Klikněte sem pro nápovědu