- gupa (93.92.52.23) --- 14. 12. 2022
Re: Udržitelnost chovu
Psal jsem o přidané hodnotě.<
Mám zato, že přidaná hodnota je obchodní počin, tz. nákup, prodej. Pokud přidává hodnotu zboží přímo producent, musí vědět to, jaké číslo je v jeho podmínkách možné nejvyšší.
Pokud jde o skutečnou přidanou hodnotu k medu, jsou to zpravidla ohřevy medu, nebo naopak RAW styl produkce a prodeje, nebo obal, příběh, náklady na tržnici, náklady, náklady náklady, ... který zpravidla zákazník vyžaduje aby věděl, aby se sám sebe přesvědčil, že koná správně že si kupuje právě takový med. Pokud se to sdělí, musí být dále přesvědčen, že koupil výhodně oproti jiné možnosti koupit si med, cena je také rozhodující, takže někdo přidává hodnotu k medu způsobem, že právě takový med s takovou cenou je výhodná koupě. Jenže zákazník je člověk od člověka jiný, každý (většina) se orientuje ručičkou ukazatel k výhodě a úspoře při výdeji peněz. Takže ano, ať si prodává každý za kolik chce, ale každý si nemůže dovolit prodat med za více než 120-140kg, protože buď to není med nebo to je med za velkoobchodní cenu která jasně sděluje zákazníkovi a konzumentovi výhodu levné koupě.
Takže se nediv, že
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 76417
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |