78192

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


Příspěvky do konference:
(nejnovější jsou hned zde nahoře)



Havlík (195.146.122.170) --- 19. 12. 2005
Re: repelent na lidi (13787) (13790) (13792)

Ad Morsuvin.Co to znamená když:Riziko vyplývající z použití přípravku je při dodržení návodu na použití a správné aplikaci pro včely přijatelné.Označení účinku na včely uvedené do souladu s § 42 odst. 4 zákona č. 326/2004 Sb., který nabyl účinnosti dne 31.05.2004?

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13795


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Havlík (195.146.122.170) --- 19. 12. 2005
Re: repelent na lidi (13787) (13790) (13792)

Zbytku stromečků jsem také ubral větve-aby byly řidší.Některé byly fakt krásné husté solitéry.Teď jsou již řidší, ale nemám to srdce a tak to asi stejně nepostačí.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13794


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Radim Polášek (e-mailem) --- 19. 12. 2005
Re: repelent na lidi (13787)

Myslím, že ho kupujou jako hotový.
Mně 10 nebo 15 let roste jedlička u včelína z přirozeného vysemenění, letos
byla vysoká něco přes metr, už to vypadalo, že konečně vyjede nahoru a
pořádně poroste a kdosi ji taky na podzim orval.

R. Polášek

----- Original Message -----
From: "Havlík" <e-mail/=/nezadan.iol.cz>
To: "Včelařský mailing list" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Monday, December 19, 2005 9:23 AM
Subject: repelent na lidi


> byl jsem tento výkend na včelnici kvůli aerosolu.všechno OK, až na to, že
> mi u největšího smrku,který piplám již 11. rok někdo uříznul špičku.Prostě
> uříznul asi 75cm cca 2,5m stromu.Plot nepomohl.Nevíte někdo jak dělají
> lesáci tu smradlavou hmotu, co se s ní natírají špičky stromků třeba v
> parku?

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13793


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

zak (e-mailem) --- 19. 12. 2005
RE: repelent na lidi (13787) (13790)

Naší lesaci řežou borovičkám větvičky, tak aby to bylo nápadné, jinak lze
kopupit v potřebách pro les atd. např. Morsuvin.
Akorat pozor při natirani spicky neudelat velkou bouli na špičce, jinak
špička neproroste.
K. Zak

-----Original Message-----
From: Jan Cervenka [mailto:witko-comp/=/volny.cz]
Sent: Monday, December 19, 2005 9:43 AM
To: Vcelarska konference
Subject: Re: repelent na lidi

Dne pondělí 19 prosince 2005 09:23 Havlík napsal(a):
> byl jsem tento výkend na včelnici kvůli aerosolu.všechno OK, až na to, že
> mi u největšího smrku,který piplám již 11. rok někdo uříznul špičku.Prostě
> uříznul asi 75cm cca 2,5m stromu.Plot nepomohl.Nevíte někdo jak dělají
> lesáci tu smradlavou hmotu, co se s ní natírají špičky stromků třeba v
> parku?

Tohle nevim, ale nekdo mi rikal, ze staci stromek natrit nakou barvou pres
jehlice, treba balakryl nakej modrej a pak to prej moc nikdo nekrade a barva

casem opada (nevim jestli i s jehlicim).

Honza

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13792


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Havlík (195.146.122.170) --- 19. 12. 2005
Re: repelent na lidi (13787) (13790)

Prej je to nějaká močovina s pískem a vápnem.jenže jehličnany obecně moč nesnášejí, takže to bude něco jiného, jenže co.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13791


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Jan Cervenka (e-mailem) --- 19. 12. 2005
Re: repelent na lidi (13787)

Dne pondělí 19 prosince 2005 09:23 Havlík napsal(a):
> byl jsem tento výkend na včelnici kvůli aerosolu.všechno OK, až na to, že
> mi u největšího smrku,který piplám již 11. rok někdo uříznul špičku.Prostě
> uříznul asi 75cm cca 2,5m stromu.Plot nepomohl.Nevíte někdo jak dělají
> lesáci tu smradlavou hmotu, co se s ní natírají špičky stromků třeba v
> parku?

Tohle nevim, ale nekdo mi rikal, ze staci stromek natrit nakou barvou pres
jehlice, treba balakryl nakej modrej a pak to prej moc nikdo nekrade a barva
casem opada (nevim jestli i s jehlicim).

Honza

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13790


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Honza Jindra (84.244.103.226) --- 19. 12. 2005
Re: termokomora (13788)

Bez použití ventilátoru za 24 - 48 hodin. Ventilátor to zkrátí až na 1/2.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13789


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Havlík (195.146.122.170) --- 19. 12. 2005
termokomora

Včera jsem instaloval termokomoru na stoupačku od plynového kotle.Teplota vody je podle teploměru 39-40 st. C.Za jak dlouho se asi med rozpustí?

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13788


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Havlík (195.146.122.170) --- 19. 12. 2005
repelent na lidi

byl jsem tento výkend na včelnici kvůli aerosolu.všechno OK, až na to, že mi u největšího smrku,který piplám již 11. rok někdo uříznul špičku.Prostě uříznul asi 75cm cca 2,5m stromu.Plot nepomohl.Nevíte někdo jak dělají lesáci tu smradlavou hmotu, co se s ní natírají špičky stromků třeba v parku?

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13787


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Radim Polášek (e-mailem) --- 18. 12. 2005
Re: Zamrzání vody ve vzduch.hadici (13780) (13781) (13783)

Nejsem si jistý, jestli ten ventil pomůže. Ono totiž může k expanzi docházet
i pouhým průtokem při aerosolování přes hadici. 50 metrů hadice už nějakou
tlakovou ztrátu dá. Nejvíc škrtí a tudíž největší expanze je ale za
regulačním ventilem na aerosolovém přístroji. Zrovna letos jsem se díval,
jak mi prováděli aerosol u včel, že tam bylo při stejných otáčkách motoru
kompresoru kolísání na ventilu přístroje v rozmezí +- 1 atmosféry, kterou
musila obsluha vyrovnávat. Mohlo to být tím, že při těch + 3 st C, které
tehdy byly už tam kondenzovala nebo možná i zmrzala voda. Možná bude
nejjistější vozit v autě barel s 20 - 30 litry horké vody, zabalený v
nějakých hadrech vydrží teplá nejméně půl dne i za mrazu a jednou za čas tam
ty hadice ponořit a vodu zevnitř hadic vyfoukat.

R. Polášek

----- Original Message -----
From: "Karel" <>
To: "Včelařský mailing list" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Sunday, December 18, 2005 6:47 PM
Subject: Re: Zamrzání vody ve vzduch.hadici


> To sedí, bylo to v druhé hadici, tedy za spojkou a škrcením.
> Ale spíš si myslím, že při běžném průtoku přes vyvíječ tam nenastávají
> takové poměry, aby se to rosilo (hadice je 1/2" zahradní), spojka má tedy
> vnitřní průměr dost velký, než když bych použil původní 1/4"hadici, k té
by
> padla spojka s průměrem (odhadem) 4mm. Proto jsem jí taky nepoužil.
> (I když na druhou stranu, jak tak o tom přemýšlím,by tam byl menší objem
> vzduchu a tedy menší množství energie.)
> Pokud dojde ale prudkému vypuštění odpojením hadice, tak to ani těch 10mm
> nepomůže. Koupím ventil.
> P.S. Jen tak na okraj. Vyvíječ je první pneu.spotřebič vybavený
"maminkou".
> Doposud jsem si myslel, že pneu.spotřebiče mají mít standardně "tatínka".
> Naštěstí v Dolu přibalili spojky 1/4" i 1/2", tak jsem mohl vybastlit
jednu
> atyp. hadici

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13786


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Honza Jindra (84.244.102.138) --- 18. 12. 2005
Re: Zamrzání vody ve vzduch.hadici -PB hořák (13780) (13781) (13784)

Už jsem tado o tom psal asi před dvěma lety. Byl jsem podezírán z toho, že mi aceton rozpouští polystyrénové úly, ... Pravda je ale taková, že mi práce u včel spolu s acetonem nevoní. Mám raději vůni zahušťované sladiny co se line z česen. Když už musím včelkám nafoukat tři kapky nafty (nebo co to je za puch ten Varidol) do úlu, tak k tomu nepřidávám další lžíci acetonu a raději používám vodu. Účinek je stejný a učinnost je také srovnatelná i když používám "prehistorický" vyvíječ VAT - 1a.
Honza

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13785


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Karel (213.235.141.143) --- 18. 12. 2005
Re: Zamrzání vody ve vzduch.hadici -PB hořák (13780) (13781)

Zapomněl jsem poděkovat za rady.
A taky se zeptat na ten PB hořák. Je to z důvody úspory acetonu a používání vody i pod 10stC?

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13784


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Karel (213.235.141.143) --- 18. 12. 2005
Re: Zamrzání vody ve vzduch.hadici (13780) (13781)

To sedí, bylo to v druhé hadici, tedy za spojkou a škrcením.
Ale spíš si myslím, že při běžném průtoku přes vyvíječ tam nenastávají takové poměry, aby se to rosilo (hadice je 1/2" zahradní), spojka má tedy vnitřní průměr dost velký, než když bych použil původní 1/4"hadici, k té by padla spojka s průměrem (odhadem) 4mm. Proto jsem jí taky nepoužil.
(I když na druhou stranu, jak tak o tom přemýšlím,by tam byl menší objem vzduchu a tedy menší množství energie.)
Pokud dojde ale prudkému vypuštění odpojením hadice, tak to ani těch 10mm nepomůže. Koupím ventil.
P.S. Jen tak na okraj. Vyvíječ je první pneu.spotřebič vybavený "maminkou". Doposud jsem si myslel, že pneu.spotřebiče mají mít standardně "tatínka". Naštěstí v Dolu přibalili spojky 1/4" i 1/2", tak jsem mohl vybastlit jednu atyp. hadici

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13783


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Radim Polášek (e-mailem) --- 18. 12. 2005
Re: Zamrzání vody ve vzduch.hadici (13780)


Kompresor stlačil vzduch na několik atmosfér, tím se zkoncentrovala i
vzdušná vlhkost i tepelná energie. Tepelná energie při průchodu tak dlouhými
hadicemi unikla, vzduch se ochladil na teplotu okolí, ale díky tomu, že byl
stlačený, bylo tam na jednotku objemu několikanásobně víc vodních par než
před stlačením tak došlo k jejich vysrážení. Buď byla teplota přece jen
mírně pod nulou nebo došlo v hadici i k určité expanzi neboli ke ztrátě
tlaku, vzduch se ochladil pod teplotu okolí a vysrážená vlhkost zmrzla. A
došlo k ještě vyšší ztrátě tlaku. K největší expanzi a tudíž ochlazení bude
zřejmě docházet za to rychlospojkou, jak píše J Jindra.
Pokud je zapojený kompresor hned u vyvíječe, tak k tomu zřejmě nedochází,
protože vzduch ohřátý stlačením v kompresoru je po celé délce potrubí teplý
a vlhkost se proto nesráží nebo pokud se sráží, tak nemrzne, profoukne bez
problémů až do acetonu a tam se ztratí.

Myslím, že když se o tom ví, stačí pokud jsou tak dlouhé hadice nutné,
jednou za čas odpojit vyvíječ, hodit hadice do vaničky s teplou vodou a až
se námraza rozpustí, tak je profouknout kompresorem. Jinak u rozvodů
tlakového vzduchu se to řeší tak, že vzduch z kompresoru jde nejdřív do
zásobníku, kde se ochladí a vysrážená vlhkost se odpouští ze spodku a i tak,
pokud není tlakový vzduch pro speciální účely vysušován se prostě s vlhkostí
uvnitř tlakového potrubí počítá a pokud by voda v tlakovém vzduchu vadila,
třeba pro stříkací pistole na barvu, používají se filtry. Že vlhkost uvnitř
potrubí zmrzne, se nepočítá.

Předpokládám, že se průchodnost zhoršovala postupně, kdyby najednou, byl by
to spíš nabraný sníh při manipulaci.

R. Polášek

----- Original Message -----
From: "Karel" <>
To: "Včelařský mailing list" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Sunday, December 18, 2005 5:06 PM
Subject: Zamrzání vody ve vzduch.hadici


> Dnes jsme slavnostně aerosolovali novým vyvíječem. Je na rozdíl od starého
> vybaven pneu. rychlospojkou.
> Měli jsme dvě 25m hadice taky s rychlospojkami a bylo okolo 0st.C. Z
> počátku to šlo, ke konci 2. náplně (300ml) jsem nemohl po nainstalování
> soupravy dosáhnou tlaku. Hadice byla průchodná, ale byla v ní velká
tlaková
> ztráta (z 6atm 2atm, při odběru vyvíječe). Machroval jsem s hadicí a
> profoukl ven led. Teorie jeho vzniku:
> 1/ dostal se tam, když jsme tahali hadice po sněhu -to by bylo jednoduché
> řešení, budu opatrnější.
> 2/ jde o zmrznutí zkondenzované vody následkem prudké expanze, když po
> zkončení rozebíráme natlakovanou hadici - na kompresoru není výstupní
> ventil - vypouštíme vzduch naráz vytažením rychlospojky - to by znamenalo
> přikoupit ventil, nejlépe třícesťák.
>
> Má někdo nějakou podobnou zkušenost?
> Díky za rady. Karel

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13782


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Honza Jindra (84.244.102.138) --- 18. 12. 2005
Re: Zamrzání vody ve vzduch.hadici (13780)

Také používám dlouhou hadici, ale jen jednu. Tedy s rychlospojkou u kompresoru (ta je od stlačeného vzduchu vařící - musí být zajištěna drátem, jinak mi hadice vystřeluje) a druhá u vyvíječe (tam je vzduch oříván PB hořákem). Podle mého dochází ke kondenzaci a mrznutí vody právě v rychlospojce, která má mnohem menší průřez než vlastní hadice a tak za ní dochází ke škrcení s následným poklesem teploty podobně jako ve vyvíječi. Při současném počasí je venku 100% vlhkost vzduchu a při venkovní teplotě 0°C stačí malý pokles teploty a dochází ke kondenzaci (rosný bod). Takže podle mě to dělá ta rychlospojka uprostřed hadice.
Honza

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13781


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Karel (213.235.141.143) --- 18. 12. 2005
Zamrzání vody ve vzduch.hadici

Dnes jsme slavnostně aerosolovali novým vyvíječem. Je na rozdíl od starého vybaven pneu. rychlospojkou.
Měli jsme dvě 25m hadice taky s rychlospojkami a bylo okolo 0st.C. Z počátku to šlo, ke konci 2. náplně (300ml) jsem nemohl po nainstalování soupravy dosáhnou tlaku. Hadice byla průchodná, ale byla v ní velká tlaková ztráta (z 6atm 2atm, při odběru vyvíječe). Machroval jsem s hadicí a profoukl ven led. Teorie jeho vzniku:
1/ dostal se tam, když jsme tahali hadice po sněhu -to by bylo jednoduché řešení, budu opatrnější.
2/ jde o zmrznutí zkondenzované vody následkem prudké expanze, když po zkončení rozebíráme natlakovanou hadici - na kompresoru není výstupní ventil - vypouštíme vzduch naráz vytažením rychlospojky - to by znamenalo přikoupit ventil, nejlépe třícesťák.

Má někdo nějakou podobnou zkušenost?
Díky za rady. Karel

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13780


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Eman (84.244.109.94) --- 18. 12. 2005
Re: dotaz (7673) (7675) (13761) (13764) (13765) (13766) (13767) (13768) (13769) (13770) (13771)

Gustimilián:
>Co kdyz jsi registrovanej (jako ze chodi vypisy z Medniku),
>ale vybudujes si behem sezony nove stanoviste, ktere dopises a odesles kolem 1.9. t.r. zpet, ale tyto cisla novych stanovist se dozvis az cca 1 mesic pred 1.9. v pristim roku. No a zrovna jde o cisla, o ktere te nejakej veterinar v zime prosi abys je napsal na seznam vzorku, ale aktualni vypis mi nikdo obratem nezaslal (vcetne zmen a >noveho cisela stanoviste).
---------------------------

Já bych to s těmi čísly zatím nebral nijak tragicky. Včelařili jsme před čísly, budeme i po nich. Nové stanoviště bys měl předem hlásit VS. Ale Zákon je zákon a tak se nediv, že ta čísla VS po nás chce, po nich je bude chtít kontrolní orgány. Nedělám si iluze, že na seznamech vzorků budou čísla u všech. Vyšetření nám za poplatek rádi udělají. Je to dvojí evidence - v ČSV a registru - dvě databáze navzájem propojené pouze přes jednotlivé včelaře a jejich svědomitost. Ale takových duplicitních systémově nepropojených databází je v tomto státě spousta. Když sám včelař změněné údaje 1.9. do registru nepošle, tak tam prostě nebudou a možná pak bude mít problémy, když tam vypukne mor a bude žádat na MZE nějaké kompenzace. Ale to jsou jen moje dohady.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13779


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Pepan (e-mailem) --- 18. 12. 2005
Re:dotaz (7673) (7675) (13761)

již od jejich zavedení

Pepan

> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Antonín Bojanovský <bojanovsky/=/seznam.cz>
> Předmět: dotaz
> Datum: 17.12.2005 20:29:32
> ----------------------------------------
> Dobrý den,
> Obracím se na Vás (soukromě, ne přes konferenci) s dotazem, jestli
> Vám není známo, zda povinnost uvádět na seznamech včelařů, přikládaných
> k vyšetření zimní měli (počátkem roku 2006) REGISTRAČNÍ ČÍSLO je platná
> celostátně, nebo se jedná jen o povinnost pro včelaře okresu Pardubice,
> případně kde je tato povinnost zveřejněna.
> Odvolávám se na www-stránku http://ovcsvpardubice.blog.cz/, kde je
> uvedeno:
> 13.12 u Krupičků se sešel výbor. Radek a Evžen informovali o sjezdu. Náš
> host veterinář Dr. Vodrážka připomněl uvádění registračních čísel
> chovatelů na žádostech o vyšetření. . . . .
> S pozdravem
> Antonín Bojanovský
> (bojanovsky/=/seznam.cz)
>
>
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13778


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

(e-mailem) --- 18. 12. 2005
Re: Vcelí med z Mexika (13772) (13774)

Trochu predvanocni atmosfery a klidu by by teto skupine neuskodilo.

D. Helmut

--- Original Nachricht ---
Absender: Jaroslav Gasper
Datum: 18.12.2005 13:35

>Niekto si tu z nás robí srandu.
>
>
>
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13777


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Vladimír Navrkal (e-mailem) --- 18. 12. 2005
Re:Vcel? med z Mexika (13772)

Heč, mám lepší a je to blíž je z Krkonoš.
Vláďa
> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Adela <e-mail/=/nezadan>
> Předmět: Vcel? med z Mexika
> Datum: 18.12.2005 12:20:02
> ----------------------------------------
> Nabizime Vceli med 100% prirodni z mexika z yukatanskych lesu, tmave barvy.
> Zajistime prevoz a pocitame s certifikacnimi papiry na exportaci z mexika,
> vice informaci Vam poskytneme kdyz napisete na e-mail:
>
> Email: adela_houzvova/=/centrum.cz
>
>
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13776


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Jaroslav Gasper (217.119.114.6) --- 18. 12. 2005
Re: Antwort: Re: Dukaz o tom, kdo doopravdy rozvraci Svaz (13752) (13753) (13759)

Pán Seničan prepáčte, nepochopil ste môj príspevok. S pozdravom.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13775


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Jaroslav Gasper (217.119.114.6) --- 18. 12. 2005
Re: Vcelí med z Mexika (13772)

Niekto si tu z nás robí srandu.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13774


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Jan Cervenka (e-mailem) --- 18. 12. 2005
Re: Vcelí med z Mexika (13772)

Dne neděle 18 prosince 2005 12:19 Adela napsal(a):
> Nabizime Vceli med 100% prirodni z mexika z yukatanskych lesu, tmave barvy.
> Zajistime prevoz a pocitame s certifikacnimi papiry na exportaci z mexika,
> vice informaci Vam poskytneme kdyz napisete na e-mail:
>
> Email: adela_houzvova/=/centrum.cz

To se Vam skutecne vyplati kocovat az do Mexika ?
Co jsem cetl, rentabilita kocovani je tak do 30-50 Km maximalne.
Nebo jste obchodnice a jak Vam jiz v minulosti nekdo naznacil,
tady asi neprodate.


Honza

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13773


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Adela (87.197.102.211) --- 18. 12. 2005
Vcelí med z Mexika

Nabizime Vceli med 100% prirodni z mexika z yukatanskych lesu, tmave barvy. Zajistime prevoz a pocitame s certifikacnimi papiry na exportaci z mexika, vice informaci Vam poskytneme kdyz napisete na e-mail:

Email: adela_houzvova/=/centrum.cz

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13772


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Gustimilián Pazderka (e-mailem) --- 18. 12. 2005
Re: dotaz (7673) (7675) (13761) (13764) (13765) (13766) (13767) (13768) (13769) (13770)

Od: Eman:

> Všichni včelaři by měli podle zákona č. 154/2000 Sb. být registrovaní u
> ČMSCH v Hradišťku pod Medníkem a tato organizace všem reg. čísla chovatelů
> (včelařů) a čísla stanoviště zaslala.

......


To je omyl. Co kdyz jsi registrovanej (jako ze chodi vypisy z Medniku),ale vybudujes si behem sezony nove stanoviste, ktere dopises a odesles kolem 1.9. t.r. zpet, ale tyto cisla novych stanovist se dozvis az cca 1 mesic pred 1.9. v pristim roku. No a zrovna jde o cisla, o ktere te nejakej veterinar v zime prosi abys je napsal na seznam vzorku, ale aktualni vypis mi nikdo obratem nezaslal (vcetne zmen a noveho cisela stanoviste).

Zatim v podstate se to resi dopsanim na seznam, protoze veterinari maji vlastni software na zjistovani cisel z Medniku. Ale oblasti s diagnozou vcelich nemoci pribivaji a casu na zpracovani dat u SVS je stejnej. Tudiz jde o novou uredni povinnost, ktera je prenesena opet na bedra vcelaru.
_gp_

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13771


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Eman (84.244.109.94) --- 18. 12. 2005
Re: dotaz (7673) (7675) (13761) (13764) (13765) (13766) (13767) (13768) (13769)

Dotázal jsem se u SVS a dostal jsem tuto informaci:
Citace:
"...do registru zvířat na portál SVS ČR jako chovatel se nedostanete, jelikož není veřejnosti přístupný. Uvedené údaje v registru slouží pro potřeby veterinární služby.

Všichni včelaři by měli podle zákona č. 154/2000 Sb. být registrovaní u ČMSCH v Hradišťku pod Medníkem a tato organizace všem reg. čísla chovatelů (včelařů) a čísla stanoviště zaslala.

Každým rokem upřesňuje údaje k 1. září.

Do budoucnosti se předpokládá, že MZe ČR zpřístupní registr chovatelů všech zvířat na internetových stránkách."

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13770


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Vladimír Navrkal (e-mailem) --- 18. 12. 2005
Re: dotaz (7673) (7675) (13761) (13764) (13765) (13766) (13767) (13768)

Tak to by mě také zajímalo , také jsem se o to pokoušel, když mi letos s Medníku l nepřičla ani řádka a bylo mi řečeno , že to je právě v tomto registru doposud se mi ho nepodařilo najít, ale ani se tomu moc nedivím , když tam mají výskyt moru včelího plodu teprve z Října 2003.
Vláďa
> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Kouba Josef <domus/=/cbox.cz>
> Předmět: Re: dotaz
> Datum: 18.12.2005 08:10:33
> ----------------------------------------
> Podarilo se nekomu na portálu SVS CR (www.svscr.cz) najít registr zvírat?
>
> S práním hezkého dne Josef KOUBA
>
>
>
> ----- Original Message -----
> From: "Gustimilián Pazderka" <gupa/=/seznam.cz>
> To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
> Sent: Saturday, December 17, 2005 11:51 PM
> Subject: Re: dotaz
>
>
> > Od: Eman :
> >> Asi jo.
> >> http://www.vcelarstvi.cz/cz/pdf/CSV-NOVINKY_Registrace.pdf
> > ........
> >
> > Asi jo. Ale je to tam poveseno jako novinka v breforu velmi aktualne...
> > nepatri to do 7- ho suflete zvrchu k SVS?
> >
> > Ono ...
> > A kdyz to tam ale na seznam tedy nekdo zapomene napsat, tak druhy
> > informovany - veterinarni lekar, ma z informace velmi podrobny navod, jak
> > se k temto cislum dostat. ;-)
> >
> >
> >
> >
> > _gp_
> >
>
>
>
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13769


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Kouba Josef (e-mailem) --- 18. 12. 2005
Re: dotaz (7673) (7675) (13761) (13764) (13765) (13766) (13767)

Podarilo se nekomu na portálu SVS CR (www.svscr.cz) najít registr zvírat?

S práním hezkého dne Josef KOUBA



----- Original Message -----
From: "Gustimilián Pazderka" <gupa/=/seznam.cz>
To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Saturday, December 17, 2005 11:51 PM
Subject: Re: dotaz


> Od: Eman :
>> Asi jo.
>> http://www.vcelarstvi.cz/cz/pdf/CSV-NOVINKY_Registrace.pdf
> ........
>
> Asi jo. Ale je to tam poveseno jako novinka v breforu velmi aktualne...
> nepatri to do 7- ho suflete zvrchu k SVS?
>
> Ono ...
> A kdyz to tam ale na seznam tedy nekdo zapomene napsat, tak druhy
> informovany - veterinarni lekar, ma z informace velmi podrobny navod, jak
> se k temto cislum dostat. ;-)
>
>
>
>
> _gp_
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13768


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Gustimilián Pazderka (e-mailem) --- 17. 12. 2005
Re: dotaz (7673) (7675) (13761) (13764) (13765) (13766)

Od: Eman :
> Asi jo.
> http://www.vcelarstvi.cz/cz/pdf/CSV-NOVINKY_Registrace.pdf
........

Asi jo. Ale je to tam poveseno jako novinka v breforu velmi aktualne... nepatri to do 7- ho suflete zvrchu k SVS?

Ono ...
A kdyz to tam ale na seznam tedy nekdo zapomene napsat, tak druhy informovany - veterinarni lekar, ma z informace velmi podrobny navod, jak se k temto cislum dostat. ;-)




_gp_

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13767


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Eman (84.244.109.94) --- 17. 12. 2005
Re: dotaz (7673) (7675) (13761) (13764) (13765)

Asi jo.
http://www.vcelarstvi.cz/cz/pdf/CSV-NOVINKY_Registrace.pdf

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13766


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Gustimilián Pazderka (e-mailem) --- 17. 12. 2005
Re: dotaz (7673) (7675) (13761) (13764)

Emanuel Veselý :

> Dal jsem na http://ovcsvpardubice.blog.cz dopis MVDr. Vitáska, ze kterého
> se dovíte víc.
> zdravím
........

Ponekud mi takove sdeleni uslo na serveru CSV. To sdeleni se tyka dotcenych oblasti cele CR a CSV Praha o tomto vedelo.

To je prima ....byt v CSV a toto se od nej nedozvedet od ... 7.11.2005 !! :-((



_gp_

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13765


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Emanuel Veselý (e-mailem) --- 17. 12. 2005
Re: dotaz (7673) (7675) (13761)

Dal jsem na http://ovcsvpardubice.blog.cz dopis MVDr. Vitáska, ze kterého
se dovíte víc.
zdravím
EV

----- Original Message -----
From: "Antonín Bojanovský" <bojanovsky/=/seznam.cz>
To: "'Vcelarska konference'" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Saturday, December 17, 2005 8:29 PM
Subject: dotaz


Dobrý den,
Obracím se na Vás (soukromě, ne přes konferenci) s dotazem, jestli
Vám není známo, zda povinnost uvádět na seznamech včelařů, přikládaných
k vyšetření zimní měli (počátkem roku 2006) REGISTRAČNÍ ČÍSLO je platná
celostátně, nebo se jedná jen o povinnost pro včelaře okresu Pardubice,
případně kde je tato povinnost zveřejněna.
Odvolávám se na www-stránku http://ovcsvpardubice.blog.cz/, kde je
uvedeno:
13.12 u Krupičků se sešel výbor. Radek a Evžen informovali o sjezdu. Náš
host veterinář Dr. Vodrážka připomněl uvádění registračních čísel
chovatelů na žádostech o vyšetření. . . . .
S pozdravem
Antonín Bojanovský
(bojanovsky/=/seznam.cz)

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13764


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Josef Blinka (e-mailem) --- 17. 12. 2005
Re: diskuze (13760)

Tento příspěvek není ode mne!
Co se zase děje na servru?

Josef Blinka


----- Original Message -----
From: <vcely-return-13940-josef.blinka=centrum.cz/=/v.or.cz>
To: "Včelařský mailing list" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Saturday, December 17, 2005 8:16 PM
Subject: diskuze


Pánové diskutujte ke včelařské problematice. To co vidím to není úroveň ani
to nesouvisí s tématem Včelaření

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13763


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Antonín Bojanovský (e-mailem) --- 17. 12. 2005
RE: dotaz (7673) (7675) (13761)

Omlouvám se, nemělo být adresováno do konference.
A.Bojanovský

-----Original Message-----
From: Antonín Bojanovský [mailto:bojanovsky/=/seznam.cz]
Sent: Saturday, December 17, 2005 8:29 PM
To: 'Vcelarska konference'
Subject: dotaz

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13762


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Antonín Bojanovský (e-mailem) --- 17. 12. 2005
dotaz (7673) (7675)

Dobrý den,
Obracím se na Vás (soukromě, ne přes konferenci) s dotazem, jestli
Vám není známo, zda povinnost uvádět na seznamech včelařů, přikládaných
k vyšetření zimní měli (počátkem roku 2006) REGISTRAČNÍ ČÍSLO je platná
celostátně, nebo se jedná jen o povinnost pro včelaře okresu Pardubice,
případně kde je tato povinnost zveřejněna.
Odvolávám se na www-stránku http://ovcsvpardubice.blog.cz/, kde je
uvedeno:
13.12 u Krupičků se sešel výbor. Radek a Evžen informovali o sjezdu. Náš
host veterinář Dr. Vodrážka připomněl uvádění registračních čísel
chovatelů na žádostech o vyšetření. . . . .
S pozdravem
Antonín Bojanovský
(bojanovsky/=/seznam.cz)

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13761


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Franta (213.220.249.187) --- 17. 12. 2005
diskuze

Pánové diskutujte ke včelařské problematice. To co vidím to není úroveň ani to nesouvisí s tématem Včelaření

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13760


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Michal Seničan (e-mailem) --- 16. 12. 2005
Re: Antwort: Re: Dukaz o tom, kdo doopravdy rozvraci Svaz (13752) (13753)


< ------------ Pôvodná správa ------------
< Od: Jaroslav Gasper <jaro001/=/pobox.sk>
< Predmet: Re: Antwort: Re: Dukaz o tom, kdo doopravdy rozvraci Svaz
< Dátum: 16.12.2005 12:33:12
< ----------------------------------------
< Pán Matej preboha o čom to hovoríte, však všetci sa chceme spojiť aj
< členovia zväzu aj členovia spolku. Všetci vedia, že je to veľká hlúposť mať
< dve včelárske organizácie, ktoré plnia ten istý účel. Ja som na valnom
< zhromaždedení v Blave v apríli bol a neviem o tom, že by sa tam hlasovalo
< kto je za alebo proti spojeniu obidvoch organizácií. Fakt neviem o tom.
< Jediný problém je v tom, ze Spolok nechce vstúpiť do Zväzu, tak ako aj Zväz
< nechce vstúpiť do Spolku. Takže vlastne "problem" je v tom ako sa budeme
< volať. Spolok navrhol už tretí názov Únia včelárov Slovenska, lenže ani na
< tom sa nevieme dohodnúť.
Chlapci - priatelia, ja si to neviem ani predstaviť , zanik zväzu a spolku a vznik Únie včelárov Slovenska.
Znovu rozkradnutie majetku a predtým totálne vytunelovanie.
Odpoveď najdete v jednej vzácnej knihe Filozofia slodody.No a tým skočime filozoficko-kritickú úvahu o náhodnom slede nešťastných náhod ako bolo vytvorenie dvoch organizácii. Pán Osuský má veľkú pravdu , že snaha bola len Vy pán Gasper ste vtedy chýbali. Snažte sa svojim snažením a umom presadiť vo zväze to o čom teraz píšete. Držím Vám palce.
Michal Seničan

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13759


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

(e-mailem) --- 16. 12. 2005
Antwort: Re: pov?d?m si s lidmi, ne s ??sly


to este stale riesite toho pana ?
Mne odstrihava mail server jeho prispevky spolu s dalsimi nevyziadanymi
Spam-mi.

Matej




Vladimír
Navrkal An: Vcelarska konference <vcely/=/v.or.cz>
<drevotrans/=/s Kopie:
eznam.cz> Thema: Re: pov?d?m si s lidmi, ne s ??sly

16.12.2005
12:52
Bitte
antworten an
"Vcelarska
konference"






Nechápu , že se někdo kvůli tomu, že se někdojiný stydí za své jméno vůbec
vzrušujete . Já každého kdo se neumí podepsat nastavím jako spam a mám
pokoj. Vláďa
> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Pepan <Josef.Mensik/=/seznam.cz>
> Předmět: Re: pov?d?m si s lidmi, ne s ??sly
> Datum: 16.12.2005 12:35:14
> ----------------------------------------
>
> NO HOLT SI PĚKNÝ ČÍSLO!!!!!!!!!!!
>
> Pepan
>
>
> > ------------ Původní zprá
> va ------------
> > Od: 164410 <e-mail/=/nezadan>
> > Předmět: Re: pov?d?m si s lidmi, ne s ??sly
> > Datum: 16.12.2005 07:59:03
> > ----------------------------------------
> > >Souhlasím, smysl má těm chudákům, co se neumí podepsat a >myslí si, že
si
> > můžou dovolit třeba i to za co by se mezi >slušnými lidmi styděli vůbec
> > neodpovídat, protože bez
> > Nevím proč mě každý označuje za "neslušného", nebo ještě hůř. Jmenujte
mi
> > jakýkoliv můj příspěvek, ve kterém jsem napsal něco neslušného, nebo
někoho
> > urazil - na rozdíl od mých kritiků (chudák je ještě poměrně něžné). Za
vším
> > co jsem zde napsal si stojím, jsou to moje názory.
> > >podpisu to není konstruktivní. Sice mám mat-fyz
> > >gympl a mám rád čísla, ale pokud se bavím s lidmi beru to
> > Proč by to nemělo být konstruktivní bez podpisu?
> > Opakuju že podpis je jen řetězec znaků, a nic nevypovídá o osobě
pisatele a
> > jeho identifikaci. Kdybych se podepsal Bflmpsvz (jméno) tak by to
> > konstruktivní bylo?
> > >jinak než když smolím nějaká čísla. Naopak je velmi milé, >když se
člověk
> > občas potká "in natura" s někým, s kým se
> > souhlasím
> > >"zná" jen z konference, takže nějaká čísla asi neznamenají
>konkrétního
> > člověka, nechte ho být, třeba má důvod se
> > >stydět. Zdraví a pohodové klima s konkrétními přáteli
> > >(nikoli s čísly)
> > >přeje Radek Hubač
> > Nemá za co se stydět, alespoň ne tady, možná trochu provokuje.
> >
> >
> >
>
>
>




Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13758


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Vladimír Navrkal (e-mailem) --- 16. 12. 2005
Re: pov?d?m si s lidmi, ne s ??sly (13742) (13744) (13747) (13751) (13755)

Nechápu , že se někdo kvůli tomu, že se někdojiný stydí za své jméno vůbec vzrušujete . Já každého kdo se neumí podepsat nastavím jako spam a mám pokoj. Vláďa
> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Pepan <Josef.Mensik/=/seznam.cz>
> Předmět: Re: pov?d?m si s lidmi, ne s ??sly
> Datum: 16.12.2005 12:35:14
> ----------------------------------------
>
> NO HOLT SI PĚKNÝ ČÍSLO!!!!!!!!!!!
>
> Pepan
>
>
> > ------------ Původní zprá
> va ------------
> > Od: 164410 <e-mail/=/nezadan>
> > Předmět: Re: pov?d?m si s lidmi, ne s ??sly
> > Datum: 16.12.2005 07:59:03
> > ----------------------------------------
> > >Souhlasím, smysl má těm chudákům, co se neumí podepsat a >myslí si, že si
> > můžou dovolit třeba i to za co by se mezi >slušnými lidmi styděli vůbec
> > neodpovídat, protože bez
> > Nevím proč mě každý označuje za "neslušného", nebo ještě hůř. Jmenujte mi
> > jakýkoliv můj příspěvek, ve kterém jsem napsal něco neslušného, nebo někoho
> > urazil - na rozdíl od mých kritiků (chudák je ještě poměrně něžné). Za vším
> > co jsem zde napsal si stojím, jsou to moje názory.
> > >podpisu to není konstruktivní. Sice mám mat-fyz
> > >gympl a mám rád čísla, ale pokud se bavím s lidmi beru to
> > Proč by to nemělo být konstruktivní bez podpisu?
> > Opakuju že podpis je jen řetězec znaků, a nic nevypovídá o osobě pisatele a
> > jeho identifikaci. Kdybych se podepsal Bflmpsvz (jméno) tak by to
> > konstruktivní bylo?
> > >jinak než když smolím nějaká čísla. Naopak je velmi milé, >když se člověk
> > občas potká "in natura" s někým, s kým se
> > souhlasím
> > >"zná" jen z konference, takže nějaká čísla asi neznamenají >konkrétního
> > člověka, nechte ho být, třeba má důvod se
> > >stydět. Zdraví a pohodové klima s konkrétními přáteli
> > >(nikoli s čísly)
> > >přeje Radek Hubač
> > Nemá za co se stydět, alespoň ne tady, možná trochu provokuje.
> >
> >
> >
>
>
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13757


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

(e-mailem) --- 16. 12. 2005
Antwort: Re: Antwort: Re: Dukaz o tom, kdo doopravdy rozvraci Svaz


Pan Gasper,
na zjazde sme hned prvy den hlasovali o tom ci zaradit do programu, bod (
volna citacia ) ci zjazd SZV ako najvyssi organ da predstavenstu pravomoc
zacat rokovanie so Soplkom o zluceni. Ak si spominate ten pan z spolku
sedel ako host za predsednickym stolom.
Hlasovanie o tomto bode programu bolo neuspesne. Na jeho schvalenie nam
chybalo mozno 8 hlasov. Na sekretariate SZV je urcite kompletna zapisnica
aj s presnymi cislami.

Matej




"Jaroslav
Gasper" An: Vèelaøský mailing list <vcely/=/v.or.cz>
<jaro001/=/pobo Kopie:
x.sk> Thema: Re: Antwort: Re: Dukaz o tom, kdo
doopravdy rozvraci Svaz
16.12.2005
11:55
Bitte
antworten an
"Vcelarska
konference"






Pán Matej preboha o čom to hovoríte, však všetci sa chceme spojiť aj
členovia zväzu aj členovia spolku. Všetci vedia, že je to veľká hlúposť mať
dve včelárske organizácie, ktoré plnia ten istý účel. Ja som na valnom
zhromaĹľdedenĂ­ v Blave v aprĂ­li bol a neviem o tom, Ĺľe by sa tam hlasovalo
kto je za alebo proti spojeniu obidvoch organizácií. Fakt neviem o tom.
Jediný problém je v tom, ze Spolok nechce vstúpiť do Zväzu, tak ako aj Zväz
nechce vstĂşpiĹĄ do Spolku. TakĹľe vlastne "problem" je v tom ako sa budeme
volať. Spolok navrhol už tretí názov Únia včelárov Slovenska, lenže ani na
tom sa nevieme dohodnúť.


Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13756


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Pepan (e-mailem) --- 16. 12. 2005
Re: pov?d?m si s lidmi, ne s ??sly (13742) (13744) (13747) (13751)


NO HOLT SI PĚKNÝ ČÍSLO!!!!!!!!!!!

Pepan


> ------------ Původní zprá
va ------------
> Od: 164410 <e-mail/=/nezadan>
> Předmět: Re: pov?d?m si s lidmi, ne s ??sly
> Datum: 16.12.2005 07:59:03
> ----------------------------------------
> >Souhlasím, smysl má těm chudákům, co se neumí podepsat a >myslí si, že si
> můžou dovolit třeba i to za co by se mezi >slušnými lidmi styděli vůbec
> neodpovídat, protože bez
> Nevím proč mě každý označuje za "neslušného", nebo ještě hůř. Jmenujte mi
> jakýkoliv můj příspěvek, ve kterém jsem napsal něco neslušného, nebo někoho
> urazil - na rozdíl od mých kritiků (chudák je ještě poměrně něžné). Za vším
> co jsem zde napsal si stojím, jsou to moje názory.
> >podpisu to není konstruktivní. Sice mám mat-fyz
> >gympl a mám rád čísla, ale pokud se bavím s lidmi beru to
> Proč by to nemělo být konstruktivní bez podpisu?
> Opakuju že podpis je jen řetězec znaků, a nic nevypovídá o osobě pisatele a
> jeho identifikaci. Kdybych se podepsal Bflmpsvz (jméno) tak by to
> konstruktivní bylo?
> >jinak než když smolím nějaká čísla. Naopak je velmi milé, >když se člověk
> občas potká "in natura" s někým, s kým se
> souhlasím
> >"zná" jen z konference, takže nějaká čísla asi neznamenají >konkrétního
> člověka, nechte ho být, třeba má důvod se
> >stydět. Zdraví a pohodové klima s konkrétními přáteli
> >(nikoli s čísly)
> >přeje Radek Hubač
> Nemá za co se stydět, alespoň ne tady, možná trochu provokuje.
>
>
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13755


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Havlík (195.146.122.170) --- 16. 12. 2005
Re: Antwort: Re: Dukaz o tom, kdo doopravdy rozvraci Svaz (13752) (13753)

Tak zkuste Slovenská únia včelárov.Já jsem čehůn, takže nemusíte ani jeden do toho druhého vstupovat.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13754


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Jaroslav Gasper (217.119.114.6) --- 16. 12. 2005
Re: Antwort: Re: Dukaz o tom, kdo doopravdy rozvraci Svaz (13752)

Pán Matej preboha o čom to hovoríte, však všetci sa chceme spojiť aj členovia zväzu aj členovia spolku. Všetci vedia, že je to veľká hlúposť mať dve včelárske organizácie, ktoré plnia ten istý účel. Ja som na valnom zhromaždedení v Blave v apríli bol a neviem o tom, že by sa tam hlasovalo kto je za alebo proti spojeniu obidvoch organizácií. Fakt neviem o tom.
Jediný problém je v tom, ze Spolok nechce vstúpiť do Zväzu, tak ako aj Zväz nechce vstúpiť do Spolku. Takže vlastne "problem" je v tom ako sa budeme volať. Spolok navrhol už tretí názov Únia včelárov Slovenska, lenže ani na tom sa nevieme dohodnúť.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13753


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

(e-mailem) --- 16. 12. 2005
Re:Antwort: Re: Dukaz o tom, kdo doopravdy rozvraci Svaz


mate pravdu, len nepoznam pocet ZO v Spolku vcelarov. Pocet vcelstiev je
podla informacii zo zjazdu SZV okolo 25000. Na zjazde v aprili tohto roku
sa obe organizacie pokusili o vzajomne zlucenie, ale bohuzial tych
delegatov, ktory hlasovali proti bolo viac.

U nas je spolupraca bezproblemova, sme predsa v prvom rade vcelari. Podla
hlasovania to vsak asi nie je take vsade.

Matej




"Gabriel
Kominek" An: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
<kominek/=/ives Kopie:
.vs.sk> Thema: Re: Antwort: Re:Antwort: Re: Dukaz o
tom, kdo doopravdy rozvraci Svaz
15.12.2005
18:06
Bitte
antworten an
"Vcelarska
konference"







----- Original Message -----
From: <M.Osusky/=/fritz.sk>
To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Thursday, December 15, 2005 1:33 PM
Subject: Antwort: Re:Antwort: Re: Dukaz o tom, kdo doopravdy rozvraci Svaz


>
> 1100 ZO na cca 548.000 vcelstiev ! Na Slovensku mame na cca 210.000
> vcelstiev okolo 150 ZO.
Treba este pripomenút, ze na Slovensku pôsobí dalsia vcelárska
organizácia Spolok Slovenských vcelárov so svojimi ZO , clenskou základnou
a
pocetným vcelstvom.
G.K.





Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13752


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

164410 (193.165.77.29) --- 16. 12. 2005
Re: povídám si s lidmi, ne s čísly (13742) (13744) (13747)

>Souhlasím, smysl má těm chudákům, co se neumí podepsat a >myslí si, že si můžou dovolit třeba i to za co by se mezi >slušnými lidmi styděli vůbec neodpovídat, protože bez
Nevím proč mě každý označuje za "neslušného", nebo ještě hůř. Jmenujte mi jakýkoliv můj příspěvek, ve kterém jsem napsal něco neslušného, nebo někoho urazil - na rozdíl od mých kritiků (chudák je ještě poměrně něžné). Za vším co jsem zde napsal si stojím, jsou to moje názory.
>podpisu to není konstruktivní. Sice mám mat-fyz
>gympl a mám rád čísla, ale pokud se bavím s lidmi beru to
Proč by to nemělo být konstruktivní bez podpisu?
Opakuju že podpis je jen řetězec znaků, a nic nevypovídá o osobě pisatele a jeho identifikaci. Kdybych se podepsal Bflmpsvz (jméno) tak by to konstruktivní bylo?
>jinak než když smolím nějaká čísla. Naopak je velmi milé, >když se člověk občas potká "in natura" s někým, s kým se
souhlasím
>"zná" jen z konference, takže nějaká čísla asi neznamenají >konkrétního člověka, nechte ho být, třeba má důvod se
>stydět. Zdraví a pohodové klima s konkrétními přáteli
>(nikoli s čísly)
>přeje Radek Hubač
Nemá za co se stydět, alespoň ne tady, možná trochu provokuje.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13751


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

czurila plenkovicz (209.172.57.70) --- 16. 12. 2005
Re: (13742)

Rozdíl je ve jmenu a IP

Je mi divne ze k takove pmalickosti jako je jmeno se tu kdejaky rozumbrada vyjadruje a neprecte si ani pravidla konference. Jenom zdrzujete a otravujete stejne jako ja.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13750


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Jan Cervenka (e-mailem) (209.172.57.70) --- 16. 12. 2005
Re: (13742) (13748)

:-)))))

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13749


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Jan Cervenka (e-mailem) --- 15. 12. 2005
Re: (13742)

Dne čtvrtek 15 prosince 2005 13:41 164410 napsal(a):

> 164410 (193.165.77.29)
>
> A uz skonceme o podepisovani, neni to prinosne.

p. Prchal ?

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13748


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Radek HUBAČ (e-mailem) --- 15. 12. 2005
RE: povídám si s lidmi, ne s čísly (13742) (13744)

Souhlasím, smysl má těm chudákům, co se neumí podepsat a myslí si, že si
můžou dovolit třeba i to za co by se mezi slušnými lidmi styděli vůbec
neodpovídat, protože bez podpisu to není konstruktivní. Sice mám mat-fyz
gympl a mám rád čísla, ale pokud se bavím s lidmi beru to jinak než když
smolím nějaká čísla. Naopak je velmi milé, když se člověk občas potká
"in natura" s někým, s kým se "zná" jen z konference, takže nějaká čísla
asi neznamenají konkrétního člověka, nechte ho být, třeba má důvod se
stydět. Zdraví a pohodové klima s konkrétními přáteli (nikoli s čísly)
přeje Radek Hubač

-----Original Message-----
From: Havl?k [mailto:e-mail/=/nezadan]
Sent: Thursday, December 15, 2005 3:48 PM
To: V?ela?sk? mailing list
Subject: Re:

Já se tedy za svoje jméno a za to co tu ventiluji nestydím.

__________ Informace od NOD32 1.1321 (20051213) __________

Tato zprava byla proverena antivirovym systemem NOD32.
http://www.nod32.cz


Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13747


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Gabriel Kominek (e-mailem) --- 15. 12. 2005
Re: Antwort: Re:Antwort: Re: Dukaz o tom, kdo doopravdy rozvraci Svaz (13745)


----- Original Message -----
From: <M.Osusky/=/fritz.sk>
To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Thursday, December 15, 2005 1:33 PM
Subject: Antwort: Re:Antwort: Re: Dukaz o tom, kdo doopravdy rozvraci Svaz


>
> 1100 ZO na cca 548.000 vcelstiev ! Na Slovensku mame na cca 210.000
> vcelstiev okolo 150 ZO.
Treba este pripomenút, ze na Slovensku pôsobí dalsia vcelárska
organizácia Spolok Slovenských vcelárov so svojimi ZO , clenskou základnou a
pocetným vcelstvom.
G.K.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13746


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

(e-mailem) --- 15. 12. 2005
Antwort: Re:Antwort: Re: Dukaz o tom, kdo doopravdy rozvraci Svaz


1100 ZO na cca 548.000 vcelstiev ! Na Slovensku mame na cca 210.000
vcelstiev okolo 150 ZO.

Matej




Gustimilián
Pazderka An: Vcelarska konference <vcely/=/v.or.cz>
<gupa/=/seznam. Kopie:
cz> Thema: Re:Antwort: Re: Dukaz o tom, kdo
doopravdy rozvraci Svaz
15.12.2005
13:13
Bitte
antworten an
"Vcelarska
konference"






M.Osusky:
> to mate v cechach take male ZO ? :-)
.......

Mluvim o vetsi ZO a prumer na 1 ZO si umis spocitat. Staci zajit na:

http://vcelarskenoviny.cz/view.php?cisloclanku=2005121201

...vzit si pocet vcelstev v CR a vydelit ZO a jsi doma. A muzes si to
udelat i jako ukazatel indexu. :-)

_gp_




Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13745


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Havlík (195.146.122.170) --- 15. 12. 2005
Re: (13742)

Já se tedy za svoje jméno a za to co tu ventiluji nestydím.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13744


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Havlík (195.146.122.170) --- 15. 12. 2005
Re: Dukaz o tom, kdo doopravdy rozvraci Svaz (13717) (13718) (13719) (13726) (13731) (13734) (13735) (13738)

Promiň to má svojí logiku.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13743


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

164410 (193.165.77.29) --- 15. 12. 2005

Jaky je rozdil mezi
Eman (194.149.115.135)
nebo
Havlík (195.146.122.170)
nebo
164410 (193.165.77.29)

A uz skonceme o podepisovani, neni to prinosne.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13742


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Gustimilián Pazderka (e-mailem) --- 15. 12. 2005
Re:Antwort: Re: Dukaz o tom, kdo doopravdy rozvraci Svaz (13739)

M.Osusky:
> to mate v cechach take male ZO ? :-)
.......

Mluvim o vetsi ZO a prumer na 1 ZO si umis spocitat. Staci zajit na:

http://vcelarskenoviny.cz/view.php?cisloclanku=2005121201

...vzit si pocet vcelstev v CR a vydelit ZO a jsi doma. A muzes si to udelat i jako ukazatel indexu. :-)

_gp_

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13741


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Gustimilián Pazderka (e-mailem) --- 15. 12. 2005
Re:zprávy od vinařů (13737)

Radim Polášek :

> uvádím pro inspiraci včelařům adresu dost podrobného článku o vinařích.
>
> http://www.czech-tv.cz/program/detail.php?idp=10078338257&page=business-info&id_clanek=80
.......

Protoze znam p. Hajdu a primo jeho situaci v zelinarstvi tak ti mohu rici jedno.

Urednici typu, ."..radime Vam dobre, zalozte si druzstvo producentu ..." , nemohou ocekavat, ze za tu almuznu, kterou nabizi jako dotaci se nekdo chyti do site napodruhe. Hajda vede boj na svem hospodarsvi jako ja a hledi jak se kasle na obor. A jinak. To co EU prinasi zemedelstvi do CR, je likvidacni. A nic s tim tito urednici neudelaji nic i pres to, ze jsme v EU a pozici v zemedelstvi EU mame mensi.

_gp_

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13740


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

(e-mailem) --- 15. 12. 2005
Antwort: Re: Dukaz o tom, kdo doopravdy rozvraci Svaz


to mate v cechach take male ZO ? :-)

Matej




Gustimilián
Pazderka An: Vcelarska konference <vcely/=/v.or.cz>
<gupa/=/seznam. Kopie:
cz> Thema: Re: Dukaz o tom, kdo doopravdy rozvraci
Svaz
15.12.2005
12:52
Bitte
antworten an
"Vcelarska
konference"







A jen pro upresneni. Mym poctem chovanych vcelstev na zazimovani plus
zalohy by se mohla pochlubit nejedna vetsi ZO. A ze to je jen o praci a
papirovani ti je doufam jasne. Takze nudou rozhodne netrpim. :-)
_gp_




Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13739


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Gustimilián Pazderka (e-mailem) --- 15. 12. 2005
Re: Dukaz o tom, kdo doopravdy rozvraci Svaz (13717) (13718) (13719) (13726) (13731) (13734) (13735)

Havlik :
> Ty teprve vystupuješ?Vždyť to jsi říkal již nejméně před 1/2 rokem.
.....

Sve prispevky na r. 2005 jsem zaplatil. Kdyz podas pisemne zadost o ukonceni clenstvi v r.2005, spocita s tim oficialne statistika clenstvi v CSV az na r. 2006. Staci? Tudiz me vystoupeni ze Svazu probiha.

A jen pro upresneni. Mym poctem chovanych vcelstev na zazimovani plus zalohy by se mohla pochlubit nejedna vetsi ZO. A ze to je jen o praci a papirovani ti je doufam jasne. Takze nudou rozhodne netrpim. :-)
_gp_

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13738


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Radim Polášek (e-mailem) --- 15. 12. 2005
zprávy od vinařů

uvádím pro inspiraci včelařům adresu dost podrobného článku o vinařích.

http://www.czech-tv.cz/program/detail.php?idp=10078338257&page=business-info&id_clanek=80

R. Polášek

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13737


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Daniel Prokeš (e-mailem) --- 15. 12. 2005
Re: Dukaz o tom, kdo doopravdy rozvraci Svaz (13717) (13718) (13719) (13726) (13727) (13729) (13732)

Pane P.Pr., možná je škoda, že se schováváte pod své registrační číslo. Vaše
reakce jsou duchaplné a zcela legitimní.
Daniel Prokeš

>> No a nyní se můžete do mne pustit. Je to Vaše právo. Ale >lepší bude,
> když
>
> Není důvod se do Vás nějak pouštět. Tohle JE dobrý příspěvek, stejně jako
> třeba článek L. Dvorského ve Včelařských novinách.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13736


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Havlík (195.146.122.170) --- 15. 12. 2005
Re: Dukaz o tom, kdo doopravdy rozvraci Svaz (13717) (13718) (13719) (13726) (13731) (13734)

Ty teprve vystupuješ?Vždyť to jsi říkal již nejméně před 1/2 rokem.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 13735


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno


Celkem je ve Včelařské konferenci již 78192 příspěvků(zde zobrazeno 61 příspěvků, od č. 13735 do č. 13795)
Několik rad pro badatele v archivu Včelařské konference. Pro zobrazení starších příspěvků (a pro pohyb v jejich frontě) je určeno speciální okno, které je dostupné pod názvem "Archiv Včelařské konference" (příspěvky se v něm zobrazují tak, že nejstarší jsou nahoře a novější dole). Ve frontě příspěvků je možnost se pohybovat příslušnými povely (pro začátek kliknětě na "nejstarší", aby se Vám ukázaly první příspěvky, jimiž konference začíná, a pak klikejte na "novější", čímž se Vám vždy zobrazí várka novějších 60 příspěvků; jednotlivé příspěvky lze na tomto archivním zobrazení číst od horního konce webu (kde jsou starší) a postupovat směrem dolu (kde jsou novější).


Nejnovější - Novější - Starší - Nejstarší






Klikněte sem pro nápovědu