78433

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


Příspěvky do konference:
(nejnovější jsou hned zde nahoře)



JosPr (46.135.24.70) --- 16. 3. 2018
Re: opet to vcelpo (71411) (71412) (71413) (71414) (71415) (71416) (71417) (71419) (71421)

Proc se ZO do podobnych veci nepousti,to je vec jina.Financni prostredky ZO ci neochota spolufinancovat zalozeni,nedostatek vlastnich clenu pro vedeni spolecnosti,ci ochota zodpovidat se za majetek.Ono je jednodusi nic nemit a zebrat o dotace okolni obce,nez si neco poridit za svoje.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71422


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

JosPr (46.135.3.115) --- 16. 3. 2018
Re: opet to vcelpo (71411) (71412) (71413) (71414) (71415) (71416) (71417) (71419)

Pokud to budou mit vcelari ve sve rezii nebo v rezii ZO ci spolku,kde je kontrola a spolecny zajem,proc ne.Minimalne 2 ZO maji svoje vyrobni zarizeni,ktera funguji.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71421


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Martin Olsak (e-mailem) --- 16. 3. 2018
RE: med mu nosĂ­ rovnou do sklenic (71418)

Tak tohle je 'fejk', ale velmi milej :)

Zadna vcela ti nevleti do flasky, aby tam na stred sklenice udelala do praveho uhlu dilo...

Martin

-----Original Message-----
From: Vcely [mailto:vcely-bounces/=/v.or.cz] On Behalf Of Josef.Mensik/=/seznam.cz
Sent: Friday, March 16, 2018 2:46 PM
To: V?ela?sk? mailing list
Subject:

med mu nosí rovnou do sklenic Není to lepší jak to vaše VČELPO?


https://prosvet.cz/tento-muz-si-kazdy-rok-vyrabi-svuj-vlastni-med-no-az-
zjistite-ceho-neuverite-vlastnim-ocim/#utm_source=facebook&utm_medium=FB&utm
_campaign=fb111

pepan

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71420


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Pavel A (31.30.59.189) --- 16. 3. 2018
Re: opet to vcelpo (71411) (71412) (71413) (71414) (71415) (71416) (71417)

Ano,přijmutí rozhodnutí a vyvození osobní odpovědnosti,to je ten problém.Nicméně jde o to,jestli tam vůbec k tomu jsou podmínky.Víme jak to vypadá s osobní odpovědností státních úředníků.
Do budoucna jde hlavně o to,zda-li mají mít čeští a moravští včelaři svou firmu či odbytové družstvo na prodej svého medu či nikoliv.A pak také s jakým statusem a na jakých základech.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71419


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

(e-mailem) --- 16. 3. 2018

med mu nosí rovnou do sklenic  Není to lepší jak to vaše VČELPO?


https://prosvet.cz/tento-muz-si-kazdy-rok-vyrabi-svuj-vlastni-med-no-az-
zjistite-ceho-neuverite-vlastnim-ocim/#utm_source=facebook&utm_medium=FB&utm
_campaign=fb111

pepan

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71418


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

JosPr (46.135.93.57) --- 16. 3. 2018
Re: opet to vcelpo (71411) (71412) (71413) (71414) (71415) (71416)

Na mne tahle situace pusobi dojmem bezradnosti vedeni a neschopnosti rychle a pruzne rozhodovat a hlavne nest za rozhodnuti osobni zodpovednost z pozice clenu valne hromady.Dokonce i to zmrsene zverejneni stanovist a obavu z kradezi dokazali v tisku prekroutit do podoby vcelstev zdravejsich nez v zahranici..U Vcelpa je to naprosto tristni,leta se potaci spolecnost v problemech,vedeni si jednou mesicne vyslechne jakousi pohadku o stavu spolecnosti,aby se seslo dalsi mesic k pohadce dalsi.Copak takhle muze majitel zpravovat svoji firmu,bez caste pritomnosti ve firme??? Verim tomu,ze valna hromada na tehle poslednich inventurach byla ve Vcelpu fyzicky po prve!!! Ve funkcich jsou od 2015,predsedkyne vyhrala volby diky klise,ze se svaz staral spatne o vcelare,o majetku nepadla ani zminka,jako by nebyl.Za stavu,kdy nikdo za nic neruci a vedeni neni ani schopno k jednani k prodeji v RV pripravit clenum RV pisemny material,a spoleha na informace par jedincu,je lepsi,kdyz zadny ani nebude.K cemu je nam takove PRV?

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71417


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

gupa (93.92.52.23) --- 16. 3. 2018
Re: opet to vcelpo (71411) (71412) (71413) (71414) (71415)

Prodej a zbavení se závazků Včelpa je dobré a konečné řešení.

V případě konkurzu (předpokládám žeby byl vyhlášen podle insv. zákona) je nutná pro povinné vyhlášení předluženost.

Jestliže se ale sepisuje majetek za účelem prodeje tak by prodej měl prodej proběhnout jinak nastane scénář "holuba na střeše a bez vrabce v hrsti" alias Předboj. A ČSV na Včelpu tratí úplně všude místo kupní ceny coby pravidelně splácené pohledávky která má plusovou hodnotu oproti konkurzu a v podstatě výprodeje za pusu.

Takto by mělo vedení ČSV v případě převodu vlastnických práv a zbavení se pohledávek se souhlasy věřitelů čistě uzavřený obchod a podle zmíněné kauzy Předboj by se mohlo ČSV více orientovat na rozvíjení svých dotací a subvencí do spolků a svazové činnosti. Tím myslím podobné dotace z ČSV jako byly kdysi do aerosolové techniky a tak by se mohly např. subvencovat zpracovny vosku a výrobny mezistěn. To byly dotace které šli z Prahy do ZO coby subvence z prostředků Svazu do ZO ČSV.

Ta insolvence pokud by byla zvolena, je opravdu jak rana přes tvář všem včelařům.

_gp_
..........
JK (109.108.117.88) --- 15. 3. 2018
Re: opet to vcelpo (71411) (71412) (71413) (71414)

Tady je spíše otázka zda tím jak jedná svaz, který ho zatím ani nepustil do Včelpa, vůbec má ještě zájem koupit zajíce v pytli. Ale i opačně, zda má vůbec ještě svaz po tom otevřeném dopise prodat Včelpo Vydrovi.

Můj tip - Včelpo půjde do insolvence.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71416


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

JK (109.108.117.88) --- 15. 3. 2018
Re: opet to vcelpo (71411) (71412) (71413) (71414)

Tady je spíše otázka zda tím jak jedná svaz, který ho zatím ani nepustil do Včelpa, vůbec má ještě zájem koupit zajíce v pytli. Ale i opačně, zda má vůbec ještě svaz po tom otevřeném dopise prodat Včelpo Vydrovi.

Můj tip - Včelpo půjde do insolvence.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71415


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

gupa (93.92.52.23) --- 14. 3. 2018
Re: opet to vcelpo (71411) (71412) (71413)

To je jen kost, zajímavý je pro členstvo hlavně pasáž z Nového občanského zákoníku. Jak se postaví věřitelé k novému vlastníkovi? Tady se rýsuje něco novýho, jako kauza na ČSV coby dlužníky např. za pokuty od SVS.

Stačí tedy aby věřitel neudělil souhlas s převzetím dluhů kupujícím, ČSV a pan Vydra je bez dluhů, které Včelpo má.
Taková je situace.

Takže pokud p Vydra ví o tomto a lze očekávat, že dluhy Včelpa nakonec ani mít nebude. Proč? viz NOZ. Nevím jak je natom s věřiteli, ale stačí aby je znal a ti se mohou takto rozhodnout proti ČSV které bude ručit za dluhy. A na ručitele se ukáže v momentě nedobytnosti dluhu. Což také není nijak vyjímečná situace.


.........
NOZ§ 2177

(1) Koupí závodu se kupující stává věřitelem pohledávek a dlužníkem dluhů, které k závodu náleží; z dluhů však kupující přejímá jen ty, o jejichž existenci věděl nebo ji alespoň musel rozumně předpokládat. Neudělil-li věřitel souhlas k převzetí dluhu kupujícím, ručí prodávající za splnění dluhu. Nabytí pohledávek kupujícím se jinak řídí ustanoveními o postoupení pohledávek.

(2) Prodávající oznámí bez zbytečného odkladu svým věřitelům a dlužníkům, jejichž pohledávky a dluhy kupující koupí závodu nabyl, že závod prodal a komu.


§ 2181

Zhorší-li se prodejem závodu dobytnost pohledávky, má věřitel prodávajícího, který s prodejem nesouhlasil, právo domáhat se, aby soud rozhodl, že prodej závodu je vůči němu neúčinný. Toto právo zaniká, neuplatní-li je věřitel do jednoho měsíce ode dne, kdy se o prodeji dozvěděl, nejpozději však do tří let ode dne účinnosti smlouvy.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71414


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

JosPr (46.135.88.218) --- 14. 3. 2018
Re: opet to vcelpo (71411) (71412)

www.vsmbo.cz-otevreny dopis Petra Vydry ke "koupi"Vcelpa.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71413


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

PavelA (90.182.3.161) --- 12. 3. 2018
Re: opet to vcelpo (71411)

to by spíš mohla být seriálová satira.
Námět na budoucí díly-"Prodej Včelpa na splátky".

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71412


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

diskuter (93.99.42.18) --- 12. 3. 2018
opet to vcelpo

jospr- velmi zajimavy postreh na predlohu pohadky o csv predboji a vcelpu. ta pohadka by byla zajimava a prospesna pro dospele i pro deti. najde se nekdo kdo to da dohromady? mohla by z toho vzniknout i velmi dobra satira.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71411


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

berny (2a00:1028:96cd:396a:f016:3bdb:4706:a88e) --- 11. 3. 2018

Velice výborný článek.
https://kurier.at/wirtschaft/gepanscht-und-verfaelscht-der-grosse-honigschwindel/312.536.683

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71410


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

JosPr (46.135.17.169) --- 11. 3. 2018
Re: Opět to Včelpo (71408)

Neskutecny dobrak ten majitel skladu -:).Mam sklad,nekdo neznamy tam slozi spoustu palet s medem a ja za to nechci ani najem,ac to tam zabira misto??? Pohadky ovci babicky.Tahle kauza je plna pohadek-o opylovani kiwi v CR,o vyjimecnem odbornikovi,ktery se neodvola,ted o skladu plnem medu,ktery si tam "nekdo"schoval.To uz je na knizku Pohadky dedecka ze Vcelpa-treba ji svaz jednou vyda s podtitulkem Jak svaz hospodaril,az dohospodaril...Za sedmero horami,za sedmero rekami,bylo kralovstvi Vcelpo ,kde vladl kral Svazovy hospodar II.Kralovat ho ucil kral Predboj I.......A pokud neumreli,kraluji dodnes,a lid je vroucne miloval..Zazvonil zvonec,pohadky je konec..

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71409


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

(109.108.117.88) --- 10. 3. 2018
Opět to Včelpo

https://www.denik.cz/regiony/zavadny-med-vcelpa-objevili-na-olomoucku-31-tun-postupne-zlikviduji-ve-spalovne-20180310.html

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71408


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

gupa (93.92.52.23) --- 9. 3. 2018
Re: portál farmáře 91392 (71400) (71401) (71402) (71403) (71404) (71405)

GDPR je poplácá po zádech že je to správně a veřejně se je pochválí. Protože GDPR je hlavně o takovém zveřejňování údajů jak má být. EU takové data potřebuje veřejné, aby se vědělo jaký stát (člen) EU má hodnotu a podle toho si dělili peníze a stanovovali daně. EU je jen o rozdělování a střídání společných peněz. Ta maškaráda jako že tě někdo ochrání je osobní dogma. GDPR jen legalizuje situaci a bude tak nadřazena nad listinu s lidskými právy a svobodou jako společenský řád._gp_
.......
Zdeněk (188.75.172.37) --- 8. 3. 2018
Re: portál farmáře 91392 (71400) (71401) (71402) (71403) (71404)

Uvidíme, co s tím udělá GDPR ...

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71407


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

PavelA (31.30.59.189) --- 8. 3. 2018
počasí

tak nám tady napadlo cca 10cm sněhu,takže včely lítaly nad bílým.Aspoň mi to pomohlo s diagnostikou.
Dnes konečně mohly po těch velkých mrazech vyletět.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71406


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Zdeněk (188.75.172.37) --- 8. 3. 2018
Re: portál farmáře 91392 (71400) (71401) (71402) (71403) (71404)

Uvidíme, co s tím udělá GDPR ...

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71405


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

JosPr (46.135.84.172) --- 8. 3. 2018
Re: portál farmáře 91392 (71400) (71401) (71402) (71403)

Na webu CSV vyjadreni CSV.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71404


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

JosPr (46.135.67.242) --- 8. 3. 2018
Re: portál farmáře 91392 (71400) (71401) (71402)

Tohle by melo zadavat Hradistko,CIS je jina kapitola,tam se dava souhlas CSV k nakladani s os.udaji.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71403


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

PavelA (90.182.3.161) --- 8. 3. 2018
Re: portál farmáře 91392 (71400) (71401)

jenže v tuhle chvíli nikdo neví z jakých dat tahle aplikace čerpá.Z CISu,Hradištka nebo obojího?
Mimochodem ,Hradištko povinně nevyžaduje e-mail a tel.,takže pokud je tam někdo napsal při registraci nebo hlášení,pak ať se nediví,že to u svého jména má.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71402


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

JosPr (46.135.12.0) --- 8. 3. 2018
Re: portál farmáře 91392 (71400)

Dnes si klepnes do googlu ZO CSV xy,vyhodi ti to spolkovy rejstrik,odkaze ti to firmy a dalsi,kde se doctes,kdo ZO veli.Tusim,ze jsme davali souhlas se zverejnenim svych udaju pouze pro spolkovy rejstrik,a ne pro ty dalsi.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71401


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

PavelA (90.182.3.161) --- 8. 3. 2018
portál farmáře 91392

Jen pár vět,abych to vše uzavřel.
Lidi si k sámošce zvu už jen tím,že dám cedule k silnici.Na to není potřeba tipař.To je to riziko.
Okradenej jsem nebyl,takže proto na to mám jiný úhel pohledu.
Chápu,že pro vás kterým někdy něco ukradli je veřejný přístup sviňárna.Mě to více méně nevadí.
Nemám důvody se nějak se včelama schovávat.Měl jsem např.obrovský problém když jsem začínal a chtěl jsem do Spolku,sehnat na někoho kontakt.Tady ty lidi byli jak zednáři.
A kontakty na okolní včelaře vítám,i když na Farmáře mám přístup přes registraci,protože díky tomu,jak se tady léčí včely,vidím teď větší riziko v nákaze od okolních včelařů než od zlodějů.Zatím...


A k postřikům,bordel v tom je.Ještě nikdy mě nekontaktoval sedlák,že bude stříkat.Ale tady je v tom bordel díky včelařům,protože nehlásej přísuny.U nás si někdo loni přivezl včelstva a nevěděl o tom ani OÚ,SVS ani ZO a dalo obrovskou práci vypátrat kdo to je.
Takže tak,TEČKA.


Jinak PavleA, napiš kde v jaké samošce prodáváš svůj med a pokud tě nesloví ČOIka nebo SVS, tak jsi mnohoznásobil šanci nato, že budeš dříve plakat nad svou marnou snahou když tě někdo kdo tam např. jako kolař ťofař navštíví. A pokud to bude včelař a bude mít etiketu, může si přesně najít i tvé stanoviště a nemysli si, že unás něco znamená plot. Nic neznamená pro zloděje tvůj soukromý majetek a je mu úplně jedno že tě okrade nebo něco zničí. Taková je zlodějina a takoví jsou zloději. A když ti povím že s každou krádeží jsou čím dál šikovnější a troufalejší, tak tě už musím přesvědčit o tom, jací lidé jsou. Před třem lety tu byli v okolí čističi a ti do rána denně kradly celá stanoviště. Byly organizovaní a lu od nich kupovali výhodně druzí včelaři. Nezajimalo je že včelstva mají za 20€ i súly.
Mám tu čest poznat situaci okradeného. Tak si ji ze své blbosti zbytečně nenavozuj také.

_gp_

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71400


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

gupa (93.92.52.23) --- 8. 3. 2018
Re: Portal farmare pro vcelare (71387) (71388) (71390) (71392) (71395) (71396) (71398)

To bych neřešil nějaké mixování směsí, to není můj problém. Stejně jako kdo co stříká. Buď je to neškodný pro včelu nebo skodlivý nebo jedovatý a má postupovat podle návodu co je natom jedu napsaný. A tam to napsaný musí být jak má i jedovatý přípravek aplikovat na včelařském území jestli mu to vůbec je dovoleno atp.
Co jako děláš když ti někdo něco nahláší jako alikaci postiřiku? Co by jsi dělal kdyby se něco u teb otrávilo?

Není možné aby stovky včelařů zavíralo česna nebo přehazovalo na tři dny úly dekama, protože na území jsou i desítky rojů které když vyloupí po úhynu ty zavřený tvý včely tak uhynou o něco později.

Jsou tam včely samotářky, čmeláci atd. takže ty může ten obecní stříkač jako otrávit?

Prošel jsem si otravou a dost razantní, tak zarantní že úly některých včelařů byly několik roků jedovatý a včely vnich potu dobu neustále hynuly. Šlo o nedbalost.

Dost se v takových situacích vymlouvá jeden stříkač na druhého, protože vždy se postřiky dělají jakoby součastně všichni podle počasí jak dovolí tak houfně stříkají všichni zaráz. Tak jak mu to dokážeš že právě tento ti otrávil včely když ten druhý střikal vedle něj když nato dojde. A ještě ví jaké telefonáty má zablokovat nebo se jinak mstít když chceš poněm náhradu.

Takže stále tu je v tomto bordel a dlouho bude. Nic se nezměnilo, jen přešlo k horšímu. Což je špatné. Alespoň se zakazují neoniktinoidy a jiné sračky a neustále se v tomto oboru za včelaře jaksi naoko lobuje protože se ví, že když votrávíjou včelu a včelaře, tak jsou na řadě oni politici chytří. Tak to je..._gp_
.......
JosPr (46.135.8.18) --- 7. 3. 2018
Re: Portal farmare pro vcelare (71387) (71388) (71390) (71392) (71395) (71396)

Vzhledem k tomu,ze na cisterne stoji casto clovek a leje to tam od oka,casto vytvari originalni tankmix a postrikovac pul roku pracuje den co den,mi to pripada smysluplne.(ne v tehle verzi na LPIS).Osobne jsem cekal,ze se k tomu vyjadri vedeni CSV,nebot ma hajit zajmy clenu,zatim web vcelarstvi.cz takticky mlci.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71399


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

JosPr (46.135.8.18) --- 7. 3. 2018
Re: Portal farmare pro vcelare (71387) (71388) (71390) (71392) (71395) (71396)

Vzhledem k tomu,ze na cisterne stoji casto clovek a leje to tam od oka,casto vytvari originalni tankmix a postrikovac pul roku pracuje den co den,mi to pripada smysluplne.(ne v tehle verzi na LPIS).Osobne jsem cekal,ze se k tomu vyjadri vedeni CSV,nebot ma hajit zajmy clenu,zatim web vcelarstvi.cz takticky mlci.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71398


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

gupa (93.92.52.23) --- 7. 3. 2018
Re: Portal farmare pro vcelare (71387) (71388) (71390) (71392) (71395) (71396)

Alespoň kdysi někdo něco dělal. To že to je dnes zbytečné moc lidí neví. Hádají se kvůli ničemu neustále a rádi. _gp_
...........
JK (109.108.117.88) --- 7. 3. 2018
Re: Portal farmare pro vcelare (71387) (71388) (71390) (71392) (71395)

A neprosadilo tu byrokracii s hlášením o postřiku náhodou kdysi ČSV?
Teď je to jen dotaženo k dokonalosti.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71397


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

JK (109.108.117.88) --- 7. 3. 2018
Re: Portal farmare pro vcelare (71387) (71388) (71390) (71392) (71395)

A neprosadilo tu byrokracii s hlášením o postřiku náhodou kdysi ČSV?
Teď je to jen dotaženo k dokonalosti.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71396


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

gupa (93.92.52.23) --- 7. 3. 2018
Re: Portal farmare pro vcelare (71387) (71388) (71390) (71392)

Žádná pozitiva to nemá, je to úplně zbytečná byrokracie. Zdůvodním: zemědělec nemá co stříkat kdejakými sajrajty. Má si přečist etiketu a ta se dnes včetně povolených přípravků píše s ohledy na opylovače. Ne jen na včely ale všechny opylovače. Tečka. Tím pádem je tato informace pokud si zemědělec se stříkačkou splní svoje jako dodrží časy postřiků, pohlídá si vítr, atp, zbytečná. Stejně tak je zbytečné hlášení na obec už nějakou dobu, a stejně tak i obesílání včelařů zemědělci o oznámení o postřiku.

Podstata dnešní situace je ta, že zemědělec nesmí stříkat tak aby otrávil opylovače. Pokud je otráví, je to jeho chyba.

To co probíhá je státní podraz na soukromí včelařů. Moc to lidi nechcou chápat, ale je to vedle likvidace Včelpa státní správou další podraz. S odstupem času to ale hodně lidí pochopí co se tu děje._gp_


Jinak PavleA, napiš kde v jaké samošce prodáváš svůj med a pokud tě nesloví ČOIka nebo SVS, tak jsi mnohoznásobil šanci nato, že budeš dříve plakat nad svou marnou snahou když tě někdo kdo tam např. jako kolař ťofař navštíví. A pokud to bude včelař a bude mít etiketu, může si přesně najít i tvé stanoviště a nemysli si, že unás něco znamená plot. Nic neznamená pro zloděje tvůj soukromý majetek a je mu úplně jedno že tě okrade nebo něco zničí. Taková je zlodějina a takoví jsou zloději. A když ti povím že s každou krádeží jsou čím dál šikovnější a troufalejší, tak tě už musím přesvědčit o tom, jací lidé jsou. Před třem lety tu byli v okolí čističi a ti do rána denně kradly celá stanoviště. Byly organizovaní a lu od nich kupovali výhodně druzí včelaři. Nezajimalo je že včelstva mají za 20€ i súly.
Mám tu čest poznat situaci okradeného. Tak si ji ze své blbosti zbytečně nenavozuj také.

_gp_

.........
PavelA (31.30.59.189) --- 7. 3. 2018
Re: Portal farmare pro vcelare (71387) (71388) (71390)

ale ano,krádeže nepopírám.
Vadí mi,že na tom nikdo nechce hledat i nějaká pozitiva.Přeci "Všechno zlé je pro něco dobré"!

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71395


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

JosPr (46.135.82.126) --- 7. 3. 2018
Re: Portal farmare pro vcelare (71387) (71388) (71390) (71393)

Dobre bude,zustane li pristup do tohohle vytvoru SVS (po prihlaseni) kvuli prehledu stanovist v OP MVP ci presunum vcelstev podle MKZ.Dobre bude,kdyz si tam zjisti stanoviste zemedelec(po prihlaseni) a splni svou zakonou povinost vuci vcelarum.To je tak asi vse.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71394


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

JosPr (46.135.82.126) --- 7. 3. 2018
Re: Portal farmare pro vcelare (71387) (71388) (71390)

Nic nebrani vcelari oznacit si mimo intravian obce svoje vcelstva jmenem,telefonim spojen pro tyto ucely,sveho casu se o tom dokonce uvazovalo jako o povinosti,oznacit stanoviste.Ovsem dat to verejne,bez souhlasu vcelaru do LPIS,bez omezeni pristupu pouze na registrovane osoby,to uz zavani i ochranou osobnich udaju.Ten jim ani ja,ani dalsi nedal.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71393


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

PavelA (31.30.59.189) --- 7. 3. 2018
Re: Portal farmare pro vcelare (71387) (71388) (71390)

ale ano,krádeže nepopírám.
Vadí mi,že na tom nikdo nechce hledat i nějaká pozitiva.Přeci "Všechno zlé je pro něco dobré"!

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71392


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

PavelA (31.30.59.189) --- 7. 3. 2018
Re: Portal farmare pro vcelare (71373) (71374) (71375) (71376) (71378) (71379) (71381) (71383)

budeš se divit,ale nesebral.Mám tady x let sámošku,kde zůstávají přes týden volně přístupný peníze za med,a věř-nevěř,NIKDY mi tady nic neukradli!!!A podotýkám,že tam u toho NIKDO není.
Asi žiju mezi jinejma lidma než ty.
A jak jsem psal,adresy včelařů v okolí VÍTÁM!!!




Uz Ti nekdo sebral plne medniky nebo sebral plemenace?
Zrusil jsem svoje lesni stanoviste,presne kvuli tomuto.Ted kazdy darebak vidi,kde jsou vcelstva,ac pristup meli mit jen farmari,a ne kdejaky loupeznik.To samo zverejneni adres,telefonu atd.To mi vadi a hodne.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71391


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

PavelA (81.30.243.170) --- 7. 3. 2018
Re: Portal farmare pro vcelare (71387) (71388)

Pavle, bohužel obava z krádeže včelstev není žádná poplašná zpráva ani bezdůvodná panika. Každý rok i u nás je ukradeno několik jak kmenových včelstev tak i oddělků. A když nejsou ukradeny úplně, tak jsou třeby vykradeny (medníky před snůškou).

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71390


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

PavelA (31.30.59.189) --- 7. 3. 2018
Re: Portal farmare pro vcelare (71373) (71374) (71375) (71376) (71378) (71379) (71381) (71382) (71384) (71385)

Ano,to je samozřejmě pravda.
Zkusil jsi na tom najít taky nějaké klady?Ať to beru z jakékoliv strany tak je to půl na půl.Negativa i pozitiva.
Druhá věc je kdo jsou ty nepovolaný osoby.Patří tam i policajti,starostové OÚ nebo lufťáci,který ti zavolají,že šli okolo a něco se u včel dělo?
Pokud to vezmu z hlediska soukromého vlastnictví,pak to může bejt pro někoho problém.Ale na druhou stranu ,strašit tady hned zlodějema,to je ubohost.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71389


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

PavelA (31.30.59.189) --- 7. 3. 2018
Re: Portal farmare pro vcelare (71387)

žiju asi v jiný zemi než ty.Ty vidíš za každým stromem zloděje,kterej ti chce šlohnout tvý milovaný včelky.
Připomínáš mi některý diskutéry z netu před volbama,přijedou sem migranti a všechny nás zamordujou!

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71388


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

BlaĹžena DvoĹ?ĂĄkovĂĄ (e-mailem) --- 7. 3. 2018
Re: Portal farmare pro vcelare

Kde žiješ.Máš alespon základní vzdělání. Sedlák musi nahlásit každý tele a
po otelení propíchnout uši a jalovičkám dát žluté a byčkum červené číslo.
Prasata to samý. Toto je opravdu dobrá služba zlodějum. Dokonce si mohou
vybrat kde se to bezpečně dá v klidu naložit. Standa
---------- Původní e-mail ----------
Od: PavelA <e-mail/=/nezadan>
Komu: Včelařský mailing list <vcely/=/v.or.cz>
Datum: 7. 3. 2018 15:10:32
Předmět: Re: Portal farmare pro vcelare
"dobře,tak to vezmu z jiné roviny.
Včela je HOSPODÁŘSKÉ ZVÍŘE.Sedláci musítaké u zvířat evidovat
stáje,pastviny,zimoviště atd atd.Z mnoha důvodů.Takže proč by to nemělo
platit u včel?
Druhá rovina-dotace.Když něco od státu chceš,musíš taky něco dát.Mnoha
lidem se tenhle pohled nelíbí,ale je to tak.A to co stát chce je zdanění a
mj. i evidence.
Když se vám tedy nelíbí,že teď každý ví kde včely máte,nezasílejte hlášení
do Hradištka,z jehož evidence tato aplikace vychází,a nikdo o vašich
včelách vědět nebude.Ale taky nebudete mít dotace.
Co je tedy košer?
"

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71387


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

JosPr (46.135.80.159) --- 7. 3. 2018
Re: Portal farmare pro vcelare (71373) (71374) (71375) (71376) (71378) (71379) (71381) (71382) (71384) (71385)

Nikdo neni Pavle proti evidenci vcelstev,navic je to vcelarova povinnost.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71386


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

MartinP (81.30.243.170) --- 7. 3. 2018
Re: Portal farmare pro vcelare (71373) (71374) (71375) (71376) (71378) (71379) (71381) (71382) (71384)

Pavle, nemáš opět uplně pravdu. Dotace můžu oželet, žádný problém. Ovšem registrace v Hradištku je povinná dle zákona a pokud tak neučiním, tak se vystavuji postihu. Tedy mně stát nařizuje registrovat pod sankcí svá stanoviště, ale bez mého souhlasu tyto údaje zveřejňuje i pro osoby, které nemají jakýkoli vztah či povinnost k tomuto stanovišti.
Pokud by tedy bylo toto zveřejnění v režimu omezeného přístupu, tak bych proti tomu nic neměl.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71385


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

PavelA (90.182.3.161) --- 7. 3. 2018
Re: Portal farmare pro vcelare (71373) (71374) (71375) (71376) (71378) (71379) (71381) (71382)

dobře,tak to vezmu z jiné roviny.
Včela je HOSPODÁŘSKÉ ZVÍŘE.Sedláci musítaké u zvířat evidovat stáje,pastviny,zimoviště atd atd.Z mnoha důvodů.Takže proč by to nemělo platit u včel?
Druhá rovina-dotace.Když něco od státu chceš,musíš taky něco dát.Mnoha lidem se tenhle pohled nelíbí,ale je to tak.A to co stát chce je zdanění a mj. i evidence.
Když se vám tedy nelíbí,že teď každý ví kde včely máte,nezasílejte hlášení do Hradištka,z jehož evidence tato aplikace vychází,a nikdo o vašich včelách vědět nebude.Ale taky nebudete mít dotace.
Co je tedy košer?

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71384


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

JosPr (46.135.3.143) --- 7. 3. 2018
Re: Portal farmare pro vcelare (71373) (71374) (71375) (71376) (71378) (71379) (71381)

Uz Ti nekdo sebral plne medniky nebo sebral plemenace?Zrusil jsem svoje lesni stanoviste,presne kvuli tomuto.Ted kazdy darebak vidi,kde jsou vcelstva,ac pristup meli mit jen farmari,a ne kdejaky loupeznik.To samo zverejneni adres,telefonu atd.To mi vadi a hodne.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71383


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

MartinP (81.30.243.170) --- 7. 3. 2018
Re: Portal farmare pro vcelare (71373) (71374) (71375) (71376) (71378) (71379) (71381)

Pavle ano, žijeme ve světě, kdy je naše soukromí do značné míry veřejné. Ovšem i ze zavádění GDPR je zřejmé, že už i na Evropské úrovni jsou si vědomi, že je toto již tak trochu za čarou.

Navíc takovéto zveřejnění toho kde jsou dle parcel umístěna včelstva je víceméně návod pro potencionální zloděje, kteří již dle zobrazené parcely se jen přes digitální mapu na tuto parcelu zaměří a dohledá přesné místo umístění včelstva a jeho dostupnost. Toto je prostě špatně. Je to stejné, jako by se veřejně zobrazoval seznam lidí s datem dovolené, aby to nemuseli potencionální zloději pracně zjišťovat.

PavelA
"a co myslíš,dneska všichni díky satelitnímu snímkování vidí i když jdeš u lesa kadit.Na zahradě tě může špehovat kde kdo.A sledování včelstev Ti vadí?Nebo,že každej ví kde je máš?No a co?Čeho se bojíš?
Máš je na cizích pozemcích?
A když postavíš auto na ulici,taky ti vadí,že o něm kde kdo ví?
To je schizofrenie, ne????"

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71382


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

PavelA (90.182.3.161) --- 7. 3. 2018
Re: Portal farmare pro vcelare (71373) (71374) (71375) (71376) (71378) (71379)

a co myslíš,dneska všichni díky satelitnímu snímkování vidí i když jdeš u lesa kadit.Na zahradě tě může špehovat kde kdo.A sledování včelstev Ti vadí?Nebo,že každej ví kde je máš?No a co?Čeho se bojíš?
Máš je na cizích pozemcích?
A když postavíš auto na ulici,taky ti vadí,že o něm kde kdo ví?
To je schizofrenie, ne????

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71381


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

JosPr (46.135.77.88) --- 7. 3. 2018
Re: Portal farmare pro vcelare (71373) (71374) (71375) (71376) (71378)

Soukromi dostalo dalsi ranu.Nejenom,ze je clovek ve spolkovem rejstriku,kde kazdy zjisti,kde kdo bydli.Po kliknuti na adresu se dozvi,kdo ma jake ico,kdo s nim bydli,co vlastni.Ted diky tomuhle dokonce kde ma svoje vcelstva.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71380


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

gupa (93.92.52.23) --- 7. 3. 2018
Re: Portal farmare pro vcelare (71373) (71374) (71375) (71376) (71378)

Ty máš ale IQ tykve. Nezlob se na mne. _gp_
.........
PavelA (90.182.3.161) --- 7. 3. 2018
Re: Portal farmare pro vcelare (71373) (71374) (71375) (71376)


Nicméně existuje spousta opatření proti zlodějům a každý si svůj majetek musí odpovídajícím způsobem chránit!Doba už je taková.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71379


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

PavelA (90.182.3.161) --- 7. 3. 2018
Re: Portal farmare pro vcelare (71373) (71374) (71375) (71376)

máte pravdu.
Jedna malá výhoda je,že aspoň vím kdo v okolí má včely.Od Spolku bych se to takhle dopodrobna nedozvěděl.
Co na to zloději,to se uvidí časem.
Nicméně existuje spousta opatření proti zlodějům a každý si svůj majetek musí odpovídajícím způsobem chránit!Doba už je taková.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71378


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

gupa (93.92.52.23) --- 7. 3. 2018
Re: Portal farmare pro vcelare (71373) (71374) (71375) (71376)

Tak v tuto chvíly, 10:31 7.3.2018, se již není možné dostat do exportu datových výstupů, takže zloději datových databází zrovna kradou data._gp_

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71377


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Jan Kurik (e-mailem) --- 7. 3. 2018
Re: Portal farmare pro vcelare (71373) (71374) (71375)

Dne 7. března 2018 9:23 PavelA <e-mail/=/nezadan> napsal(a):

> tam,pokud vím,mají přístup jen registrovaní zemědělští podnikatelé,takže to
> zas tak jednoduché nebude.
>

Není tomu tak. Mapy s umístěním stanoviště jsou veřejně přístupné komukoliv.

Honza

--
Jan Kuřík

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71376


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

PavelA (90.182.3.161) --- 7. 3. 2018
Re: Portal farmare pro vcelare (71373) (71374)

tam,pokud vím,mají přístup jen registrovaní zemědělští podnikatelé,takže to zas tak jednoduché nebude.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71375


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

gupa (93.92.52.23) --- 7. 3. 2018
Re: Portal farmare pro vcelare (71373)

http://eagri.cz/public/web/mze/farmar/LPIS/novinky/vcelstva-v-lpis.html


V případě technických problémů s portálem farmáře volejte v pracovní dny od 07:00 do 17:30 hodin na číslo +420 222312977 nebo pište na: helpdesk/=/mze.cz

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71374


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

JosPr (46.135.4.127) --- 6. 3. 2018
Portal farmare pro vcelare

Tak uz to frci,bohuzel verejne.Lepsi navigacni pomucku pro zlodeje snad nelze vymyslet.Zlate hlaseni na obecni urad...

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71373


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

PavelA (90.182.3.161) --- 6. 3. 2018
Re: konspiracni teorie (71338) (71339) (71341) (71344) (71345) (71349) (71350) (71359) (71369)

Je dobře,že ho zlikvidovali.Z mnoha důvodů.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71372


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Pavel (81.25.21.175) --- 4. 3. 2018
Re: konspiracni teorie

Ano, ten med ani Včelpo si to asi nezasloužilo. Já osobně bych ho i snědl, pokud toho ATB tam bylo jak se uvádělo. Ale když už ti ochranáři věřejného zdraví konečně něco chytli, tak by bylo škoda neudělat věřejný lynč, ne? ... Možná to nám (hobby) polepší v propagaci lepší ceny. Od té doby povyskočil med cenou o 20%, tak houby zle. A jak už tu někdo zmiňoval, cena medu = másla a u nás to teď vychází. Tak to alespoň ještě chvilku nekažte, dík. A co jaro ? U mě dobrý. Úhyn 0% . Síla- TOP 40%, střed 35%, bída 25% (250m.n.m Český ráj) Za týden výročka a pak do práce, do přírody. Slovy klasika - Kdo to dneska má ..

>>Taky si myslím, že se ten med ze Včelpa spálit nemusel.<<

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71371


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

R. Polášek (90.178.51.173) --- 4. 3. 2018
Re: mrazy (71366)

"Dneska jsem kontroloval včelky po mrazech/bylo tu i minus 21°C/,dnes ráno asi -15.
V úlech na stinné straně námraza,včelky,jak to vypadá, s mrazama neměly problém.
Mám zateplený úly,kdybych měl tenkostěnný tak nevim nevim..."
-------------
Pokud jsou kvalitní tmavší plásty, kvalitní zimní včely a kvalitně uložené zásoby a je jich dostatek, je už samotný zimní chumáč odolný i velmi silným mrazům. Podle mne se izolace vytvořená plásty a samotným zimním chumáčem může počítat jako izolace několika centimetrů dřeva. Tenkostěnné úly atd se potom projeví jenom vyšší spotřebou zásob.
Co je ale kritické, nesmí za mrazů docházet k průvanu přes sediště včel, například netěsným strůpkem nebo netěsností mezi strůpkem a nejhořejším nástavkem, nebo nástavky, kde včely sedí. Ale klidně může profukovat studený vzduch třeba česnem a klasickým drátěným dnem hned pod nástavkem, ve kterém zimní chumáč sedí.
Ostatně je tady paralela s přírodními dutinami, ve kterých včely zimovaly dříve. Včely ji třeba nedokázaly zastavit plásty celou, část byla volná, kde byla v zimě teplota úplně podobná venkovním mrazům. Nebo dutina byla příliš otevřená nebo s více protilehlými otvory či v zemi chodbami, kde profukovalo. Včely si pak na zimu sedly instinktivně spíš někde do rohu, kde neprofukovalo.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71370


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

R. Polášek (90.178.51.173) --- 4. 3. 2018
Re: konspiracni teorie (71338) (71339) (71341) (71344) (71345) (71349) (71350) (71359)

Taky si myslím, že se ten med ze Včelpa spálit nemusel.
Mohl se například nechat zkvasit a udělat z něho kvalitní potravinářský líh, protože předpokládám, že obsah zakázaných reziduí tam byl tak malý, že by v pohodě vykvasilo a rezidua by se současně zachytila v kvasuinkách.
Pokud by to nešlo, mohl se třeba použít jako přísada do krmiva hospodářských zvířat, zase vzhledem k nízkému obsahu těch reziduí.
Nebo v nejhorším případě použít aspoň jako přísada do nějaké bioplynky.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71369


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Fery (85.207.12.226) --- 4. 3. 2018
mrazy

Mám zkušenost,že 5cm bílého plistyrénu plus plstěná uteplíva na úle je málo. Viděl jsem jak podle síly včelstva, byla více či méně, rozpuštěna sněhová vrstva na víkách. Má někdo zkušenost kolik cm je dostatečných? A je tvrzený styrodur lepší izolátor a nebo je co nejlepší uteplení do víka?
Franta

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71368


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

gupa (93.92.52.23) --- 3. 3. 2018
Re: mrazy (71366)

To je relativní, promne je důležité zateplit víko. Silně zateplené úly se mne sice líbí, ale z logistického problému jsem ještě nevyřešil jak s těmi 10cm styroduru manipulovat a jak hlavně ochránit před hryzci a ptáky nástavky a hlavně dna aby to při rozpočtu na cca stovky včelstev byla únosná položka v nákladech provozu.

Takže k teplotě, vem si bezkontaktní teploměr a zkus co dělá např slunce s tmavou stěnou materiálu. Pokud někdo má tmavý tenkostěnný úl, tmavý odstín, tak mohu dokázat, že např. dnes byl dopad sluneční energie okolo 700W na m2 po dobu cca 4,5 hodiny. No a nyní si to přeber a přepočítej na stěnu úlu. Kčemu to je dobrý, podle mne k mírnému rozvolnění a pohybu velmi semknutého chomáče. Pohyb je dobrý kvůli přepravkyním potravy - krmičkám zimního chomáče co pobíhají a krmí chomáč a těsné přítomnosti doléhajících zásob. Potom k ucelenému a velmi málo plodující matce a nakonec k malému plodovému tělěsu protože nyní opravdu ještě není potřeba aby byly velké plochy plodu jak v silně zatepleném úlu.Tam jde často o záměr mít hodně dělnic v brzkou dobu i přes ztráty tepla a zásob. Což často vrcholí časným rojem - RJ v době těsně před snůškou pokud se včelstvo v pořádku a pravidelně vyprazdňuje.

Takže vklidu, moc se kvůli úplavici ve vřelách nevrtat, i vtěch některých železných mých úlech co mám (36 včelstev) z 3mm plechu jsou včely v těchto mrazech v suchu a nalepený na 8cm zatepleném víku zespodu jak placka stejně jako v tenkostenných dřevěnných._gp_
.......
PavelA (31.30.59.189) --- 3. 3. 2018
mrazy

Dneska jsem kontroloval včelky po mrazech/bylo tu i minus 21°C/,dnes ráno asi -15.
V úlech na stinné straně námraza,včelky,jak to vypadá, s mrazama neměly problém.
Mám zateplený úly,kdybych měl tenkostěnný tak nevim nevim...

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71367


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

PavelA (31.30.59.189) --- 3. 3. 2018
mrazy

Dneska jsem kontroloval včelky po mrazech/bylo tu i minus 21°C/,dnes ráno asi -15.
V úlech na stinné straně námraza,včelky,jak to vypadá, s mrazama neměly problém.
Mám zateplený úly,kdybych měl tenkostěnný tak nevim nevim...

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71366


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

JK (109.108.117.88) --- 3. 3. 2018
Re: Nekompetentnost (71352) (71353) (71356) (71357) (71358) (71360) (71362) (71363) (71364)

Křidélko nebo stehýnko

je ten film jehož název jsem již uváděl jelikož mi ho ta sitace tak trochu připomíná.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71365


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

(93.92.52.23) --- 3. 3. 2018
Re: Nekompetentnost (71352) (71353) (71356) (71357) (71358) (71360) (71362) (71363)

Nakonci Same pohřbívá svého psa na zahradě bývalky. Slovo jako guláš, konzerv, atd ani v titulcích není dohledatelný text. Nevím jaký film tu popisuješ, ale jde o film popisující krizi v USA s hypotékama. Daný film zmiňuji jako ukázku, jak má fungovat aktivně obchodní společnost třeba i jako sro Obora Včelpo. Tz. Aktivně a okamžitě, třeba přes noc. A přežít. _gp_
..........
JK (109.108.117.88) --- 3. 3. 2018
Re: Nekompetentnost (71352) (71353) (71356) (71357) (71358) (71360) (71362)

Nepochopil jste. Možná jste film neviděl.
Nápověda:
Tricatelova hláška na konci filmu mluví za vše. "Snad můžeme udělat několik gulášových konzerv navíc."

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71364


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

JK (109.108.117.88) --- 3. 3. 2018
Re: Nekompetentnost (71352) (71353) (71356) (71357) (71358) (71360) (71362)

Nepochopil jste. Možná jste film neviděl.
Nápověda:
Tricatelova hláška na konci filmu mluví za vše. "Snad můžeme udělat několik gulášových konzerv navíc."

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71363


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

gupa (93.92.52.23) --- 3. 3. 2018
Re: Nekompetentnost (71352) (71353) (71356) (71357) (71358) (71360)

Nechodíš kolem regálů medu a sirupů? Medové pochoutky frčí stejně rychle jako levný med. Stačí si zajít do pár obchodů a podívat se na zboží jak chybí a jak se nestačí doplňovat.

Takže pokud je zpracovna medu plně pod kontorlou jako potravinářský podnik zpracovávající potravinu, tak proč by ho nezabalili? Klidně to může udělat nějaká balírna na objednávku co může balit vše tohoto typu.

A kdo je na etiketě jako výrobce takové medulády? Přesvěč se sám, ten co to přežil a umí.

_gp_
..........
JK (109.108.117.88) --- 3. 3. 2018
Re: Nekompetentnost (71352) (71353) (71356) (71357) (71358)

Já také v této souvislosti vzpomínám na jeden film s Louis de Funès - Křidélko nebo stehýnko a v něm na firmu Tricatel. Jsem zvědav z koho bude vlastník v našem případě udělat konzervy - medové pochoutky.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 71362


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno


Celkem je ve Včelařské konferenci již 78433 příspěvků(zde zobrazeno 61 příspěvků, od č. 71362 do č. 71422)
Několik rad pro badatele v archivu Včelařské konference. Pro zobrazení starších příspěvků (a pro pohyb v jejich frontě) je určeno speciální okno, které je dostupné pod názvem "Archiv Včelařské konference" (příspěvky se v něm zobrazují tak, že nejstarší jsou nahoře a novější dole). Ve frontě příspěvků je možnost se pohybovat příslušnými povely (pro začátek kliknětě na "nejstarší", aby se Vám ukázaly první příspěvky, jimiž konference začíná, a pak klikejte na "novější", čímž se Vám vždy zobrazí várka novějších 60 příspěvků; jednotlivé příspěvky lze na tomto archivním zobrazení číst od horního konce webu (kde jsou starší) a postupovat směrem dolu (kde jsou novější).


Nejnovější - Novější - Starší - Nejstarší






Klikněte sem pro nápovědu